Managementul Calității

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 1026
Mărime: 92.55KB (arhivat)
Publicat de: Iasmina Buta
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Bogdan Rusu
Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" din Iaşi Facultatea de Inginerie Electrică, Energetică şi Informatică Aplicată

Cuprins

  1. 1. Prezentare succinta a organizatiei in care apare ”incidentul neplacut”
  2. 2. Introducere teoretica
  3. 3. Descrierea incidentului
  4. 3.1. In ce context apare?
  5. 3.2. Cand se manifesta?
  6. 3.3. Conditiile in care apare
  7. 3.4. In ce consta?
  8. 4. Evaluarea imbunatatirii propuse
  9. 5. Concluzii si recomandari

Extras din proiect

TITLUL PIERDERII ANALIZATE

Viteza si eficienta serviciului in cadrul restaurantului

1. Prezentare succinta organizatiei in care are apare „incidentul neplacut”

Grizzly’s Wood-Fired Grill este un restaurant din Statele Unite ale Americii, situat in statul Dakota de Nord, in orasul Minot. Dupa aproximativ 2 ani de lucrari, restaurantul cu aspect rustic s-a deschis pe data de 07.06.2006 in centrul mall-ului Dakota Square. Spatiul destinat clientilor este delimitat in 4 zone cu numele de : Cabana, Padure, Pod si Bar, fiecare client sau grup de clienti fiind indrumat si asezat la masa, de catre hostess. De asemenea, pe fiecare zona este repartizat cate 1 server care preia comenzile si are grija ca pe durata sederii clientilor sa le satifaca acestora cat mai promt cerintele. Cu toate acestea, ca in fiecare restaurant apar nemultumiri legate de intarzierea aducerii comenzilor la masa.

2. Introducere teoretica

Un serviciu este reprezentat de rezultatele generate de activitaţi in vederea satisfacerii necesităţiilor clientului. Furnizorul sau clientul poate fi reprezentat prin personal sau echipamente. Activităţiile clientului cu furnizorul sunt esenţiale pentru prestarea serviciului, acesta reprezentand ansamblul de prestaţii pe care clientul le aşteaptă în funcţie de preţ , imagine, reputaţie, calitate.

Calitatea serviciului reprezinta pentru clienti un criteriu important de alegere, fiind percepută de acestia ca un concept care sintetizează caracteristicile subiective şi obiective ale unui serviciu. De asemenea calitatea reprezinta ansamblul de caracteristici ale unui produs, proces, organizatie ce ii da sansa de a satisface necesitatile exprimate si implicite.

Asigurarea calităţii reprezinta ansamblul activităţiilor planificate şi sistematice implementate în cadrul sistemului calităţii şi demonstrate atât cât este necesar pentru furnizarea încrederii corespunzatoare că o entitate (produs, proces, organizatie) va satisface cerinţele referitoare la calitate.

Deşi anumite activităţii de controlul calităţii şi de asigurarea calităţii sunt legate între ele nu trebuie să existe confuzii între aceste aspecte :

- controlul calităţii priveşte satisfacerea cerinţelor referitoare la calitate

- asigurarea calităţii urmareşte să dea încredere în această satisfacţie , atât în interiorul organizaţiei cât şi în exterior faţă de clienţi sau autoritati.

Preview document

Managementul Calității - Pagina 1
Managementul Calității - Pagina 2
Managementul Calității - Pagina 3
Managementul Calității - Pagina 4
Managementul Calității - Pagina 5
Managementul Calității - Pagina 6
Managementul Calității - Pagina 7
Managementul Calității - Pagina 8
Managementul Calității - Pagina 9
Managementul Calității - Pagina 10
Managementul Calității - Pagina 11
Managementul Calității - Pagina 12
Managementul Calității - Pagina 13
Managementul Calității - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Managementul Calitatii.docx

Te-ar putea interesa și

Managementul calității totale cu aplicație în serviciile bancare

Managementul calitatii reprezinta un ansamblu de activitati având ca scop realizarea unor obiective, prin utilizarea optima a resurselor. Acest...

Implementarea managementului calității la SC Rolast SA Pitești

INTRODUCERE Etimologic cuvântul “calitate” provine din latinescul ”qualitas”, care înseamna fel de a fi. La originea natiunii exista mai multe...

Managementul calității în cadrul Primăriei Galați

CAPITOLUL 1. PARTICULARITATI ALE SISTEMULUI SERVICIILOR PUBLICE 1.1 DEFINIREA SERVICIULUI PUBLIC În limbaj curent, notiunea de serviciu public...

Sistemul calității la Avicena Computers

Competitia intensa pentru clienti, atat locala cat si globala, a condus la o crestere semnificativa a importantei calitatii, atat pentru produse...

Metode și tehnici utilizate în managementul calității totale

1. Definirea si principiile managementului calitatii totale Managementul calitatii totale (TQM) este o strategie organizationala fundamentata pe...

Managementul calității în domeniul alimentar

Scopul studiului Obiectivul acestei lucrari a fost studiul procesului de managementul calitatii. In debutul lucrarii s-au enuntat componentele...

Managementul calității Kaizen

CAPITOLUL 1 Calitate– Coordonate Metodologice 1.1.Conceptul de calitate, relaţia utilitate-calitate - valoare Preocuparea pentru calitatea...

Aspecte specifice privind managementul calității în transportul maritim

INTRODUCERE Transportul maritim este o activitate economica vasta s i complexa, atât ca volum al marfurilor aflate în traficul anual, cât si ca...

Ai nevoie de altceva?