Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 4886
Mărime: 65.07KB (arhivat)
Publicat de: Pamfil Duma
Puncte necesare: 7
Facultatea de Stiinte Economice

Extras din proiect

Introducere. Date generale despre RADIOCOM

RADIOCOM, marca inregistrata a Societatii Nationale de Radiocomunicatii S.A, este unul dintre principalii furnizori de retele si servicii de comunicatii electronice din Romania si, in acelasi timp, lider de piata in domeniul broadcasting-ului.

In prezent, RADIOCOM s-a angajat intr-un proiect extins de modernizare in vederea cresterii competitivitatii si diversificarii serviciilor de telecomunicatii oferite, utilizand infrastructura cea mai complexa din Romania.

Pornind de la cele doua domenii de activitate: broadcasting si telecomunicatii, RADIOCOM a evoluat continuu, dovedind maturitate si inovare in dezvoltarea sa permanenta.

Portofoliul variat de servicii oferite de RADIOCOM se adreseaza, in principal, segmentului business: Internet, VPN, linii inchiriate, telefonie nationala si internationala, servicii integrate de comunicatii: date & Internet & telefonie, videoconferinta, servicii de comunicatii prin satelit.

Incepand cu anul 2004, odata cu lansarea serviciilor : cartele telefonice preplatite si abonamente pentru convorbiri nationale si internationale, RADIOCOM si-a extins adresabilitatea serviciilor sale si catre segmentul utilizatorilor finali.

RADIOCOM urmareste, prin investitii permanente in tehnologii moderne, furnizarea de noi servicii precum si imbunatatirea celor existente, fiind hotarati sa furnizam clientilor nostri servicii care sa raspunda cerintelor si asteptarilor acestora.

RADIOCOM dispune in prezent de peste 2200 specialisti cu inalta calificare, aflati intr-un continuu proces de instruire si adaptare la cele mai noi tehnologii din domeniu.

Pe primul loc in lista prioritatilor RADIOCOM este satisfacerea clientilor sai, cu respectarea urmatoarelor principii:

- Cunoasterea profilului clientului

- Receptivitate fata de nevoile sale

- Furnizarea celui mai bun raport calitate – pret

- Promtitudine in actiuni

- Loialitate fata de parteneri

Bilanţul financiar

Bilanţul este instrumentul de reflectare a echilibrului financiar al întreprinderii, la încheierea exerciţiului, de reflectare materială (prin active) a modului de utilizare a capitalurilor proprii şi împrumutate. Bilanţul oferă deci criterii de apreciere a echilibrului financiar la un moment dat şi baza de calcul pentru elaborarea bugetelor întreprinderii.

Din punct de vedere financiar, fiecare element de activ reprezintă o alocare de fonduri băneşti, în vederea constituirii unei structuri de producţie adecvate intenţiilor productive ale întreprinzătorilor. Elementele de activ sunt structurate după gradul lor de lichiditate (posibilitatea de a fi transformate în bani) în intenţia de a obţine cea mai operativă recuperare a capitalurilor investite şi o rentabilitate ridicată.

Pasivul bilanţului reflectă, din punct de vedere financiar, sursele de provenienţă a capitalurilor proprii şi împrumutate. Pasivele sunt structurate după gradul (ordinea) de exigibilitate (însuşirea lor de a deveni scadente la un anumit termen).

Se construieşte un “bilanţ financiar”, unde clasamentul posturilor de activ şi de pasiv se face exclusiv după criteriile de lichiditate şi de exigibilitate.

Pentru a obţine bilanţul financiar, se pleacă de la bilanţul contabil şi se fac o serie de regrupări a datelor, unele date se agregă, altele se divid, încât să se obţină date semnificative pe plan financiar. Corectările se fac atât în activ, cât şi în pasiv.

În urma analizei bilanţului contabil al D.Rc.Iaşi încheiat la 31.12.2005 a rezultat bilanţul financiar prezentat mai jos.

Preview document

Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 1
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 2
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 3
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 4
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 5
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 6
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 7
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 8
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 9
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 10
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 11
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 12
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 13
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 14
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 15
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 16
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 17
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 18
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 19
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 20
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 21
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 22
Managementul poziției financiare a Societății Naționale de Radiocomunicații SA, filiala Iași - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Managementul Pozitiei Financiare a Societatii Nationale de Radiocomunicatii SA, Filiala Iasi.doc

Ai nevoie de altceva?