Insuccesul Managerial

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 26 în total
Cuvinte : 6452
Mărime: 202.88KB (arhivat)
Publicat de: Camil Danciu
Puncte necesare: 7
UNIV. TEHNICA GH. ASACHI,IASI FACULTATEA DE INGINERIE CHIMICA SI PROTECTIA MEDIULUI DOMENIUL INGINERIE SI MANAGEMENT

Cuprins

  1. 1.Descrierea profesionala a managerului Tudor Giurgiu
  2. 1.1.Background profesional
  3. 1.2.Tipul de manager
  4. 2.Descrierea organizatiei in care a activat Tudor Giurgiu
  5. 2.1.Organizatie
  6. 2.2. Obiectul de activitate al TVR
  7. 2.3.Surse de finanţare
  8. 2.4.Organigrama TVR
  9. 2.5.Situatia in interiorul organizatiei
  10. 2.6.Motivul pentru care rezolvarea problemei i-a revenit lui Tudor Giurgiu
  11. 3.Descrierea situatiei nefaste
  12. 3.1.Metode de rezolvara a situatiei nefaste
  13. 3.2.Greselile Managerului Tudor Giurgiu
  14. 4.Propuneri Manageriale
  15. 5.Anexe

Extras din proiect

1. Descrierea profesionala a managerului Tudor Giurgiu

1.1.Background profesional

Nascut in 1972, in Cluj Napoca, Tudor a absolvit in 1995 Facultatea de Film si Teatru, sectia Regie Film si a lucrat ca asistent de regie al unor importanti regizori romani precum Lucian Pintilie si Radu Mihaileanu.

Intre 1998 – 1999 a fost director de creatie in cadrul Atomic TV, primul post national de muzica din Romania.

Regizor al unor reclame si videoclipuri, Tudor a lucrat cu cele mai importante agentii de publicitate si formatii din Romania – videoclipul Innocent Thoughts a primit premiul pentru Cel mai bun videoclip in 1997. Videoclipurile formatiilor hip-hop La Familia si BUG Mafia au castigat acelasi premiu in anii 1999 si 2000, la fel si videoclipul formatiei Omul cu Sobolani – Dezorientat, in 2002 la Festivalul Televest.

Este producator si regizor al documentarului Hausmeister (despre comunitatea germana care traieste in Transilvania), premiat la festivalul Dakino 2000 – Premiul Criticii si premiul pentru Cel mai bun regizor. De asemenea a produs si regizat scurt metrajul Popcorn Story prezentat in 2002 la festivaluri precum Berlin (Panorama), Brisbane, Bilbao, Warsaw.

Tudor este producatorul filmului Marele Jaf Comunist, coproductie Les Films D’Ici – BBC – ZDF – France2, selectat pentru festivalul documentar IDFA si premiat la festivaluri ca Madrid, Pessac, Gyor.

In anul 2002 Tudor a infiintat Festivalului International de Film Transilvania (TIFF) – primul festival international de film din Romania. Intre 2002-2005 a fost directorul festivalului, acum ocupand functia de Presedinte Onorific al TIFF-ului.

Din iulie 2005, Tudor Giurgiu a fost numit Presedinte Director-General al Televiziunii Romane (TVR) pana in 2007.

1.2.Tipul de manager

Tudor Giurgiu se incadreaza in tipul de manager consultativ.Pe intreaga durata a aflarii sale la putere, acesta a adoptat o politica constructiva in relatiile cu subordonatii sai , punand prêt pe ideile si opiniile acestora.In sprijinul acestei afirmatii se afla decizia managerului de a apela la ajutorul directorului de la stiri de la acea vreme, Rodica Ulcer , de a relansa Jurnalul. Un al doilea argument ar fi facptul ca Tudor Giurgiu avea consilierii sai, printre care si celebrul Gordon Lovitt care il sfatuia in luarea deciziilor

2. Descrierea organizatiei in care a activat Tudor Giurgiu

2.1.Organizatia

TELEVIZIUNEA ROMÂNĂ - TELEVIZIUNE PUBLICĂ

- TVR îşi desfăşoară activitatea sub controlul Parlamentului, în conformitate cu Legea nr. 41/1994. Preşedintele Consiliului de Administraţie este numit de către Parlament, pe o perioadă de 4 ani. Consiliul de Administraţie al TVR cuprinde 13 persoane, desemnate prin votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor

- Număr de angajaţi: 3.195 (dintre care 2.715 la Bucureşti şi 480 la studiourile teritoriale), la 31 ianuarie 2009.

- TVR înseamnă: şase posturi - TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural, TVR Info şi TVR Internaţioanal, dar şi cinci studiouri teritoriale: TVR Cluj, TVR Iaşi, TVR Timişoara, TVR Craiova, TVR Târgu Mureş şi portalul www.tvr.ro

- Ce transmite TVR: o mare varietate de genuri de programe, ştiri, evenimente sportive majore, producţii proprii de filme şi seriale, documentare, programe de actualitate. TVR emite pe şase canale - TVR 1 (naţional, adresat publicului larg), TVR 2 (naţional, adresat publicului activ, cu studii superioare), TVR 3 (naţional, dedicat vieţii comunităţilor regionale), TVR Cultural (naţional, adresat elitei culturale), TVR Info (naţional, centrat pe difuzarea de informaţii utilitare şi transmisii live din trafic), TVR Internaţional (naţional şi internaţional, se adresează românilor din diaspora).

- Televiziunea Română este afiliată la organisme internaţionale: EBU - Uniunea Europeană de Radioteleviziune (din 1993), EGTA - European Group of Television Advertising (din 1998), CIRCOM REGIONAL - Asociaţia Televiziunilor Publice Regionale din Europa, U.R.T.I. - Universitatea Radiofonică de Televiziune Internaţională (din 1980), ARTE FRANCE (din 1997), IFTA - Federaţia Internaţională a Arhivelor de Televiziune (din 1994), BALTIC MEDIA CENTER (din 2000).

2.2. Obiectul de activitate al TVR

- Realizarea programelor de televiziune în limba română, în limbile minorităţilor naţionale sau în alte limbi, cu scop informativ, cultural, educativ şi de divertisment

- Difuzarea programelor prin staţii de emisie şi linii pentru transmiterea programelor

- aflate în proprietate, sau prin închirierea reţelelor de telecomunicaţii audiovizualeradioelectrice, inclusiv prin satelit, cablu sau alte mijloace tehnice.

- Organizarea şi realizarea, în studiourile proprii sau în colaborare cu alţi parteneri interni sau externi, de programe de televiziune, înregistrări pe discuri, pe suport magnetic, filme artistice de televiziune, seriale de televiziune, filme documentar-ştiinţifice, necesare programelor proprii şi pentru schimb cu organizaţii similare din ţară şi din străinătate sau pentru valorificare.

- Desfaşurarea activităţii de impresariat pentru propriile formaţii artistice, organizarea de concerte, festivaluri şi spectacole cu public, precum şi concursuri cu formaţii artistice proprii sau în colaborare cu alţi artişti, inclusiv concursuri şi jocuri de inteligenţă sau de noroc, încheierea de contracte cu artişti şi impresari români sau străini, pentru emisiunile, concertele şi spectacolele pe care le organizează, plătind onorarii şi efectuand încasări în condiţiile legii.Realizarea de activităţi publicitare prin emisiunile şi publicaţiile proprii, pentru beneficiari din ţară şi din străinătate.

- Organizarea activităţii de documentare în problemele specifice, editarea şi transmiterea spre difuzare a programelor, materialelor publicitare şi a altor publicaţii legate de activitatea de televiziune.

- Realizarea de emisiuni în sprijinul procesului de formare a tineretului sub aspect instructiv-educativ, moral-religios şi patriotic, în colaborare cu persoane juridice de drept public, persoane juridice de drept privat şi persoane fizice.

- Efectuarea activităţii de cercetare şi proiectare, precum şi de lucrări specifice tehnicii audio si video, pentru nevoile proprii sau ale altor beneficiari din ţară sau din străinătate, urmărirea rezultatelor cercetării ştiinţifice şi valorificarea acestora în conditiile legii, promovarea progresului tehnic şi ştiintific în activitatea societăţii.

2.3.Surse de finanţare

Finanţarea activităţii SRTV este reglementată prin lege. Conform legii nr. 41/1994, republicată în 1999, activitatea financiară a Societăţii Române de Televiziune se desfăşoară pe baza bugetelor proprii. Utilizarea fondurilor SRTV este supusă controlului organelor abilitate prin lege, potrivit provenienţei fondurilor respective.

Resursele financiare ale SRTV provin din:

- taxa tv

- publicitate

- alocaţii de la bugetul de stat

- alte surse.

Alocaţiile de la bugetul de stat

Fondurile de la buget se aprobă prin legea bugetară anuală şi sunt destinate pentru:

- acoperirea unor cheltuieli de dezvoltare

- achiziţionarea de echipamente, piese de schimb şi materiale consumabile

- acoperirea integrală a cheltuielilor de utilizare a staţiilor de emisie, radioreleelor şi circuitelor tv

- asigurarea pazei, ca obiectiv de interes public

- achitarea cotizaţiilor organismelor internaţionale din care TVR face parte

- finanţarea canalului TVR Internaţional

Celelalte cheltuieli se acoperă din taxa tv şi alte veniturile proprii. Din veniturile provenite din alte surse, CA al TVR poate hotărî utilizarea unor sume pentru dotări şi retehnologizare.

Veniturile proprii

Veniturile proprii ale SRTV provin din:

- taxa audiovizualului public

- vânzări de programe, servicii asigurate terţilor

- donaţii sau sponsorizări

Preview document

Insuccesul Managerial - Pagina 1
Insuccesul Managerial - Pagina 2
Insuccesul Managerial - Pagina 3
Insuccesul Managerial - Pagina 4
Insuccesul Managerial - Pagina 5
Insuccesul Managerial - Pagina 6
Insuccesul Managerial - Pagina 7
Insuccesul Managerial - Pagina 8
Insuccesul Managerial - Pagina 9
Insuccesul Managerial - Pagina 10
Insuccesul Managerial - Pagina 11
Insuccesul Managerial - Pagina 12
Insuccesul Managerial - Pagina 13
Insuccesul Managerial - Pagina 14
Insuccesul Managerial - Pagina 15
Insuccesul Managerial - Pagina 16
Insuccesul Managerial - Pagina 17
Insuccesul Managerial - Pagina 18
Insuccesul Managerial - Pagina 19
Insuccesul Managerial - Pagina 20
Insuccesul Managerial - Pagina 21
Insuccesul Managerial - Pagina 22
Insuccesul Managerial - Pagina 23
Insuccesul Managerial - Pagina 24
Insuccesul Managerial - Pagina 25
Insuccesul Managerial - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Insuccesul Managerial.docx

Alții au mai descărcat și

Televiziunea Română

I. SCURTA PREZENTARE A FIRMEI: Denumire, sediu, obiect de activitate principal (domeniul de activitate si principalele tipuri de produse), numar...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Comunicarea în Managementul Proiectelor

ARGUMENT Lucrarea de faţă doreşte să prezinte elementele comunicării în managementul proiectelor, tipurile acesteia, necesităţile care au dus la...

Relațiile dintre Manageri și Subordonați

INTRODUCERE Tot ceea ce influențează buna funcționare a unei organizații trebuie studiat amănunțit, deoarece problemele legate de procesul...

Evaluarea Performanțelor Profesionale

CAPITOLUL I NECESITATEA ŞI ROLUL RESURSELOR UMANE ÎN CADRUL ORGANIZAŢIEI 1.1. CONCEPTUL DE RESURSE UMANE „Omul este măsura tuturor lucrurilor”,...

Segmentarea Pieții și Alegerea Pieții Țintă - Metoda Contemporană de Cercetare în Cadrul Managementului și Marketingului Corporativ

INTRODUCERE Actualitatea temei de cercetare. În procesul actual de evoluţie a economiei României aspectul gestiunii financiare în administrarea...

Evaluarea performanțelor angajaților în cadrul SC Upetrom 1 Mai SA

CAPITOLUL I ROLUL MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE ÎN TEORIA GENERALĂ A MANAGEMENTULUI 1.1 DEFINIREA MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE Managementul...

Tehnici și Tactici de Comunicare Utilizate de SC D and T Travel

Cap. 1 Tipologia tehnicilor şi Tactici de comunicare specifice în turism Elemente specifice ale comunicării în afaceri în economia informaţională:...

Evaluarea Performanțelor Profesionale ale Personalului

Capitolul I PROBLEMATICA EVALUĂRII PERFORMANŢELOR Moto: „Unica valoare vitală pe care o are o întreprindere este experienţa, abilităţile,...

Managementul calității la firma Whiteland

În ultimele decenii ale secolului al XX-lea si primii ani ai sec. XXI s-au produs schimbari radicale în toate domeniile vietii economice, politice...

Ai nevoie de altceva?