Management Strategic - Rompetrol

Extras din proiect Cum descarc?

Lider in domeniul petrolier regional, Rompetrol este  o companie multinationala, cu activitati in 12 tari si avand o puternica baza operationala in regiunea Marii Negre si a Marii Mediterane. Complexitatea si numarul proiectelor executate la nivel global, de-a lungul timpului, au facut din Rompetrol cea mai cunoscuta marca romaneasca pe plan international.
Cele 40 de firme care alcatuiesc Grupul Rompetrol activeaza in principal in rafinare si marketing, cu implicare in proiecte complementare din explorare si productie, distributie, servicii industriale, mentenenta, management al proiectelor, logistica, servicii de ecologie industriala si alte servicii conexe, in Franta, Romania, Spania si Sud-Estul Europei 
1974 - Se infiinteaza Rompetrol; 
1998 compania este achizitionata de Dinu Patriciu si Sorin Marin. Rompetrol achizitioneaza compania Palplast Sibiu; 
1999 - Rompetrol cumpara Rafinaria Vega, unicul producator de solventi de polimerizare, benzina de extractie, white spirits, diverse categorii speciale de bitum si catalizatori pentru sectoarele de procesare a titeiului si petrochimice, Capacitatea de rafinare este de 0,4 milioane tone pe an. 
2000 - este creat holding-ul Rompetrol Group B. V. care include firma Rompetrol si companiile asociate. Este achizitionata compania Petros (in prezent Rompetrol Well Services) - furnizor de servicii si echipamente (inchiriere) pentru sondare si foraj, 
2001 - este cumparata rafinaria Petromidia;
2003 - este infiintata Rompetrol Bulgaria;
2005 - The Rompetrol Group  NV ("TRG") cu sediul in Olanda, anunta semnarea unui contract prin care se achizitioneaza intregul pachet de actiuni al grupului Dyneff SA, Franta
2006 - a fost creata Rompetrol Ucraina 
2007 - KazMunayGaz achizitioneaza 75% din TRG. 
2009 - KazMunayGaz achizitioneaza restul de 25% din actiunile TRG. 
MISIUNE: Rompetrol tinde sa devina cea mai profitabila companie din industria petroliera din regiune prin experienta, expertiza tehnica si intindere geografica. Tinteste spre o continua imbunatatire a nivelului de satisfactie a clientilor, oferindu-le produse si servicii de inalta calitate. Oamenii sunt cele mai valoroase active ale ROMPETROL, iar integritatea constituie cel mai important produs pe care il poate oferi. 
VALORI: Marca Rompetrol este construita pe valorile oamenilor care lucreaza si formeaza Grupul Rompetrol. O marca puternica nascuta din oameni cu personalitati puternice pe ceea ce se bazeaza forta acestei marci unice. 
MANDRIE NATIONALA/SUCCES ROMANESC
INDEPENDENTA
CREATIVITATE PENTRU CALITATE
DINAMISM
EXPERIENTA


Fisiere in arhiva (1):

  • Management Strategic - Rompetrol.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!