Management strategic - Hotel Select 4* Iași

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 4690
Mărime: 2.84MB (arhivat)
Publicat de: Horea Irimia
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ruxandra Ciulu
Universitatea “Al. I. Cuza”, Iaşi Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Management Turistic şi Hotelier

Cuprins

  1. Capitolul 1. Misiune, viziune, valori, obiective 2
  2. Capitolul 2. Structura organizațională 5
  3. Capitolul 3. Strategii aplicate de către firma studiată 8
  4. Capitolul 4. Piața firmei 9
  5. Capitolul 5. Concurența pe piața României 10
  6. Capitolul 6. Diagnosticul poziției strategice pentru România 13
  7. 6.1. Servicii/produse comercializate de Hotel Select 13
  8. 6.2. Domenii de activitate strategică 15
  9. 6.3. Furnizori și sisteme concurențiale 15
  10. Capitolul 7. Portofoliu de activități 17
  11. 7.1. Evaluarea DAS-urilor 17
  12. 7.2. Evaluarea poziției concurențiale pentru fiecare DAS 18
  13. Capitolul 8. Formularea strategiei 21
  14. Capitolul 9. Concluzii, limite și propuneri 22
  15. Bibliografie 23

Extras din proiect

Capitolul 1. Misiune, viziune, valori, obiective

Societatea pe acţiuni S.C. Select Grup S.A. a fost înfiinţată în anul 1995 de domnul Benţa Constantin care este şi administratorul acesteia, având puteri depline de reprezentare, conform contractului de administrare aprobat de Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor. Sediul societăţii se află în judeţul Iaşi, Piaţa 14 Decembrie 1989, nr.2.

Societatea este înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub numărul J22/1157/1995, având conturi bancare deschise la Alpha Bank Iaşi şi la Trezoreria Iaşi.

Capitalul social subscris şi vărsat este de 76.734 RON.

Structura acţionariatului este următoarea :

- Benţa Constantin- 28.688 acţiuni a 2,5 lei fiecare = 93,4664% ;

- Scăfaru Constantin-1.729 acţiuni a 2,5 lei fiecare = 5,6345 % ;

- Benţa Iustina-Cornelia-92 acţiuni a 2,5 lei = 0,2997%;

- Benţa Ovidiu-92 acţiuni a 2,5 lei = 0,2997%;

- Benţa Andrei-92 acţiuni a 2,5 lei = 0,2997%.

Complexul Hotelier Select Grup este situat în centrul istoric al oraşului Iaşi, într-o impozantă clădire istorică ce datează din anul 1870 şi care a fost meticulos restaurată pentru a oferi oaspeţilor posibilitatea să experimenteze noile tendinţe ale secolului XXI în ceea ce priveşte industria hotelieră.

Pentru a fi posibilă desfăşurarea activităţii hoteliere au fost necesare spaţii suplimentare care au fost obţinute prin înălţarea clădirii.

Lucrările de reamenajare şi restaurare ale clădirii au început pe data de 6 martie a anului 2006 urmând ca inaugurarea hotelului să fie în luna noiembrie a anului 2007. Aceste lucrări au urmărit atât transformarea funcţională cât şi refacerea faţadelor exterioare, mărirea gradului de rezistenţă la foc prin ignifugare şi protecţie cu materiale rezistente la foc, realizarea pentru terasă a unei copertine fixe transparente care să nu afecteze imaginea volumetrică a clădirii, modernizarea căilor de acces, înlocuirea tâmplăriei din lemn cu lemn stratificat pentru a reda clădirii aspectul monumental propus.

Întrucât clădirea este monument de arhitectură, întregul proiect a vizat păstrarea aspectului arhitectural proiectat iniţial. Bucătăria, laboratorul de cofetărie-patiserie, spaţiile de depozitare a alimentelor au fost proiectate în aşa fel încât să satisfacă cerinţele actuale şi normele sanitare în vigoare.

Aşadar, în zilele noastre, se pot observa rezultatele obţinute prin introducerea de dotări tehnologice, design şi diverse facilităţi puse la dispoziţia clienţilor.

Hotelul Select 4* dispune de cele 24 camere (single, double, tip garsonieră) care măsoară fiecare între 22 şi 24 de mp şi care se află la etajul doi, la care se adaugă sălile de baie şi holurile de acces.

Misiunea hotelului este să ofere clienţilor săi un sejur plăcut într-o atmosferă de confort şi relaxare, având toate utilităţile pentru a satisface cele mai exigente gusturi. Personalul hotelului se străduiește permanent să se ridice la înălțimea așteptărilor clienților și a investitorilor, astfel încât hotelul să evolueze în continuare, fie individual, fie colectiv.

Preview document

Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 1
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 2
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 3
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 4
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 5
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 6
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 7
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 8
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 9
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 10
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 11
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 12
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 13
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 14
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 15
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 16
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 17
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 18
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 19
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 20
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 21
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 22
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 23
Management strategic - Hotel Select 4* Iași - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • Management Strategic - Hotel Select 4.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Management Strategic - Analiza SWOT a Firmei Dedeman

Descrierea organizaţiei - Domeniu de activitate DEDEMAN, este una dintre cele mai dinamice companii din domeniul retailului de materiale de...

Management Strategic

. Analiza mediului extern general – modelul PESTEL 3.1. Modelul PESTEL Modelul PESTEL propune analiza urmatoarelor categorii de factori care pot...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Managementul Strategic al Resurselor Umane

Globalizarea solicită un om cu o tot mai bogată viaţă intimă şi cu variate disponibilităţi de integrare socială, divers în comportamente sociale,...

Te-ar putea interesa și

Promovare turismului în Județul Hunedoara

IDENTIFICAREA,DEZVOLTAREA SI PROMOVAREA AGROTURISMULUI IN JUDETUL HUNEDOARA I.POZITIA SI ACCESIBILITATEA 1.1.Asezarea si pozitia in teritoriu...

Ai nevoie de altceva?