Management General

Extras din proiect Cum descarc?

A. Prezentarea unei firme la alegere
1. 
Societatea S.C. Prestige 2000 S.R.L. este persoana juridical, iregistrata cu numarul de inregistrare in registrul comertului, J26/246/20.04.2000 S.C. Prestige 2000 S.R.L..
Sediul social: Targu Mures, b-dul. 1848, nr. 63-65, jud Mures.
Obiectul principal de activitate al S.C. Prestige 2000 S.R.L. il constituie activitatile de restaurant, respectiv:
- Pregatire preparate culinare;
- Servire preparate culinare;
- Servire bauturi alcoolice si nealcoolice;
Domeniul de aplicare al Manualului Sistemului de Management Integrat Calitate-Siguranta Alimentului cod MSMICSA-01 este constituit din toate procesele specific activitatii de pregatire preparate culinare, servire preparate culinare si servire bauturi alcoolice si nealcoolice.
Activitatea in cadrul societatii se desfasoara cu un numar de personal 14, compus din personal propriu angajat.
2. 
Capitalul necesar initierii afacerii este evaluat la 50000 lei, cheltuieli de lansare, costul utilajelor, a echipamentelor, a mobilierului si mijlocului de transport si cheltuielile previzionate a fi facute in prima luna de desfasurare a activitatii.
Forma juridica- SRL- a fost considerata cea mai potrivita din urmatoarele motive: 
-raspundere limitata a asociatilor;
-capitalul social al firmei este distinct de cel al asociatilor;
-formulare simple la constituire; 
-capital social redus.
3. 
Resursele financiare sunt de 2 tipuri, resursele proprii ale aociatului unic si credit bancar.
Planul de marketing al localului consta:
o Cartilor de vizita trimise pe adresa societatilor comerciale, a firmelor, sau institutiilor publice, culturale si de invatamant;
o Difuzarii de brosuri in cazul sosirii unor delegatii straine sau desfasurarii unor conferinte sau comunicari stiintifice in orasul Targu Mures;
o Un mediu de comunicare in masa, radioul va fi o alta cale de a face reclama; insa acest procedeu va fi folosit doar pe perioade scurte si intermitente;
o In perioada calda a anului (lunile iunie, iulie, august), reclama va fi mai intensa, mai incisiva ca de obicei, iar prin mesaj va fi adresabila unui segment mai larg de consumatori, prin deschiderea unei terase.
Promovarea
Comunicate de presa - in ziarele locale
Promotii - constand in oferirea unor pahare de vin din partea casei, a zecea masa gratuita pentru clientii fideli sau torturi pentru petrecerile aniversare. 
Promotii speciale - meniuri adaptate unor evenimente speciale, cum ar fi Ziua Indragostitilor, 8 Martie, Halloween, si meniuri specifice unor anumitor bucatarii, cum ar fi cea franceza.
Reclama - realizata prin intermediul revistelor si ziarelor locale. 
Fluturasi - distributi de agenti din usa-in-usa. 
4. 
Organigrama firmei: 
5. Nivelele de conducere prezentate in organigrama de mai sus sunt urmatoarele: 
- nivelul superior - Asociatul unic 
- nivelul mediu - Administratorul 
- nivelul inferior - Sef restaurant 
6. Managerul - Asociatul unic are urmatoarele atributii : 
- stabilirea clara a obiectivelor firmei 
- stabilirea tacticilor de productie si desfacere
- coordonarea ca manager de proiect 
- verifica si controleaza 
7. 
Piata restaurantelor
o In anul 2007 s-a depasit cifra de afaceri de un miliard de euro, iar pana in 2010, aceasta va atinge doua miliarde de euro
o In anul 2009 piata de restaurante era evaluata la 1,5 miliarde euro.
o Din 2003, in fiecare an, cifra de afaceri din piata a crescut cu 30%, insa din cele 527 de firme care activeaza in acest domeniu doar 55% au inregistrat profit in 2007.
Lanturi de restaurante:
Pe piata romaneasca sunt prezente lanturile de restaurante fast-food operate sub marcile McDonald's, Burger King, KFC, Spring Time si Broaster Chicken. Compania Trotter Prim detine lanturile de restaurante City Grill, Buongiorno, Caru' cu Bere si cafenelele City Cafe.
Cifrele de afaceri ale companiilor specializate in baruri si restaurante s-au diminuat anul trecut cu 26%, potrivit unui studiu realizat de Trend Hospitality. In primele sase luni ale lui 2009, cifra de afaceri a restaurantelor, a barurilor si a cafenelelor din Romania s-a situat la nivelul de 958,8 milioane de euro. Investitorii din domeniu spun ca in acest an se asteapta la redresarea pietei, anuntand chiar continuarea investitiilor in noi locatii. 
In Romania existau anul trecut un numar de 34.233 de unitati specializate pe segmentul de F&B (baruri si res!taurante), din care 38% restaurante, 25% baruri si cluburi, 17% unitati specializate pe catering. In acelasi timp, in tara mai sunt 1.712 unitati de tip fast-food, la care se adauga alte 5.135 de cafenele.
In ceea ce priveste specificul restau!rantelor autohtone, majoritatea acestora (32%) sunt specializate pe bucataria ro!maneasca, (28%) pe cea italieneasca, 9% sunt fast-fooduri, in timp ce 7% au meniu international. Daca va intrebati care este bugetul mediu chel!tuit de un roman anul trecut la un re!staurant, acesta de!paseste doar in 9% din!tre cazuri suma de 30 de euro de per!soana. Majoritatea cli!entilor, respectiv 56%, cheltuiesc o suma medie, la o ,,vi!zita", cuprinsa intre 5 si 15 euro. In ace!lasi timp, 20% dintre cli!enti nu achita o nota de plata mai mare de 5 euro, pe cand 15% obisnuiesc sa consume, la o singura vizita, intre 15 si 30 de euro.


Fisiere in arhiva (1):

  • Management General.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!