Management Strategic - Kraft Food

Cuprins proiect Cum descarc?

1. DESCRIEREA GENERALA A ACTIVITATII COMPANIEI
1.1. Descriere generala
1.2. Istoria Kraft
1.3. Produsele Kraft
1.4. Gradul de internationalizare Kraft
2. MISIUNEA COMPANIEI
2.1. Scopul Kraft
2.2. Premise
2.3. Valori
2.4. Directii
3. DESCRIEREA ACTIVITATII COMPANIEI
4. PLANURI, STRATEGII
4.1. Analiza SWOT
4.2. Matricea BCG
4.3. Strategia Kraft Food Romania
4.4. Resurse necesare
5. STRUCTURA ORGANIZATIONALA A COMPANIEI
5.1. Departamentul de marketing
5.2. Departamentul de productie
5.3. Departamentul de vanzari
5.4. Departamentul de Finante si Contabilitate
5.5. Departamentul de resurse umane
5.6. Departamentul de Cercetare si Dezvoltare
6. PLANURI SI TACTICI
6.1. Departamentul de marketing
6.2. Departamentul de productie
6.3. Departamentul de relatiii cu clientii
6.4. Departamenul de finante si control a activitatii
6.5. Departamenul de resurse umane
6.6. Departamentul de Cercetare-dezvoltare
7. PLANURI OPERATIONALE
7.1. Departamentul de marketing
7.2. Departamenul de productie
7.3. Departamentul de relatii cu clientii
8. POLITICA RESURSELOR UMANE
8.1. Determinare personalului cerut
8.2. Profilul job-ului
8.3. Cerea neta
8.4. Recrutarea
8.5. Selectia
8.6. Programele de training
8.7. Motivarea personalului
9. POLITICA DE CONTROL


Extras din proiect Cum descarc?

1. DESCRIEREA GENERALA A ACTIVITATII COMPANIEI
1.1. Descriere generala
Kraft Foods este lider in produse de ciocolata si branzeturi cu un venit net in 1994 de mai mult de 31 de miliarde de dolari. Firma Kraft are o experienta de peste 100 de ani in calitatea si lansarea de produse alimentare. In prezent este cea mai mare companie producatoare de aceste tipuri de produse din America de Nord si a doua din lume, comercializand multe marci de produse in peste 150 de tari. In cadrul produselor alimentare intra produse zaharoase si productie dulciuri.
In portofoliul grupului Altria, care a constituit pachetul de companii care ofera produse de consum, se numara si nume dintre cele mai cunoscute, cum sunt: Marlboro, Oreo, Karft, L&M, Maxwell House, Nabisco, Jacobs, Milka, Parliament, Philadelphia si Ritz, iar acestea sunt numai cateva. 
Grupul Altria Inc. Cuprinde urmatoarele entitati: 
- Philip Morris SUA
- Philip Morris International
- Kraft Foods America de Nord
- Kraft Foods International
- Philip Morris Capital Corp
- KRAFT FOODS 
Filiale ale acestui concern se regasesc in peste 145 de tari din lumea intreaga, opereaza cu peste 200 de facilitati de productie si detine o capacitate de forta de munca de 114 000 angajati.
Obiectiv: Satisfacem gustul vietii.
Kraft detine pozitia numarul 1 in 11 categorii de produse destinate consumului international datorita portofoliului de firme importante aflate sub tutela sa si locul 22 in topul celor mai bune 25 de categorii din Statele unite ale Americii. 
Componenta elevata a portofoliului include nume de marci care au castigat increderea si care au adus satisfactie consumatorilor din lumea intreaga. 
Aici putem mentiona:
- Kraft- numarul unu la branzeturi si un nume de renume pentru salate, dressing-uri pentru salate, sosuri pentru gratare si alte produse asemenea
- Nabisco- numarul unu international la prajituri si biscuiti
- Maxwell House - ocupa un loc de top in produsele de cafea
- Philadelphia - cea mai buna crema de branza.
Se recunoaste ca succesul nu este sustinut pentru ca ignora fundatia economica, sociala si problemele de mediu pe care este construit. Afacerea se conduce in mod responsabil, asa incat se fac eforturi consistente pentru a se mentine legatura cu asteptarile dinamice ale societatii si sa putem oferi un ajutor de incredere.
Aceste eforturi de concentreaza in sapte directii:
- subventii pentru agricultura
- contributii pentru comunitate
- mediul inconjurator
- guvernare/toleranta si integritate
- nutritie, sanatate si buna stare
- oameni
- calitate si siguranta a produselor.
Compania se vrea una cu motivatii puternice ale angajatilor astfel incat acestia sa poata opera la maximum de nivel.
1.2. Istoria Kraft
Inceputurile Kraft dateaza inca din 1903 cand J.L. Kraft detinea doar 65 dolari si un vehicul cu un cal si a inceput sa cumpere branza en-gross de pe Water Street in Chicago pe care o revindea comerciantilor locali. Inca de atunci principiul de baza al Kraft a fost inovatia, asa ca se poate spune ca daotrita existentei a atator inceputuri si inovatii, istoria Kraft este o istorie a produselor alimentare. 
Toate numele legate de Kraft sunt corelate cu o idee care a patruns piata in mod spectaculos, exemplu este lansarea biscuitilor Uneeda in 1898 si pentru prima data ambalarea marcata si-a facut intrarea pe piata bunurilor de consum; in 1906 s-a lansat Kafee Hag, prima cafea decofeinizata; in 1927 s-a introdus Kool-Aid, prima bautura racoritoare carbogazoasa; in 1935, implementarea primului proces de control de calitate pentru lactate, in 1950 s-a introdus pe piata primul sortiment de branza impachetat feliat- Kraft Deluxe; 1966 a fost anul lansarii Cool Whip, primul sos dulce fara lapte; in 1983 s-a lansat Light N'Lively, iaurtul fara grasimi comercializat in pachete cu cate sase cutii, prima folosire al acestui convenabil ambalaj ; si in 1995 s-a introdus pe piata DiGiorno Rising Crust pizza, care a revolutionat comertul cu pizza rece.


Fisiere in arhiva (1):

  • Management Strategic - Kraft Food.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!