Managementul Performantei in Cadrul SC FEPA SA Barlad

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 
Capitolul 1. ABORDARI CONCEPTUALE ALE MANAGEMENTULUI PERFORMANTEI 5
1.1. Conceptul si categoriile de performanta 5
1.1.1. Performante manageriale 6
1.1.1.1. Conditionarile performantei manageriale 6
1.1.1.2. Forme de manifestare 10
1.1.2. Performante economice 16
1.2. Fundamente teoretice ale managementului performantei 18
1.2.1. Managementul si procesele de management 18
1.2.2. Sistemul de management si componentele sale 19
Capitolul 2. MANAGEMENTUL PERFORMANTEI 20
2.1. Modele de abordare a managementului performantei 20
2.1.1. Modelul ICL 20
2.1.2. Modelul IPM 22
2.1.3. Modelul Armstrong 24
2.2. Masurarea performantei organizatorice 25
2.2.1. Actualitatea problematicii 25
2.2.2. Obiectivele masurarii performantei organizationale 26
2.3. Modele de masurare a performantei organizatorice 27
2.3.1. "Piramida" performantei organizatorice 27
2.3.2. Tabloul de bord echilibrat 28
2.3.3. Modele de excelenta 29
Capitolul 3. MANAGEMENTUL PERFORMANTEI IN CADRUL S.C. F.E.P.A. S.A. BARLAD 33
3.1. Prezentare generala S.C. F.E.P.A. S.A. Barlad 33
3.2. Misiunea si obiectivele S.C. F.E.P.A. S.A. Barlad 38
3.2.1. Misiunea S.C. F.E.P.A. S.A. Barlad 38
3.2.2. Obiectivul S.C. F.E.P.A. S.A. Barlad 38
3.3. Managementul performantei in cadrul S.C. F.E.P.A. S.A. Barlad 39
3.3.1. Performante manageriale 39
3.3.2. Performante economice 42
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Preocuparile tot mai accentuate ale managerilor pentru performanta au condus la conturarea unui nou concept, acela al managementului performantei. Astfel ca, in ultimii ani au aparut numeroase conceptii cu privire la acest termen. Daca in trecut doar 20% dintre firme aveau in functiune un sistem de management al performantei, in prezent aproape toate firmele din Romania dispun de un astfel de sistem. Observam tot mai mult ca nu este o nevoie urgenta de a imbunatati performantele afacerilor noastre, ci, mai degraba, de a imbunatati modul in care performanta este condusa si masurata.
Prin aceasta lucrare am incercat sa abordez corelativ managementul si performantele manageriale si economice la nivel de organizatii. Ceea ce intereseaza in mod deosebit teoria si practica manageriala din Romania sunt performantele manageriale, fara de care se considera ca nu este posibila obtinerea de performante economice, financiare in domeniile date. Se considera ca numai un management performant, practicat de manageri profesionisti, este capabil de performante manageriale, generatoare de performante economice, financiare, sociale etc.
Pornind de la importanta pe care o are managementul performantei in zilele noastre, lucrarea de fata prezinta multe aspecte privind conceptul si modul de abordare a managementului performantei, categoriile de performante, modelele de performanta si modelele de masurare a acesteia.
In primele doua capitole am facut o trecere in revista a managementului performantei din punct de vedere teoretic, facandu-se referire la cele doua tipuri de performante pe care ne vom axa mai mult in aceasta lucrare: performantele manageriale si economice.
Ultimul capitol trateaza o problema deosebit de importanta, referitoare la analiza performantelor manageriale si economice din cadrul firmei F.E.P.A. S.A. Barlad.
Capitolul 1. ABORDARI CONCEPTUALE ALE MANAGEMENTULUI PERFORMANTEI
1.1. Conceptul si categoriile de performanta
In ultimii ani au aparut numeroase conceptii in ceea ce priveste definirea si clasificarea performantelor intr-o organizatie.
Astfel, in Dictionarul explicativ al limbii romane, performanta este definita ca ,,un rezultat deosebit obtinut intr-un anumit domeniu de activitate" .
Notiunea de performanta (manageriala, economica, financiara, etc.) aduce in prim plan eficienta si eficacitatea, iar indicatorii de exprimare capata o diversitate deosebita. Deci, obtinerea de performante la nivel de intreprindere presupune reevaluarea conceptelor de competitivitate, eficienta si eficacitate.
Performantele, indiferent in ce domeniu se manifesta, sunt exprimate prin indici si indicatori si sunt obtinute in urma unor comparatii:
-cu realizarile proprii obtinute in trecut
-cu obiectivele pentru o anumita perioada
-cu rezultatele obtinute de concurenti.
Pentru a putea realiza comparatii trebuie sa cunoastem realizarile altor firme.
O importanta deosebita, in aceasta privinta, o au cluburile de benchmarketing care pun la dispozitia membrilor lor - chiar si firme concurente - informatii legate de situatia manageriala, economico-financiara, sociala, comerciala etc. a acestora. In acest fel, este evitata actionarea pe diverse cai (ex. spionajul industrial) pentru a afla informatii despre firmele concurente, precum si alte eforturi suplimentare realizate de firmele care doresc sa obtina astfel de informatii.
In functie de domeniul in care performantele pot fi identificate avem:
-performante manageriale
-performante economice
-performante financiare
-performante tehnice si tehnologice
-performante sociale
-performante comerciale
Dupa sfera de cuprindere pot fi:
-performante individuale 
-performantele grupului (ale organizatiei).
Performantele individuale reprezinta asteptarile deosebite de la un manager, executant sau individ. Obtinerea acestora presupune existenta unui termen de referinta, precum:
- situatia posturilor similare din alte firme, care nu este usor de identificat, datorita dificultatilor intampinate in culegerea de date si informatii relevante;
- rezultatele perioadei precedente, daca prestatia titularului postului respectiv este una repetitiva, liniara;
- inserarea in fisa postului a obiectivelor individuale.
Performantele grupului pot fi regasite la nivelul compartimentelor functionale si operationale sau la nivelul unor grupuri de posturi din cadrul acestora.
Performantele organizatorice sunt considerate tot performante de grup, fiind evidentiate in raport cu obiectivele fundamentale sau derivate de gradul intai.
In functie de natura obiectului de activitate al organizatiei, de caracteristicile functionale si dimensionale, modalitatile de manifestare sunt foarte variate.
Performantele manageriale sunt cele care intereseaza cel mai mult, atat teoria cat si practica manageriala din Romania, fara ele nefiind posibila obtinerea de performante economice, sociale, financiare etc. in domeniile respective.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Performantei in Cadrul SC FEPA SA Barlad.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!