Management Strategic

Extras din proiect Cum descarc?

DOMINATIE PRIN COST
Inseamna ca toate eforturile firmei sa fie orientate catre a deveni producatorul din ramura cu costul general cel mai mic
DIFERENTIERE
Inseamna a dezvolta loialitatea clientilor prin diferentierea ofertei de produse fata de cea a concurentilor
CONCENTRAREA sau SPECIALIZAREA
Presupune concentrarea pe un segment de piata restrans (nisa de piata), depasind rivalii fie prin cost mic fie prin diferentiere
Obiective
Crearea unui avantaj concurential prin cel mai mic cost si utilizandu-l pentru: 
a vinde sub preturile rivalilor si a castiga astfel cote de piata (strategia pretului de penetrare)
SAU 
a castiga marje de profit mai mari vanzand la preturile pietei (strategia pretului status-quo)
Ce se urmareste?:
Sa faca realizarea celui mai mic cost relativ la rivali TEMA strategica de afaceri a firmei 
Sa gaseasca modalitatile de reducere a costurilor in mod continuu
Dominatia prin cost inseamna costurile cele mai mici in toate activitatile firmei nu numai in productie!
Intern:
Existenta economiilor de scara si a curbelor de experienta
Identificarea unor oportunitati de reducere a costurilor si imbunatatirea eficientei
Extern:
Forta concurentiala dominanta este pretul (cererea este elastica) 
Produsele sunt in general standard
Exista putine sau deloc modalitati de a diferentia produsele 
Cei mai multi clienti au nevoi si cerinte similare 
Cumparatorii nu au costuri de schimbare la trecerea de la un producator (produs) la altul 
Cumparatorii sunt mari si au puterea de negociere de partea lor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Management Strategic.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!