Management General

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 6965
Mărime: 78.30KB (arhivat)
Publicat de: Mircea C.
Puncte necesare: 7
Universitataea “Lucian Blaga” Sibiu Master : MSSRM 15 An Universitar : 2011 – 2012

Extras din proiect

A. Prezentarea unei firme la alegere

1.

Societatea S.C. Prestige 2000 S.R.L. este persoana juridical, iregistrata cu numarul de inregistrare in registrul comertului, J26/246/20.04.2000 S.C. Prestige 2000 S.R.L..

Sediul social: Targu Mures, b-dul. 1848, nr. 63-65, jud Mures.

Obiectul principal de activitate al S.C. Prestige 2000 S.R.L. il constituie activitatile de restaurant, respectiv:

- Pregatire preparate culinare;

- Servire preparate culinare;

- Servire bauturi alcoolice si nealcoolice;

Domeniul de aplicare al Manualului Sistemului de Management Integrat Calitate-Siguranta Alimentului cod MSMICSA-01 este constituit din toate procesele specific activitatii de pregatire preparate culinare, servire preparate culinare si servire bauturi alcoolice si nealcoolice.

Activitatea in cadrul societatii se desfasoara cu un numar de personal 14, compus din personal propriu angajat.

2.

Capitalul necesar initierii afacerii este evaluat la 50000 lei, cheltuieli de lansare, costul utilajelor, a echipamentelor, a mobilierului si mijlocului de transport si cheltuielile previzionate a fi facute in prima luna de desfasurare a activitatii.

Forma juridica- SRL- a fost considerata cea mai potrivita din urmatoarele motive:

-raspundere limitata a asociatilor;

-capitalul social al firmei este distinct de cel al asociatilor;

-formulare simple la constituire;

-capital social redus.

3.

Resursele financiare sunt de 2 tipuri, resursele proprii ale aociatului unic si credit bancar.

Planul de marketing al localului consta:

• Cărţilor de vizită trimise pe adresa societăţilor comerciale, a firmelor, sau instituţiilor publice, culturale şi de învăţământ;

• Difuzării de broşuri în cazul sosirii unor delegaţii străine sau desfăşurării unor conferinţe sau comunicări ştiinţifice în oraşul Targu Mures;

• Un mediu de comunicare în masă, radioul va fi o altă cale de a face reclamă; însă acest procedeu va fi folosit doar pe perioade scurte şi intermitente;

• In perioada caldă a anului (lunile iunie, iulie, august), reclama va fi mai intensă, mai incisivă ca de obicei, iar prin mesaj va fi adresabilă unui segment mai larg de consumatori, prin deschiderea unei terase.

Promovarea

Comunicate de presă – în ziarele locale

Promoţii – constând în oferirea unor pahare de vin din partea casei, a zecea masa gratuită pentru clienţii fideli sau torturi pentru petrecerile aniversare.

Promoţii speciale – meniuri adaptate unor evenimente speciale, cum ar fi Ziua Îndrăgostiţilor, 8 Martie, Halloween, şi meniuri specifice unor anumitor bucătării, cum ar fi cea franceză.

Reclamă – realizată prin intermediul revistelor şi ziarelor locale.

Fluturaşi – distribuţi de agenţi din uşă-în-uşă.

4.

Organigrama firmei:

5. Nivelele de conducere prezentate în organigrama de mai sus sunt următoarele:

- nivelul superior – Asociatul unic

- nivelul mediu – Administratorul

- nivelul inferior – Sef restaurant

6. Managerul – Asociatul unic are următoarele atribuţii :

- stabilirea clară a obiectivelor firmei

- stabilirea tacticilor de productie şi desfacere

- coordonarea ca manager de proiect

- verifică şi controlează

7.

Piața restaurantelor

• În anul 2007 s-a depășit cifra de afaceri de un miliard de euro, iar până în 2010, aceasta va atinge două miliarde de euro

• În anul 2009 piața de restaurante era evaluată la 1,5 miliarde euro.

• Din 2003, în fiecare an, cifra de afaceri din piață a crescut cu 30%, însă din cele 527 de firme care activează în acest domeniu doar 55% au înregistrat profit în 2007.

Lanțuri de restaurante:

Pe piața românească sunt prezente lanțurile de restaurante fast-food operate sub mărcile McDonald's, Burger King, KFC, Spring Time și Broaster Chicken. Compania Trotter Prim deține lanțurile de restaurante City Grill, Buongiorno, Caru' cu Bere și cafenelele City Cafe.

Cifrele de afaceri ale companiilor specializate in baruri si restaurante s-au diminuat anul trecut cu 26%, potrivit unui studiu realizat de Trend Hospitality. In primele sase luni ale lui 2009, cifra de afaceri a restaurantelor, a barurilor si a cafenelelor din Romania s-a situat la nivelul de 958,8 milioane de euro. Investitorii din domeniu spun ca in acest an se asteapta la redresarea pietei, anuntand chiar continuarea investitiilor in noi locatii.

In Romania existau anul trecut un numar de 34.233 de unitati specializate pe segmentul de F&B (baruri si res¬taurante), din care 38% restaurante, 25% baruri si cluburi, 17% unitati specializate pe catering. In acelasi timp, in tara mai sunt 1.712 unitati de tip fast-food, la care se adauga alte 5.135 de cafenele.

In ceea ce priveste specificul restau¬rantelor autohtone, majoritatea acestora (32%) sunt specializate pe bucataria ro¬maneasca, (28%) pe cea italieneasca, 9% sunt fast-fooduri, in timp ce 7% au meniu international. Daca va intrebati care este bugetul mediu chel¬tuit de un roman anul trecut la un re¬staurant, acesta de¬paseste doar in 9% din¬tre cazuri suma de 30 de euro de per¬soana. Majoritatea cli¬entilor, respectiv 56%, cheltuiesc o suma medie, la o „vi¬zita”, cuprinsa intre 5 si 15 euro. In ace¬lasi timp, 20% dintre cli¬enti nu achita o nota de plata mai mare de 5 euro, pe cand 15% obisnuiesc sa consume, la o singura vizita, intre 15 si 30 de euro.

Preview document

Management General - Pagina 1
Management General - Pagina 2
Management General - Pagina 3
Management General - Pagina 4
Management General - Pagina 5
Management General - Pagina 6
Management General - Pagina 7
Management General - Pagina 8
Management General - Pagina 9
Management General - Pagina 10
Management General - Pagina 11
Management General - Pagina 12
Management General - Pagina 13
Management General - Pagina 14
Management General - Pagina 15
Management General - Pagina 16
Management General - Pagina 17
Management General - Pagina 18
Management General - Pagina 19
Management General - Pagina 20
Management General - Pagina 21
Management General - Pagina 22
Management General - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Management General.doc

Te-ar putea interesa și

Studiu de Caz Privind Motivarea Personalului

CAP. 1. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE- COMPONENTĂ A MANAGEMENTULUI GENERAL 1.1. NOŢIUNI PRIVIND MANAGEMENTUL GENERAL 1.1.1. NOŢIUNEA DE...

Management financiar contabil - SC Bacem Construct SRL

Capitolul 1 - PREZENTAREA FIRMEI ȘI PERFORMANȚA ECONOMICĂ 1.1. Date informative ale SC BACEM CONSTRUCT SRL S.C. BACEM CONSTRUCT S.R.L s-a...

Etica managerială în firmele românești

Capitolul I Etica şi morala în managementul afacerilor 1.1. Noţiuni privind etica managerialǎ Noţiunea de „etică” şi „afaceri” au fost asociate...

Structura Organizatorică a Firmei

Structura organizatorică a firmei Capitolul I Structura organizatorică – expresie a organizării firmei ”Organizaţia îmbracă un caracter organic...

Human Resources Involved în Customer Relatonship Management - BRD Group Societe General

1. Introduction There is a close relation between Customer Relationship Management and Human Resources in every organization or enterprise, the...

Management General - Managementul Timpului

În decursul istoriei, perceptia asupra timpului a cunoscut modificari semnificative: s-a modificat durata de viata, s-a prelungit perioada de...

Managementul General

Prefata Fiecare om se naste cu o serie de simturi printre care exista si cel al managementului. Pe tot parcursul vietii acest simt se dezvolta...

Managementul din Gemania comparat cu cel din Marea Britanie

Dimensiunile culturale ale lui Hofstede intr-o organizatie Identificaţi dimensiunile culturale ale lui Hofstede în organizaţia la care lucraţi....

Ai nevoie de altceva?