Managementul afacerilor

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I -  ANALIZA NIVELULUI DE INTERNATIONALIZARE A COMPANIEI HONDA PE BAZA RAPOARTELOR ANUALE PUBLICATE DE CATRE UNCTAD 4
1. Definirea si caracteristicile procesului internationalizarii 4
2. Analiza gradului de internationalizare a companiei Honda Motor Corporation Ltd. 5
3. Analiza evolutiei numarului de angajati in strainatate, a numarului de angajati total si ponderea numarului de angajati in strainatate 13
4. Analiza evolutiei cifrei de afaceri totala, a cifrei de afaceri obtinute in strainatate si ponderea cifrei de afaceri obtinuta in strainatate 15
5. Analiza evolutiei activelor in strainatate, a activelor totale si ponderea activelor totale in strainatate 16
6. Analiza indicelui de transnationalitate in cazul companiei Honda 17
7. Istoricul firmei 18
8. Concluzii 20
CAPITOLUL II - COMPETITIVITATEA 22
1. Introducere 22
2. Masurarea competitivitatii internationale a economiilor; indicatori si factori determinanti 22
3. Evolutia indicelui competitivitatii in cazul Romaniei si al Bulgariei 24
4. Rapoartele Doing-Business pentru anul 2019 in Romania si Bulgaria 24
5. Concluzii 32
Bibliografie 33


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I -  ANALIZA NIVELULUI DE INTERNATIONALIZARE A COMPANIEI HONDA PE BAZA RAPOARTELOR ANUALE PUBLICATE DE CATRE UNCTAD
1. Definirea si caracteristicile procesului internationalizarii
Internationalizarea este un proces de crestere a implicarii organizatiei de afaceri in operatiuni internationale.
Doua aspecte trebuie relevate in legatura cu aceasta definitie: faptul ca aceasta sugereaza o distinctie in ceea ce priveste strategia de afaceri a firmei: orientarea spre interior versus orientarea spre exterior.
Orientarea spre interior este o orientare conservatoare orientata spre piata interna (mediul de afaceri local), inchisa, pe cand orientarea spre exterior reprezinta o orientare liberala, orientata spre piata externa (mediul de afaceri global), deschisa, specifica economiei de piata (capitaliste).
In sens integrator, internationalizarea afacerilor consta in ansamblul de metode, tehnici si instrumente puse la dispozitia demersului strategic al intreprinderii de a activa in strainatate, sau in alt mod spus, internationalizarea este o oportunitate pentru companii de a prospera intr-o lume din ce in ce mai competitiva, ceea ce ar putea contribui la sustinerea ocuparii fortei de munca.
Definitia internationalizarii contine si o valoare operationala pentru ca ea poate duce la determinarea gradului de internationalizare a unei firme, care este exprimat ca raport intre valoarea vanzarilor in strainatate si cifra de afaceri.
G internationalizare = (Vs/CA)- 100
Dimensiunile/Caracteristicile internationalizarii sunt urmatoarele : 
-  metoda de operare (Cum?) -  se concretizeaza in forme distincte de realizare a afacerilor internationale, de la exportul simplu pana la procesul de productie in strainatate;
-  obiectul vanzarilor (Ce?) -  este reprezentat de bunurile si serviciile exportate si se poate realiza prin comercializarea in exterior a unui produs ce era oferit curent pe piata interna si prin crearea unui produs nou pentru export;
-  pietele tinta (Unde?) -  rezulta in urma unor operatiuni ale managementului companiei de afaceri internationale privind selectarea pietelor si a partenerilor (in faza initiala se accede la pietele mai usor accesibile referitor la costuri, riscuri, concurenta, distanta geografica, cultura etc.);
-  capacitatea organizationala (Cat?) -  se refera la masura in care sistemul de management al companiei de afaceri internationale este capabil sa asigure si sa valorifice functiunile intreprinderii intr-un mod eficient (cercetare-dezvoltare, comerciala, financiar-contabila, de productie, de personal);
-  resursele umane si financiare (Cu ce?) -  prin utilizarea lor se asigura un avantaj competitiv pe pietele internationale pentru firmele de afaceri internationale.
2. Analiza gradului de internationalizare a companiei Honda Motor Corporation Ltd.
THE POWER OF DREAMS
Fondata 24 septembrie 1948
Fondatori -  Soichiro Honda
-  Takeo Fujisawa
Honda Motor Company, Limited, pe scurt Honda, este o corporatie multinationala cu sediul principal in Minato, Japonia cunoscuta in primul rand ca producator de automobile si motociclete, camioane, scutere, roboti, avioane cu reactie si motoare pentru aceste avioane, ATVuri, barci cu motor si motoare pentru ambarcatiuni, generatoare de electricitate, utilaje pentru ingrijirea gazonului si a gradinii, etc. Linia de automobile de lux produse de Honda este denumita Acura in America de Nord, Hondura in Honduras si Hongda in China. 
Compania este al cincilea producator mondial de automobile din lume si primul producator mondial de motoare (peste 14 milioane de motoare cu combustie interna anual). Honda este al doilea producator japonez de automobile, dupa Toyota si inaintea Nissan.
Honda a devenit cel mai mare producator de motocilete din intreaga lume, inca din anul 1959, fiind si cel mai mare producator de motoare cu combustie interna, generand un volum de 14 milioane de astfel de motoare in fiecare an. A devenit al doilea mare producator japonez de automobile in 2001, pentru ca mai apoi, in anul 2011 sa devina a opta companie de profit din lume, in spatele celor de la General Motors, Volksvagen Group, Toyota, Hyundai Motor Group, Ford, Nissan si Peugeot-Citroen.
Honda a fost si primul producator japonez de automobile care a lansat un brand de lux dedicat, si anume Acura, in anul 1986. Tot atunci au implementat inteligenta artificiala, robotii, facand cercetari si lansand in anul 2000 robotul ASIMO. In afara de departamentul de motocilete si automobile, Honda produce si utilaje de gradina, motoare pentru ambarcatiuni maritime, generatoare de putere, iar incepand cu 2012 si avioane personale.
In 2013 Honda a investit 6.8 mld. de dolari americani in cercetare si dezvoltare, in acelasi an devenind primul si cel mai important exportator japonez pe piata Statelor Unite cu peste 100 mii de unitati vandute.


Fisiere în arhivă (1):

  • Managementul afacerilor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. https://www.honda.com/
2. https://www.strategicmanagementinsight.com/swot-analyses/honda-swot-analysis.html
3. https://ro.wikipedia.org/wiki/Honda
4. http://www.referatele.com/referate/economie/online12/MANAGEMENT-INTERNATIONAL-CURS-5---INTERNATIONALIZAREA-FIRMEI-referatele-com.php
5. https://www.ukessays.com/essays/business/honda-is-the-worlds-biggest-and-leading-manufacturer-of-motorcycles-business-essay.php
6. http://oaji.net/articles/2016/3365-1468222336.pdf 
7. http://www.doingbusiness.org/en/reports/global-reports/doing-business-2019


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!