Capitolul 1. Prezentarea firmei S.C. L'Oreal Romania S.R.L ... 3 1.1. Scurt istoric .. 3 1.2. Organigrama 5 Capitolul 2. Obiectul de activitate al firmei .. 6 Capitolul 3. Conceptul mangementului operational existent al firmei .. 7 3.1. Rolul managementului operational 8 Capitolul 4. Sistemul informational din cadrul firmei ... 8 Capitolul 5. Strategii de dezvoltare a sistemului operational informational al firmei . 11 Capitolul 6. Propuneri de imbunatatire a sistemului informational . 12 Bibliografie .. 13
Capitolul 1. Prezentarea firmei S.C. L'Oreal Romania S.R.L. Societatea Comerciala L'Oreal Romania S.R.L. este persoana juridica romana, avand forma juridica de societate cu raspundere limitata conform Legii 31/1990 republicata. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul Statut. Sediul societatii se afla in Romania, judetul Bucuresti, oras Bucuresti Sectorul 1, str. Calea Floreasca, nr. 169 A. Sediul societatii poate fi schimbat pe baza hotararii asociatului unic D-na. Antoine Gilles. In vederea extinderii activitatii, societatea va putea construi, cumpara si inchiria alte spatii, deschizand sucursale sau filiale in tara si strainatate, cu respectarea conditiilor prevazute de lege. S.C. L'Oreal Romania S.R.L. se infiinteaza pe o perioada nelimitata, incepand cu data inmatricularii la Registrul Comertului. 1.1. Scurt istoric 1997 - L'Oreal decide sa-si deschida filiala din Romania, tara in care produsele erau distribuite, pana la acel moment, prin intermediul tertilor parteneri. 1998 - se infiinteaza Divizia de Produse de Larg Consum, pilon al L'Oreal Romania, in responsabilitatea careia se regaseste politica comerciala si de marketing pentru brandurile sale. Pe piata romaneasca se lanseaza L'Oreal Paris si Garnier, cu o gama larga de produse destinate vopsirii parului, ingrijirea parului, machiaj si ingrijirea pielii. Divizia face posibil ca cele mai bune cosmetice sa fie disponibile unui numar cat mai mare de oameni din tara noastra, iar brandurile sale sunt distribuite in canale de retail gen hypermarketuri, supermarketuri, drogherii si magazine traditionale. 2001 - brandul Maybelline New York face cunostinta cu consumatorii romani, prin lansarea sa oficiala in Romania, completand gama de produse de machiaj oferita publicului larg. 2003 - se infiinteaza Divizia de Cosmetica Activa, prin lansarea brandului Vichy in Romania. Divizia satisface nevoile de ingrijire a oamenilor a caror piele este la limita dintre sanatos si problematic, distribuind produsele dermo-cosmetice in canale dedicate sanatatii: farmacii, parafarmacii, drogherii. Brandul cucereste rapid consumatorii locali, dovedindu-si calitatea extraordinara si reusind sa creeze legaturi stranse cu profesionistii din domeniul sanatatii, dermatologi, medici pediatri si medici esteticieni. 2004 - L'Oreal Romania isi continua expansiunea locala, prin infiintarea celei de-a treia divizie a sa, cea a Produselor Profesionale. Aceasta distribuie produsele sale exclusiv in saloanele de coafura, si datorita portofoliului sau de marci, satisface nevoile de colorare, coafare si ingrijire. Un partener privilegiat in domeniul coafarii si a stilingului de par, aceasta divizie ofera produse cu incorporeaza cele mai bune tehnologii, precum si cele mai noi tehnici de formare la nivel inalt, pentru a asigura servicii profesionale. Divizia se lanseaza prin aducerea pe piata locala a celor trei branduri complementare: L'Oreal Professionnel, Kerastase si Matrix. 2006 - Divizia de Produse Profesionale a L'Oreal Romania isi reconfirma pozitia de lider in domeniul educational si artistic, prin lansarea Academiei L'Oreal. Academia isi propune sa ofere cele mai noi tehnici de formare adresate exclusiv stilistilor, cat si tehnici de administrare a afacerii proprii, de imbunatatire a relatiei cu consumatorii, de prezenta scenica si multe altele, adunand in jurul sau o echipa de profesionisti proprii si parteneri. 2007 - brandul La Roche-Posay se lanseaza in Romania, completand gama de produse dermo-cosmetice oferita publicului local si consolidand pozitia fruntasa a Diviziei de Cosmetica Activa a L'Oreal Romania. 2013 - compania isi intregeste portofoliul prin integrarea Diviziei de Lux in structurile proprii, oferind consumatorilor din Romania brandurile Lancome, YSL, Armani, Biotherm, Cacharel si Diesel. Divizia ofera o diversitate unica a produselor de infrumusetare, iar brandurile lui internationale intruchipeaza toate aspectele elegantei si rafinamentului in trei mari specializari: ingrijirea pielii, machiaj si parfumuri. Distributia lor este selectiva si este impartita intre magazine cosmetice, drogherii si parfumerii. 2014 - divizia de Lux a companiei aduce pe piata romaneasca brandul de ingrijire a pielii Clarisonic primul sistem de "curatare sonica", care ofera cea mai buna curatare a pielii. De asemenea, se lanseaza o noua marca de parfumuri de designer: Viktor & Rolf. 2015 - L'Oreal Romania castiga pariul cu retailul, deschizand in nume propriu primul magazin Kiehl's operat de catre divizia de lux. Kiehl's Since 1851, farmacia si brandul creator de produse de calitate superioara de ingrijire a pielii si a parului din New York City, si-a deschis portile primului in Bucuresti in locatia sa din centrul comercial Afi Cotroceni, iar al doilea in locatia Baneasa Shopping Mall. Tot in acest an este deschis primul chiosc Maybelline New York in Promenada Mall din Bucuresti. 2016 - cel mai trendy brand de machiaj, dedicat beauty junker-ilor si iubitorilor de culori indraznete - Urban Decay - se lanseaza in Romania. Revolutionarul brand de machiaj impresioneaza din prima prin calitate, culori puternice si trenduri, atragand la o alta bloggeri, vloggeri si consumatoare iubitoare de frumos.
1. Curs Management operational 2016- Guga Lucian 2. http://www.biblioteca-digitala.ase.ro/biblioteca/carte2.asp?id=67&idb= 3. https://ro.kompass.com/c/l-oreal-romania-srl/ro020522/ 4. http://www.coduri-caen.com/ 5. https://www.risco.ro/verifica-firma/l-oreal-romania-cui-9638038 6. https://www.loreal.ro/grup/cine-suntem-noi/despre-l'or%C3%A9al-romania
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.