Managementul Calitatii

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Prezentare succinta a organizatiei in care apare "incidentul neplacut"
2. Introducere teoretica
3. Descrierea incidentului
3.1. In ce context apare?
3.2. Cand se manifesta?
3.3. Conditiile in care apare
3.4. In ce consta?
4. Evaluarea imbunatatirii propuse
5. Concluzii si recomandari


Extras din proiect Cum descarc?

TITLUL PIERDERII ANALIZATE
Viteza si eficienta serviciului in cadrul restaurantului
1. Prezentare succinta organizatiei in care are apare ,,incidentul neplacut"
Grizzly's Wood-Fired Grill este un restaurant din Statele Unite ale Americii, situat in statul Dakota de Nord, in orasul Minot. Dupa aproximativ 2 ani de lucrari, restaurantul cu aspect rustic s-a deschis pe data de 07.06.2006 in centrul mall-ului Dakota Square. Spatiul destinat clientilor este delimitat in 4 zone cu numele de : Cabana, Padure, Pod si Bar, fiecare client sau grup de clienti fiind indrumat si asezat la masa, de catre hostess. De asemenea, pe fiecare zona este repartizat cate 1 server care preia comenzile si are grija ca pe durata sederii clientilor sa le satifaca acestora cat mai promt cerintele. Cu toate acestea, ca in fiecare restaurant apar nemultumiri legate de intarzierea aducerii comenzilor la masa.
2. Introducere teoretica
Un serviciu este reprezentat de rezultatele generate de activitati in vederea satisfacerii necesitatiilor clientului. Furnizorul sau clientul poate fi reprezentat prin personal sau echipamente. Activitatiile clientului cu furnizorul sunt esentiale pentru prestarea serviciului, acesta reprezentand ansamblul de prestatii pe care clientul le asteapta in functie de pret , imagine, reputatie, calitate.
Calitatea serviciului reprezinta pentru clienti un criteriu important de alegere, fiind perceputa de acestia ca un concept care sintetizeaza caracteristicile subiective si obiective ale unui serviciu. De asemenea calitatea reprezinta ansamblul de caracteristici ale unui produs, proces, organizatie ce ii da sansa de a satisface necesitatile exprimate si implicite.
Asigurarea calitatii reprezinta ansamblul activitatiilor planificate si sistematice implementate in cadrul sistemului calitatii si demonstrate atat cat este necesar pentru furnizarea increderii corespunzatoare ca o entitate (produs, proces, organizatie) va satisface cerintele referitoare la calitate.
Desi anumite activitatii de controlul calitatii si de asigurarea calitatii sunt legate intre ele nu trebuie sa existe confuzii intre aceste aspecte :
- controlul calitatii priveste satisfacerea cerintelor referitoare la calitate
- asigurarea calitatii urmareste sa dea incredere in aceasta satisfactie , atat in interiorul organizatiei cat si in exterior fata de clienti sau autoritati.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!