Managementul IMM-Urilor

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 1887
Mărime: 579.55KB (arhivat)
Publicat de: Cornel Vereș
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Guga L
Universitatea Transilvania din Braşov Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor Specializarea: Management

Cuprins

  1. INTRODUCERE 3
  2. Cap 1. Prezentarea întreprinderii 3
  3. Cap 2. Memoriu justificativ 3
  4. Cap 3 Organigrama 7
  5. Cap 4 Fişa postului 7
  6. Cap. 5 Activitatea de marketing din întreprindere 8
  7. 5.1 Adoptarea sloganului firmei 8
  8. 5.2 Adoptarea siglei 9
  9. 5.3 Afişul 9
  10. Cap. 6 Adoptarea sistemului de conducere a întreprinderii 10

Extras din proiect

INTRODUCERE

În această lucrare se urmăreşte analiza unei întreprinderi care face parte din întreprinderile mici şi mijlocii. Întreprinderea oferă servicii de fitness şi aerobic persoanelor interesate. Motivul acestui proiect este informarea în cele mai mici detalii cu privire la înfiinţarea unei întreprinderi în acest domeniu.

Lucrarea va cuprinde şase capitole în care se vor trata următoarele aspecte: în capitolul 1 se va prezenta întreprinderea, în capitolul 2 se vor trata probleme legate de memoriul justificativ, în capitolul 3 organigrama, în capitolul 4 se va prezenta fişa postului de instructor de fitness, capitolul 5 va cuprinde informaţii despre activitatea de marketing urmând ca în capitolul 6 să tratăm probleme legate de adoptarea sistemului de conducere a întreprinderii.

Cap 1. Prezentarea întreprinderii

Întreprinderea pe care o voi prezenta în continuare se numeşte S.C VIVA SPORT CLUB S.R.L. şi este o societate cu răspundere limitată înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului cu J - 08/995/2011. Codul unic de înregistrare al societăţii este RO 22432554. Firma şi-a început activitatea la data de 01.10.2011 în oraşul Braşov, judeţul Braşov. Aceasta are un singur asociat care deţine şi funcţia de administrator. El are studii superioare în domeniul economic fiind absolvent din anul 2009 al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Management, specializarea Management economic. Sediul social al firmei este acelaşi cu sediul operaţional şi se află pe Str Lacurilor Nr 25, Braşov, jud Braşov. Obiectul principal de activitate al întreprinderii este reprezentat de „ Activităţi ale centrelor de fitness” şi are codul Caen 9313. Firma are la data înfiinţării şi anume 01.10.2011 un capital social de 200 lei adică 45.87 de euro la cursul de schimb 1 euro=4,35 ron. Fiind un singur asociat acesta deţine părţile sociale din capital în proporţie de 100%. Întrucat firma este o societate cu răspundere limitată şi nu este mare nu este obligată să-si angajeze cenzori şi auditori. Întreprinderea este într-o relaţie de afaceri cu Banca Comercială Română din Braşov unde are deschis contul RO75RNCB0081006245910002

Cap 2. Memoriu justificativ

Activitatăţile principale ale societăţii S.C VIVA SPORT CLUB S.R.L sunt oferirea de servicii de fitness şi aerobic persoanelor care doresc să slăbească să îşi îmbunătăţească condiţia fizică sau pur şi simplu doresc să se relaxeze făcând sport.

Sala de fitness va funcţiona între orele 8 şi 22 de luni până duminică. Fiecare client al sălii de fitness va fi ajutat de către instructorii noştrii să execute cum trebuie exerciţiile.

La recepţie clienţii îsi vor putea procura abonamentele pe care le doresc şi le vor arăta recepţionerului de fiecare data când vin la sală, sau dacă nu doresc să îşi facă abonament vor plăti contravaloarea unei şedinte de fitness, aerobic, sau saună.

Procesul tehnologic al sălii de fitness constă în:

- atragerea clienţilor prin diferite mijloace de publicitate cum ar fi flyere, anunţuri la radio, precum şi panouri publicitare.

- Oferirea serviciilor de fitness, aerobic şi saună clienţilor firmei

- Primirea unui feedback prin intermediul unui chestionar anonim pentru a putea înbunătăţii serviciile oferite dacă este cazul.

Desfăşurarea activităţii întreprinderii are loc într-un spaţiu de aproximativ 150 mp care este format din următoarele încăperi:

- Recepţia care va cuprinde un birou pentru recepţioneră, un scaun, un calculator, un telefon şi o casă de marcat.

- Sala de fitness va fi dotată cu următoarele aparate: un aparat de vâslit, o banchetă fitness multifuncţională, doua benzi de alergare, două biciclete eliptice, patru biciclete staţionare, trei aparate multifuncţionale, un stepper, un aparat pentru abdomene, o presă pentru picioare,o bancă olimpică profesională de fitness cu suporti reglabili, greutăţi, gantere şi haltere de diverse dimensiuni utilizabile fie individual, fie pentru a fi ataşate la diferite aparate de fitness

Preview document

Managementul IMM-Urilor - Pagina 1
Managementul IMM-Urilor - Pagina 2
Managementul IMM-Urilor - Pagina 3
Managementul IMM-Urilor - Pagina 4
Managementul IMM-Urilor - Pagina 5
Managementul IMM-Urilor - Pagina 6
Managementul IMM-Urilor - Pagina 7
Managementul IMM-Urilor - Pagina 8
Managementul IMM-Urilor - Pagina 9
Managementul IMM-Urilor - Pagina 10
Managementul IMM-Urilor - Pagina 11
Managementul IMM-Urilor - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Managementul IMM-Urilor.doc

Alții au mai descărcat și

Plan afaceri sală fitness

CAPITOLUL I-DESCRIEREA AFACERII 1. Descriere generala firma: Denumire: S.C. Gold Gym S.A. Sediu: Strada Vasile Lupu nr.105A, Tatarasi,Iasi....

Plan de afaceri sală fitness

1. DATE GENERALE: 1. Numele firmei/aplicantului: CHIŞ CRISTIAN ANTONIU 2. Codul unic de înregistrare/CNP: 1870413125840 3. Forma juridică de...

Reengineering-ul în modele de afaceri pentru start-up-uri

CAPITOLUL 1 REEGINEERING-UL MANAGERIAL 1.1 Apariția Reengineeringului Reeingineering - un termen din ce în ce mai des folosit, dar nu și din...

Managementul Proiectelor - Body Exercises Room

CAPITOLUL 1. PREZENTARE SC.BER – FITNESS.SRL 1.1. ARGUMENT Denumirea societăţii este SC.BER-Fitness.SRL şi va fi înfiinţată în Iaşi, într-o zonă...

Studiu de Fezabilitate - Bubble Blue Fit

I. Descrierea generala a afacerii 1.1 Descrierea afacerii in care doreste sa se intre S.C BUBBLE BLUE FIT S.C.S este o societate in comandita...

Plan de Afacere - SC Dream Sports SRL

Valoarea totalã a proiectului de investitie propus : 118.565 EURO 3.Elemente generale privind proiectul: Acest proiect s-a realizat deoarece în...

Plan de Afaceri - SC Body and Soul SRL

A. Viziune, strategie Esenţa afacerii mele este îngrijirea corpului, menţinerea stării de sănătate şi refacerea fizică şi psihică. Odată cu...

Managementul calității - achiziționarea unui abonament sportiv

Capitolul 1. Alegerea subiectului 1.1 Identificarea problemei. Toată lumea încearcă să aibă un organism cât mai sănătos, iar cea mai buna metodă...

Te-ar putea interesa și

Managementul IMM-urilor

Cap l Studiu de caz în cadrul firmei CARREFOUR HIPERMARKET CARREFOUR – PITESTI "Totul a început la sfârşitul anului 1998: grupul Carrefour nu...

Managementul IMM-urilor - BRD Group Societe Generale

CAP I. PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI I. 1 SCURT ISTORIC Istoria BRD a început în 1923, odată cu înfiinţarea prin lege a Societăţii Naţionale pentru...

Managementul IMM-urilor - Analiza Companiei Bella Night

INTRODUCERE Societatea Bella Night este o societate pe actiuni avand 8 actionari. Sediul central al companiei se afla in orasul Cluj-Napoca , str....

Management și Performanță în IMM-uri

CAPITOLUL I Aspecte introductive 1.1 Definirea întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) Peter Drucker spunea că „micile afaceri reprezintă...

Managementul IMM-urilor

Capitolul 1: Introducere În această lucrare se urmăreşte analiza unei întreprinderi care face parte din întreprinderile mici şi mijlocii....

Managementul IMM-urilor

1. CONCEPTUL DE ÎNTREPRINDERE MICĂ ŞI MIJLOCIE 1.1 Definiţii ale întreprinderii mici şi mijlocii Criterii cantitative şi calitative de definire a...

Managementul IMM-urilor

1.1 Premisele managementului intreprenorial Abordarea managementului intreprenorial se poate realize in mai multe moduri. Premisele la care se...

Managementul IMM-urilor

IMM C2 1.2 Revoluţia intreprenorială În perioada actual se constată o amplificare substanţial a fenomenelor intreprenoriale atât dpdv calitativ...

Ai nevoie de altceva?