Managementul Calitatii la Vrancart Adjud

Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Intr-o economie de piata caracterizata printr-o concurenta acerba pentru supravietuire, intreprinderile se confrunta in permanenta cu o serie de fenomene ( cresteri de preturi la materii prime, cresteri de tarife la diferite categorii de servicii, etc.) care afecteaza pretul si care fac ca batalia finala sa se dea asupra raportului calitate - pret. 
Realizarea de produse care sa satisfaca consumatorul final este posibila numai printr-o sincronizare perfecta a tuturor functiunilor intreprinderii. O intreprindere va supravietui numai daca reuseste sa-si fidelizeze clientii si sa atraga in permanenta noi clienti. Acest lucru este posibil numai prin respectarea unor cerinte de baza: imbunatatirea continua a nivelului calitativ al produselor, respectarea termenelor de livrare, reducerea preturilor, acordarea de facilitati de creditare, imbunatatirea imaginii produselor prin reclama.
Calitatea a fost si este unul dintre cele mai folosite cuvinte in relatiile dintre intreprinderi. 
Atat timp cat oferta de marfuri tinde sa depaseasca nivelul cererii, iar concurenta dintre producatorii de bunuri sau servicii capata accente din ce in ce mai surprinzatoare, succesul oricarei firme pe piata depinde de modul in care ea reuseste sa asigure, mai bine decat altele si cu cheltuieli rezonabile, apropierea caracteristicilor marfurilor de asteptarile consumatorilor. De aceea, asigurarea calitatii produselor si serviciilor oferite , reprezinta o preocupare permanenta , un obiectiv prioritar al unei societati angajate in lupta pentru mentinerea competitivitatii, pentru castigarea segmentului de piata caruia i se adreseaza. 
Insa calitatea produselor si serviciilor nu trebuie privita ca un scop in sine, ci ca o consecinta a calitatii intregii activitati , a calitatii personalului angajat, a calitatii sistemului de organizare si conducere, a calitatii relatiilor cu partenerii de afaceri. Orice intreprinde, pentru a raspunde cerintelor pietiei, trebuie sa ofere o garantie a calitatii si, indiferent de dimensiune sau domeniu, isi poate asigura un viitor sigur, numai prin introducerea unui sistem de management al calitatii indreptat spre satisfacrea nevoilor proprii. Sistemul de management al calitatii are in vedere: controlul calitatii (tehnicile operationale folosite in procesul de productie pentru atingerea calitatii produselor) si asigurarea calitatii (planificarea, managementul si adaptarea metodelor si procedurilor de furnizare a increderii ca produsele respecta cerintele, standardele de calitate).
Lucrarea are ca scop studierea sistemului de management al calitatii atat din punct de vedere teoretic cat si aplicativ, cu referire la situatia existenta intr-o firma din Romania care 
isi desfasoara activitatea in domeniul industriei celulozei si a hartiei.
Lucrarea este structurata in patru capitole in care sunt abordate cele mai importante aspecte ale managementului calitatii.
Consultand literatura de specialitate, in primul capitol ,,Managementul Calitatii-conponenta a managementului firmei", am analizat evolutia conceptuala a managementului calitatii, si am prezentat conceptele calitatii in intercorelatie cu procesele manageriale ale sistemului calitatii totale care reprezinta un ansamblu de structuri organizatorice, proceduri si resurse necesare in dezvoltarea unei firme.
In al doilea capitol, ,, Standardele - Elemente de garantare si imbunatatire a calitatii", am prezentat evolutia cat si nivelul importantei utilizarii standardelor la nivelul unei intreprinderi.
In al treilea capitol, ,,Sistemul de management al calitatii-cheia unui business profesional" am analizat importanta, functiile sistemului de management al calitatii Prin implementarea unui sistem de management al calitatii sunt obtinute beneficii pe mai multe planuri (creste productivitatea muncii si resurselor, sunt reduse pierderile si creste motivatia) 
Al patrulea capitol este un studiu de caz in care am prezentat implementarea sistemului de management al calitatii la SC VRANCART SA Adjud.
Lucrarea isi propune sa fundamenteze pe o baza teoretica o analiza cat mai cuprinzatoare, fara a avea pretentia ca a epuizat toate problemele teoretice si aplicative propuse, si , incearca sa aduca in discutie cele mai importante aspecte ale managementului calitatii produselor.
CAPITOLUL 1
MANAGEMENTUL CALITATII- COMPONENTA A MANAGEMENTULUI FIRMEI
1.1 SCURT ISTORIC AL MANAGEMENTULUI CALITATII
Managementul calitatii a parcurs patru etape istorice orientate pe rand spre produs, spre proces, spre lucrator si spre client.
Conceptele integratoare bazate pe implicarea totala a organizatiei in asigurarea si imbunatatirea calitatii conduc catre managementul calitatii totale. 
Calitatea nu este doar o norma care se rezuma la rigorile standard pe care le impune Organizatia Internationala de Standardizare (ISO), ci este un element vital pentru supravietuirea si dezvoltarea companiei


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii la Vrancart Adjud.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!