Extras din proiect
Lider in domeniul petrolier regional, Rompetrol este o companie multinationala, cu activitati in 12 tari si avand o puternica baza operationala in regiunea Marii Negre si a Marii Mediterane. Complexitatea si numarul proiectelor executate la nivel global, de-a lungul timpului, au facut din Rompetrol cea mai cunoscuta marca romaneasca pe plan international.
Cele 40 de firme care alcatuiesc Grupul Rompetrol activeaza in principal in rafinare si marketing, cu implicare in proiecte complementare din explorare si productie, distributie, servicii industriale, mentenenta, management al proiectelor, logistica, servicii de ecologie industriala si alte servicii conexe, in Franta, Romania, Spania si Sud-Estul Europei
1974 – Se infiinteaza Rompetrol;
1998 compania este achizitionata de Dinu Patriciu si Sorin Marin. Rompetrol achizitioneaza compania Palplast Sibiu;
1999 - Rompetrol cumpara Rafinaria Vega, unicul producator de solventi de polimerizare, benzina de extractie, white spirits, diverse categorii speciale de bitum si catalizatori pentru sectoarele de procesare a titeiului si petrochimice, Capacitatea de rafinare este de 0,4 milioane tone pe an.
2000 - este creat holding-ul Rompetrol Group B. V. care include firma Rompetrol si companiile asociate. Este achizitionata compania Petros (in prezent Rompetrol Well Services) – furnizor de servicii si echipamente (inchiriere) pentru sondare si foraj,
2001 - este cumparata rafinaria Petromidia;
2003 – este infiintata Rompetrol Bulgaria;
2005 - The Rompetrol Group NV (“TRG”) cu sediul în Olanda, anunta semnarea unui contract prin care se achiziţionează întregul pachet de acţiuni al grupului Dyneff SA, Franta
2006 - a fost creata Rompetrol Ucraina
2007 - KazMunayGaz achizitioneaza 75% din TRG.
2009 - KazMunayGaz achizitioneaza restul de 25% din actiunile TRG.
MISIUNE: Rompetrol tinde sa devina cea mai profitabila companie din industria petroliera din regiune prin experienta, expertiza tehnica si ȋntindere geografica. Tinteste spre o continua ȋmbunatatire a nivelului de satisfactie a clientilor, oferindu-le produse si servicii de ȋnalta calitate. Oamenii sunt cele mai valoroase active ale ROMPETROL, iar integritatea constituie cel mai important produs pe care ȋl poate oferi.
VALORI: Marca Rompetrol este construita pe valorile oamenilor care lucreaza si formeaza Grupul Rompetrol. O marca puternica nascuta din oameni cu personalitati puternice pe ceea ce se bazeaza forta acestei marci unice.
MANDRIE NATIONALA/SUCCES ROMANESC
INDEPENDENTA
CREATIVITATE PENTRU CALITATE
DINAMISM
EXPERIENTA
Conținut arhivă zip
- Management Strategic - Rompetrol.ppt