Managementul Pozitiei Financiare a Societatii Nationale de Radiocomunicatii SA, Filiala Iasi

Extras din proiect Cum descarc?

Introducere. Date generale despre RADIOCOM
RADIOCOM, marca inregistrata a Societatii Nationale de Radiocomunicatii S.A, este unul dintre principalii furnizori de retele si servicii de comunicatii electronice din Romania si, in acelasi timp, lider de piata in domeniul broadcasting-ului.
In prezent, RADIOCOM s-a angajat intr-un proiect extins de modernizare in vederea cresterii competitivitatii si diversificarii serviciilor de telecomunicatii oferite, utilizand infrastructura cea mai complexa din Romania. 
Pornind de la cele doua domenii de activitate: broadcasting si telecomunicatii, RADIOCOM a evoluat continuu, dovedind maturitate si inovare in dezvoltarea sa permanenta.
Portofoliul variat de servicii oferite de RADIOCOM se adreseaza, in principal, segmentului business: Internet, VPN, linii inchiriate, telefonie nationala si internationala, servicii integrate de comunicatii: date & Internet & telefonie, videoconferinta, servicii de comunicatii prin satelit.
Incepand cu anul 2004, odata cu lansarea serviciilor : cartele telefonice preplatite si abonamente pentru convorbiri nationale si internationale, RADIOCOM si-a extins adresabilitatea serviciilor sale si catre segmentul utilizatorilor finali.
RADIOCOM urmareste, prin investitii permanente in tehnologii moderne, furnizarea de noi servicii precum si imbunatatirea celor existente, fiind hotarati sa furnizam clientilor nostri servicii care sa raspunda cerintelor si asteptarilor acestora.
RADIOCOM dispune in prezent de peste 2200 specialisti cu inalta calificare, aflati intr-un continuu proces de instruire si adaptare la cele mai noi tehnologii din domeniu. 
Pe primul loc in lista prioritatilor RADIOCOM este satisfacerea clientilor sai, cu respectarea urmatoarelor principii:
- Cunoasterea profilului clientului 
- Receptivitate fata de nevoile sale 
- Furnizarea celui mai bun raport calitate - pret 
- Promtitudine in actiuni 
- Loialitate fata de parteneri 
Bilantul financiar
Bilantul este instrumentul de reflectare a echilibrului financiar al intreprinderii, la incheierea exercitiului, de reflectare materiala (prin active) a modului de utilizare a capitalurilor proprii si imprumutate. Bilantul ofera deci criterii de apreciere a echilibrului financiar la un moment dat si baza de calcul pentru elaborarea bugetelor intreprinderii.
Din punct de vedere financiar, fiecare element de activ reprezinta o alocare de fonduri banesti, in vederea constituirii unei structuri de productie adecvate intentiilor productive ale intreprinzatorilor. Elementele de activ sunt structurate dupa gradul lor de lichiditate (posibilitatea de a fi transformate in bani) in intentia de a obtine cea mai operativa recuperare a capitalurilor investite si o rentabilitate ridicata.
Pasivul bilantului reflecta, din punct de vedere financiar, sursele de provenienta a capitalurilor proprii si imprumutate. Pasivele sunt structurate dupa gradul (ordinea) de exigibilitate (insusirea lor de a deveni scadente la un anumit termen).
Se construieste un "bilant financiar", unde clasamentul posturilor de activ si de pasiv se face exclusiv dupa criteriile de lichiditate si de exigibilitate.
Pentru a obtine bilantul financiar, se pleaca de la bilantul contabil si se fac o serie de regrupari a datelor, unele date se agrega, altele se divid, incat sa se obtina date semnificative pe plan financiar. Corectarile se fac atat in activ, cat si in pasiv.
In urma analizei bilantului contabil al D.Rc.Iasi incheiat la 31.12.2005 a rezultat bilantul financiar prezentat mai jos.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Pozitiei Financiare a Societatii Nationale de Radiocomunicatii SA, Filiala Iasi.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!