Managementul Calitatii - Ameliorarea Procesului de Transport Aerian

Extras din proiect Cum descarc?

Scurta prezentare a contextului
Actualul proiect supune analizei intregul proces de transport aerian ( cumpararea biletelor, check-in si calatoria propriu-zisa) ce are loc prin intermediul unei companii aeriene de stat. Desi, la prima vedere, acest proces pare unul in care problemele nu prea exista, el functionand la standarde destul de ridicate si cautand sa satisfaca exigente superioare, echipa noastra cauta sa arate ca se poate si mai bine, ca este loc de mai bine.
Organizatia aleasa este Tarom. Prin lege, TAROM este Compania Nationala de Transporturi Aeriene a Romaniei, o societate comerciala cu capital majoritar de stat, avand ca obiect principal de activitate transporturi aeriene dupa grafic (transporturi aeriene interne si internationale de calatori, bagaje, marfuri si posta prin curse regulate si charter).
Datorita tendintelor predominante manifestate la nivelul transportului aerian international: intarzieri, liberalizari, competitie libera, fuziuni ale companiilor aeriene etc, TAROM se confrunta cu o competitie acerba, atat pe plan local cat si pe plan international.
De aceea, in procesul restructurarii, TAROM a avut in vedere si alte aspecte in afara de modernizarea flotei. Compania a adoptat o noua strategie de marketing, avand ca obiectiv prioritar dezvoltarea si diversificarea serviciilor aeriene.
De asemenea, TAROM a luat o serie de masuri pentru a reduce in mod drastic costurile si pentru a spori utilizarea flotei. Flexibilitatea, dinamismul, continuitatea, intensificarea planificarii zborurilor prin pastrarea destinatiilor deja traditionale si prin atragerea de noi piete constituie principalele obiective ale strategiei de marketing TAROM.
O schimbarea in structura rutelor a fost deja demarata, atat in ceea ce priveste traficul inspre Romania, cat si cel din Romania. Avand in vedere schimbarile rapide la nivelul traficului aerian international, TAROM si-a adoptat strategia in functie de cerintele pasagerilor in particular si in functie de cerintele pietei In general.
Drept rezultat, Europa reprezinta astazi un procent de 64% din activitatea TAROM. Legaturile avantajoase prin Bucuresti spre diferite locuri din toata lumea au facut din Bucuresti un oras-cheie din Europa de Est.
Satisfactia si confortul pasagerilor reprezinta obiectivul principal al oricarei companii aeriene. TAROM acorda o atentie deosebita calitatii tuturor serviciilor oferite pasagerilor.
Punctualitatea si castigarea increderii pasagerilor in serviciile oferite sunt intr-un permanent proces de perfectionare, pentru a veni, in acest fel, in intampinarea cerintelor pasagerilor. Pentru a atinge aceste scopuri ambitioase, se introduc solutii complexe, printre care imbunatatirea calitatii si diversificarea serviciilor de catering pe toate cursele internationale.
Identificarea problemelor
In momentul de fata, una din prioritatile companiei Tarom in domeniul calitatii este implementarea managementului calitatii totale (TQM).Acest standard se concentreaza asupra proceselor din cadrul organizatiei, implicarii managementului de varf, masurarii satisfactiei clientului. Este profund orientat catre rezultate si face, in mare masura, sa dispara actuala ruptura dintre punctele de vedere ale companiei si interesele clientului, ambele parti situandu-se mai degraba pe pozitii de parteneriat decat pe pozitii antagonice
Alegerea subiectului definitiv
Ameliorarea procesului de transport aerian la compania Tarom.
I. Diagrama procesului de transport aerian actual
Compararea procesului actual de transport cu unul ideal
Actual Ideal
Servire greoaie Servirea clientilor cu rapiditate
Nesiguranta, aeronave invechite Confort in transportul cu aeronava
Locurile de acces sunt greu accesibile,necesita mult timp pt imbarcare Imbarcare rapida in aeronava
Lipsa pregatirii angajatilor Angajati bine pregatiti
Lipsa panourilor de afisaj prea putine Afisarea zborurilor corect si cat mai vizibil si mai accesibil pentru clienti
Depozite pentru bagaje necorespunzatoare Siguranta bagajelor
preturi mari Preturi mai mici fata de concurenta
Lipsa spatiilor de asteptare O atmosfera placuta in aeroport
Lipsa mijloacelor de transport din oras catre aeroport Localizarea aeroportului, accesibiliate


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii - Ameliorarea Procesului de Transport Aerian.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!