Managementul Calitatii - Oriflame

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA ORIFLAME pg 2-5
CAPITOLUL 2 DISTRIBUTIA pg5-10
CAPITOLUL 3 MULTI LEVEL MARKETING pg10-12
CAPITOLUL 4 DACODA S.R.L. pg12
CAPITOLUL 5 PIERDERI pg12-18
CAPITOLUL 6 SOLUTII pg18-20
BIBLIOGRAFIE pg 21


Extras din proiect Cum descarc?

Scopul acestei lucrari este analiza politicii de distributie aplicata in prezent la 
ORIFLAME ROMANIA in vederea evidentierii aspectelor ei nefavorabile si formularea 
unor propuneri pentru imbunatatirea sa.
CAPITOLUL 1
Fondata in 1967, Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o 
ingrijire naturala a pielii prin intermediul unei forte de vanzari independente, in afara 
circuitului traditional al magazinelor de desfacere cu amanuntul. Prezenta in 59 de tari si 
cu un numar de peste 56oo de angajati compania este lider de piata in 30 de tari.
Oriflame este o companie suedeza . Suedia din cele mai vechi timpuri se evidentiaza prin 
acceptarea schimbarilor pozitive, catre dezvoltare, si la aceasta suedezii foarte bine isi 
cunosc si pastreaza traditiile. Si in Oriflame mentine aceasta tendinta spre 
simplicitatea formelor, puritatea liniilor , inaltele standarde de calitate Pentru sute de mii
de oameni - Oriflame este un stil de viata. 
Viziunea noastra - Unde vrem sa ajungem 
"Viziunea noastra este de a fi 'firesc, prima alegere'. Vom obtine aceasta facand din 
Oriflame prima alegere pentru oricine isi doreste produse cosmetice de calitate la preturi 
pe care sa si le permita, sau o cariera in cadrul unei companii de vanzare directa." 
Misiunea noastra - Ratiunea noastra de a exista 
"Misiunea noastra este de a oferi 'o sansa pentru fiecare'. Noi suntem aici pentru a oferi 
tuturor accesul la produse cosmetice intr-un mod simplu si inteligent, dar si pentru a 
imbunatati viata oamenilor prin intermediul unei afaceri dinamice." 
Vanzarile directe permit clientilor sa beneficieze de sfaturile unor oameni pe care ii 
cunosc si in care au incredere. Vanzarile anuale se situeaza in jurul valorii de 600 de 
milioane dolari, avand peste 1.4 milioane de clienti directi in toata lumea. Oriflame se 
diferentiaza printr-un nivel sporit de executare si energie enorma, in compania exista 
sistem centralizat de dirijare, aici este atmosfera antreprenoriatului si tineretii. 
Astazi, Oriflame este una dintre cele mai dinamice companii de cosmetice din lume, care 
activeaza in peste 60 de tari ale lumii si este lider de piata in peste 30 dintre acestea. 
Oriflame ofera o gama completa de produse pentru ingrijirea pielii, parfumuri si 
cosmetice de inalta calitate distribuite prin intermediul a peste 1,6 milioane de
Consultanti de vanzari in intreaga lume. Desi compania a cunoscut o dezvoltare rapida, 
nu a pierdut nici o clipa din vedere conceptul initial al afacerii - cosmetice suedeze 
naturale, vandute intre prieteni. 
In Romania, Oriflame a patruns in anul 1995 ca actionariat 100% Oriflame Holding Too 
Limited. Compania vinde in Romania produse cosmetice fabricate in Suedia si Polonia, si
are aproape 100 angajati si peste 100.000 de distribuitori in Romania. In anul 2004 cifra 
de afaceri a fost de 24.7 milioane dolari, iar profitul inregistrat a fost de 500 000 de 
dolari. Cota de piata detinuta de firma Oriflame in Romania este de 14%.
Cele 4 elemente principale care asigura succesul Oriflame sunt:
O companie ,,vizionara"
Oriflame are o viziune clara, bazata pe valori fundamentale si principii dupa care 
actioneaza si care confera stabilitate si perspective pe termen lung. Oriflame este o 
companie globala, cu peste 30 de ani de experienta, care intruchipeaza spiritul liberei 
initiative si al agentului de vanzari.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii - Oriflame.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!