Management Strategic - Rompetrol

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 24 în total
Mărime: 46.52KB (arhivat)
Publicat de: Daciana Stoian
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Lider in domeniul petrolier regional, Rompetrol este  o companie multinationala, cu activitati in 12 tari si avand o puternica baza operationala in regiunea Marii Negre si a Marii Mediterane. Complexitatea si numarul proiectelor executate la nivel global, de-a lungul timpului, au facut din Rompetrol cea mai cunoscuta marca romaneasca pe plan international.

Cele 40 de firme care alcatuiesc Grupul Rompetrol activeaza in principal in rafinare si marketing, cu implicare in proiecte complementare din explorare si productie, distributie, servicii industriale, mentenenta, management al proiectelor, logistica, servicii de ecologie industriala si alte servicii conexe, in Franta, Romania, Spania si Sud-Estul Europei

1974 – Se infiinteaza Rompetrol;

1998 compania este achizitionata de Dinu Patriciu si Sorin Marin. Rompetrol achizitioneaza compania Palplast Sibiu;

1999 - Rompetrol cumpara Rafinaria Vega, unicul producator de solventi de polimerizare, benzina de extractie, white spirits, diverse categorii speciale de bitum si catalizatori pentru sectoarele de procesare a titeiului si petrochimice, Capacitatea de rafinare este de 0,4 milioane tone pe an.

2000 - este creat holding-ul Rompetrol Group B. V. care include firma Rompetrol si companiile asociate. Este achizitionata compania Petros (in prezent Rompetrol Well Services) – furnizor de servicii si echipamente (inchiriere) pentru sondare si foraj,

2001 - este cumparata rafinaria Petromidia;

2003 – este infiintata Rompetrol Bulgaria;

2005 - The Rompetrol Group  NV (“TRG”) cu sediul în Olanda, anunta semnarea unui contract prin care se achiziţionează întregul pachet de acţiuni al grupului Dyneff SA, Franta

2006 - a fost creata Rompetrol Ucraina

2007 - KazMunayGaz achizitioneaza 75% din TRG.

2009 - KazMunayGaz achizitioneaza restul de 25% din actiunile TRG.

MISIUNE: Rompetrol tinde sa devina cea mai profitabila companie din industria petroliera din regiune prin experienta, expertiza tehnica si ȋntindere geografica. Tinteste spre o continua ȋmbunatatire a nivelului de satisfactie a clientilor, oferindu-le produse si servicii de ȋnalta calitate. Oamenii sunt cele mai valoroase active ale ROMPETROL, iar integritatea constituie cel mai important produs pe care ȋl poate oferi.

VALORI: Marca Rompetrol este construita pe valorile oamenilor care lucreaza si formeaza Grupul Rompetrol. O marca puternica nascuta din oameni cu personalitati puternice pe ceea ce se bazeaza forta acestei marci unice.

MANDRIE NATIONALA/SUCCES ROMANESC

INDEPENDENTA

CREATIVITATE PENTRU CALITATE

DINAMISM

EXPERIENTA

Conținut arhivă zip

  • Management Strategic - Rompetrol.ppt

Alții au mai descărcat și

Management Rompetrol

1) Scurta prezentare a firmei 1.1 Domeniu de activitate Rompetrol Grup (Rompetrol) este cea mai mare companie privata din industria petroliera...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Mixul de Marketing. Studiu de Caz SC Rompetrol SA

Introducere În prezent, marketingul reprezintă o fliozofie a activităţilor economice care vede, în satisfacerea cerinţelor efective şi potenţiale...

Mixul de Marketing la Rompetrol SA

Mixul de marketing Capitolul 1.Conceptul de marketing-mix Materializarea strategiei de piata si, implicit, promovarea unei politici de marketing...

Plan de Afaceri Rompetrol

ROMPETROL 1. Istoricul firmei 1974 – Se infiinteaza Rompetrol, reprezentantul la nivel international al industriei petroliere romanesti. 1993 -...

Sistemul de management integrat de mediu al firmei Rompetrol Rafinare S.A.

ETAPA I. Descrierea organizatiei, misiunea organizatiei S.C. ROMPETROL RAFINARE S.A Grupul Rompetrol este o companie multinationala, cu...

Strategie Concurențială

Lucrarea de fata prezinta o analiza a industriei petroliere din România din punct de vedere a pozitionarilor strategice alese de companiile din...

Managementul Strategic al Resurselor Umane - Rompetrol

1. Prezentarea firmei Rompetrol Group N.V. este o companie petrolieră multinaţională cu sediul central în Olanda şi care are principalele...

Analiza cadrului managerial în cadrul SC X SA și implicațiile acestuia

Introducere Marimea si calitatea activitatii precum si modul de utilizare a resurselor economice de catre agentii comerciali se caracterizeaza...

Analiza fundamentală a societății Rompetrol Rafinare Constanța

1.INFORMATII GENERALE Identitate Rompetrol Lider in domeniul petrolier regional, Rompetrol este o companie multinationala, cu activitati in 12...

Ai nevoie de altceva?