Managementul Micilor Afaceri - Happy Day

Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I
DESCRIEREA AFACERII
Happy Day este o agentie care s-a nascut de la bun inceput cu dorinta de a veni in intampinarea tuturor celor care doresc sa imprumute ceva din experienta noastra, dar, mai ales acelora care doresc un eveniment unic bazandu-se pe creativitatea si maturitatea noastra. 
Venind in intampinarea nevoilor actuale privind organizarea unui eveniment de o asemenea amploare cum este casatoria, agentia full service Happy Day propune clientilor sai solutii optime de consiliere, organizare si supervizare a evenimentelor nuptiale. Firma Happy Day a fost infiintata in anul 2004 propunandu-si inca de la inceput sa adopte o strategie de dezvoltare pe termen lung. De aceea primul sediu al firmei a fost deschis in zona de NE a Moldovei, orasul Iasi, urmand ca in anii urmatori sa se extinda in intreaga regiune.
Experienta indelungata, pasiunea, permanentul contact cu agentiile de wedding-planning din afara, isi lasa amprenta asupra nuntilor organizate de noi-un stil propriu, unic in felul sau.
Misiunea companiei Happy Day, firma specializata in crearea si coordonarea evenimentului dumneavoastra, este de a va lasa in grija, doar aventura acelei zile.
I.1. Descrierea ideii de afacere
Denumire: Happy Day;
Sediu: Strada Sf. Lazar, Nr. 14, Iasi
Firma a fost infiintata in luna aprilie a anului 2006 de catre Balan Daniela, Conta Razvan, Ghimici Mihaela-Ramona, Manea Andrei, Pitaru Iulia Elena, Voinea Ana-Maria, avand forma juridica de societate cu raspundere limitata. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane.
Existenta si functionarea firmei are la baza actul constitutiv si anume statutul societatii cu raspundere limitata si certificatul de inregistrare care cuprinde codul unic de inregistrare a societatii obtinut la Registrul comertului R45/988/2004. In anexe sunt prezente avizele, autorizatiile si acordurile necesare autorizarii, functionarii si emblema firmei, personalitatea juridica care-i confera calitatea de subiect de drepturi si obligatii, cont deschis la banca comerciala.
Obiectul de activitate al firmei este prestari servicii in domeniul evenimentelor (cod CAEN 7487 - Alte activitati de servicii prestate in principal intreprinderilor) catre persoane fizice si juridice.
Serviciile pe care vi le oferim sunt organizari de evenimente deosebite, in special organizarea de nunti. Specialistii nostri le-au impartit in doua mari categorii:
-servicii complete pentru organizarea nuntilor- care este si domeniul nostru de specialitate
-servicii pentru organizarea aniversarilor, botezurilor, cocktail-urilor, petrecerilor tematice,
-pentru servicii din diverse domenii (servicii de catering, aranjamente, sonorizari, filmari) avem incheiate contracte de intermediere cu firme specializate.
Firma este condusa de proprietari, fiecare avand in subordine cate un departament si si un numar de 2 angajati (total: 18 angajati). 
Suntem o echipa de tineri creativi, ne plac ideile originale si suntem deschisi la sugestiile tale, pentru ca impreuna sa realizam un concept nonconformist de petrecere. Iti punem la dispozitie servicii complete pentru organizarea evenimentelor corporate, precum congrese, simpozioane, conferinte, seminarii, work-shop-uri, intalniri de afaceri, team-building-uri, cursuri, lansari de produse/servicii, inaugurari de sedii, targuri, expozitii, concerte, baluri de caritate.
Firma urmareste ca potentialul sau sa corespunda criteriilor de succes ale pietei si nu exclude concurenta. Trebuie urmarite in acelasi timp toate noutatile in domeniu, ritmul de aparitie a potentialilor clienti care pot influienta activitatea si diversificarea serviciilor noastre.
Luand in considerare strategia de marketing, obiectivele in afaceri si bugetul, oferim un servicii personalizate pe cerintele clientilor si completat de atentia noastra pentru fiecare detaliu.
Strategiile noastre creative si de viitor pot valorifica imaginatia si preferintele clientilor, si cel mai important, experienta noastra profesionala poate crea un eveniment memorabil si spectaculos, care nu numai sa indeplineasca cerintele cele mai diversificate dar care sa le si depaseasca. Pe baza cunostintelor dobandite, succeselor anterioare si tipul serviciilor oferite, strategia viitoare a afacerii va fi una de difereniere calitativa fata de oferta concurentei.
Scopul firmei Happy Day este de a atrage mai multi clienti, nu numai pe cei cu venituri ridicate, cat si pe cei cu venituri mai modeste, oferind totodata servicii de cea mai buna calitate, realizand un echilibru pret-calitate cat mai bun.
Obiectivele firmei Happy Day sunt stabilite pe o perioada de 2 ani si cuprind:
- Realizarea unei cifre de afaceri de 20 000??? RON in anul 2 de functionare;
- Cresterea cotei de piata cu pana la 15%??? prin atragerea clientilor atat din zona Iasi cat si alte zone;
- Deschiderea unui alt sediu in afara judetului Iasi;
- Incheierea de noi contracte cu colaboratori avand experienta in diferite domenii;
- Cresterea permanent a calitatii serviciilor oferite clientilor.
Ca urmare a cresterii continue a cererii pentru serviciile specializate de organizari evenimente , s-a hotarat deschiderea unui nou sediu care vine in intampinarea tendintelor pietei. 
Pentru extinderea afaceriii noastre vom apela la un imprumut bancar, pe o perioada de 8 ani, in valoare de 50 000 RON, si cu o dobanda de 8% pe an. Astfel in doi ani ne propunem sa avem o afacere stabila si prospera prin extinderea intr-un sediu mai mare, 
Imprumutul va fi garantat printr-un contrat de gaj si ipoteca asupra activelor societatii.
I.2. Descrierea societatii
Happy Day este o agentie specializata in organizarea de evenimente, care a reusit sa se impuna pe piata de profil inca de la infiintarea sa, in urma cu peste cinci ani, prin solutii inedite, seriozitate si profesionalism. Capitalul social este de 6000 lei si este impartit in 600 de parti sociale, avand valoarea nominala de 10 lei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Micilor Afaceri - Happy Day.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!