Management operational - SC L'oreal Romania SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Prezentarea firmei S.C. L'Oreal Romania S.R.L ... 3
1.1. Scurt istoric .. 3
1.2. Organigrama 5
Capitolul 2. Obiectul de activitate al firmei .. 6
Capitolul 3. Conceptul mangementului operational existent al firmei .. 7
3.1. Rolul managementului operational 8
Capitolul 4. Sistemul informational din cadrul firmei ... 8
Capitolul 5. Strategii de dezvoltare a sistemului operational informational al firmei . 11
Capitolul 6. Propuneri de imbunatatire a sistemului informational . 12
Bibliografie .. 13


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Prezentarea firmei
S.C. L'Oreal Romania S.R.L.
Societatea Comerciala L'Oreal Romania S.R.L. este persoana juridica romana, avand
forma juridica de societate cu raspundere limitata conform Legii 31/1990 republicata.
Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul Statut.
Sediul societatii se afla in Romania, judetul Bucuresti, oras Bucuresti Sectorul 1, str.
Calea Floreasca, nr. 169 A. Sediul societatii poate fi schimbat pe baza hotararii asociatului
unic D-na. Antoine Gilles. In vederea extinderii activitatii, societatea va putea construi,
cumpara si inchiria alte spatii, deschizand sucursale sau filiale in tara si strainatate, cu
respectarea conditiilor prevazute de lege.
S.C. L'Oreal Romania S.R.L. se infiinteaza pe o perioada nelimitata, incepand cu
data inmatricularii la Registrul Comertului.
1.1. Scurt istoric
1997 -  L'Oreal decide sa-si deschida filiala din Romania, tara in care produsele erau
distribuite, pana la acel moment, prin intermediul tertilor parteneri.
1998 -  se infiinteaza Divizia de Produse de Larg Consum, pilon al L'Oreal
Romania, in responsabilitatea careia se regaseste politica comerciala si de marketing pentru
brandurile sale. Pe piata romaneasca se lanseaza L'Oreal Paris si Garnier, cu o gama
larga de produse destinate vopsirii parului, ingrijirea parului, machiaj si ingrijirea pielii.
Divizia face posibil ca cele mai bune cosmetice sa fie disponibile unui numar cat mai mare
de oameni din tara noastra, iar brandurile sale sunt distribuite in canale de retail gen
hypermarketuri, supermarketuri, drogherii si magazine traditionale.
2001 -  brandul Maybelline New York face cunostinta cu consumatorii romani, prin
lansarea sa oficiala in Romania, completand gama de produse de machiaj oferita publicului
larg.
2003 -  se infiinteaza Divizia de Cosmetica Activa, prin lansarea brandului Vichy in
Romania. Divizia satisface nevoile de ingrijire a oamenilor a caror piele este la limita
dintre sanatos si problematic, distribuind produsele dermo-cosmetice in canale dedicate
sanatatii: farmacii, parafarmacii, drogherii. Brandul cucereste rapid consumatorii locali,
dovedindu-si calitatea extraordinara si reusind sa creeze legaturi stranse cu profesionistii
din domeniul sanatatii, dermatologi, medici pediatri si medici esteticieni.
2004 -  L'Oreal Romania isi continua expansiunea locala, prin infiintarea celei de-a
treia divizie a sa, cea a Produselor Profesionale. Aceasta distribuie produsele sale
exclusiv in saloanele de coafura, si datorita portofoliului sau de marci, satisface nevoile de
colorare, coafare si ingrijire. Un partener privilegiat in domeniul coafarii si a stilingului de
par, aceasta divizie ofera produse cu incorporeaza cele mai bune tehnologii, precum si cele
mai noi tehnici de formare la nivel inalt, pentru a asigura servicii profesionale. Divizia se
lanseaza prin aducerea pe piata locala a celor trei branduri complementare: L'Oreal
Professionnel, Kerastase si Matrix.
2006 -  Divizia de Produse Profesionale a L'Oreal Romania isi reconfirma pozitia de
lider in domeniul educational si artistic, prin lansarea Academiei L'Oreal. Academia isi
propune sa ofere cele mai noi tehnici de formare adresate exclusiv stilistilor, cat si tehnici
de administrare a afacerii proprii, de imbunatatire a relatiei cu consumatorii, de prezenta
scenica si multe altele, adunand in jurul sau o echipa de profesionisti proprii si parteneri.
2007 -  brandul La Roche-Posay se lanseaza in Romania, completand gama de
produse dermo-cosmetice oferita publicului local si consolidand pozitia fruntasa a Diviziei
de Cosmetica Activa a L'Oreal Romania.
2013 -  compania isi intregeste portofoliul prin integrarea Diviziei de Lux in
structurile proprii, oferind consumatorilor din Romania brandurile Lancome, YSL,
Armani, Biotherm, Cacharel si Diesel. Divizia ofera o diversitate unica a produselor de
infrumusetare, iar brandurile lui internationale intruchipeaza toate aspectele elegantei si
rafinamentului in trei mari specializari: ingrijirea pielii, machiaj si parfumuri. Distributia
lor este selectiva si este impartita intre magazine cosmetice, drogherii si parfumerii.
2014 -  divizia de Lux a companiei aduce pe piata romaneasca brandul de ingrijire a
pielii Clarisonic primul sistem de "curatare sonica", care ofera cea mai buna curatare a
pielii. De asemenea, se lanseaza o noua marca de parfumuri de designer: Viktor & Rolf.
2015 -  L'Oreal Romania castiga pariul cu retailul, deschizand in nume propriu
primul magazin Kiehl's operat de catre divizia de lux. Kiehl's Since 1851, farmacia si
brandul creator de produse de calitate superioara de ingrijire a pielii si a parului din New
York City, si-a deschis portile primului in Bucuresti in locatia sa din centrul comercial Afi
Cotroceni, iar al doilea in locatia Baneasa Shopping Mall. Tot in acest an este deschis
primul chiosc Maybelline New York in Promenada Mall din Bucuresti.
2016 -  cel mai trendy brand de machiaj, dedicat beauty junker-ilor si iubitorilor de
culori indraznete -  Urban Decay -  se lanseaza in Romania. Revolutionarul brand de
machiaj impresioneaza din prima prin calitate, culori puternice si trenduri, atragand la o
alta bloggeri, vloggeri si consumatoare iubitoare de frumos.


Fisiere in arhiva (1):

  • Management operational - SC L'oreal Romania SRL.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Curs Management operational 2016- Guga Lucian
2. http://www.biblioteca-digitala.ase.ro/biblioteca/carte2.asp?id=67&idb=
3. https://ro.kompass.com/c/l-oreal-romania-srl/ro020522/
4. http://www.coduri-caen.com/
5. https://www.risco.ro/verifica-firma/l-oreal-romania-cui-9638038
6. https://www.loreal.ro/grup/cine-suntem-noi/despre-l'or%C3%A9al-romania


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!