Managementul produselor și mărcilor - LaDorna

Extras din proiect Cum descarc?

I. LaDorna(marca gama) este o companie producatoare de lactate din Romania. Compania a fost cumparata de grupul Lactalis in anul 2008, de la omul de afaceri Jean Valvis, pentru o suma estimata la 80-90 milioane euro. Grupul LaDorna include societatile cu activitati in sectorul agroalimentar - Dorna Lactate, Dorna Branzeturi, LaDorna Cheese, LaDorna Agri, Dorna SA, Lactate Dobrogene, ICPPAM Balotesti, precum si doua companii din sectorul serviciilor, Carpathian Systems si Narcisa Production. LaDorna detine o retea de 15.000 de puncte de vanzare. Grupul Lactalis, cel mai mare producator european de lactate, are in portofoliu marcile President, Galbani, Lactel si Rochefort-Societe, este prezent in 150 de tari din intreaga lume.
Portofoliul de lapte LaDORNA include cea mai completa gama de produse: lapte ecologic, lapte clasic pasteurizat, lapte clasic ultra-pasteurizat, lapte cu vitamine, lapte cu calciu si vitamina D3 si lapte cu continut redus de lactoza. La categoria branzeturi portofoliul LaDORNA contine telemea, cascaval, emmental, urda, crema de branza si perle de branza cu smantana.
Componentele corporale ce se regasesc si contribuie la alcatuirea produsului final al unei cutii de lapte LaDORNA sunt:
- Cantitate neta: 1 kg
- Greutate: 1kg
- Forma: dreptunghiulara
- Ambalaj: multistrat
- Culoare (ambalaj): combinatii asortate din spectrele rosu si albastru, caracteristice diferitelor produse utilizeaza reprezentarea stilizata a unui cap bovin 
- Culoare (continut): alb
- Continut: lapte de vaca
- Informatii nutritionale: kJ pe 100g sau 100ml:257, kcal pe 100g sau 100ml:62, Grasimi (g sau ml):3.5, din care acizi grasi saturati (g sau ml)2.1, Glucide (g sau ml)4.5, din care zaharuri (g sau ml)4.5, Sare (g sau ml)0.133, Proteine (g sau ml ):3.
- Gust si miros: dulce, placut
Componentele acorporale ale produsului sunt:
- Numele de vanzarea al produsului: Lapte LaDorna 3.5% grasime
- Marca inregistrata : LaDorna
- Garantie: Valabilitatea extinsa a laptelui LaDorna este data de tratamentul termic (UHT), de modul de ambalare aseptic si de tipul de ambalaj multistrat, mai exact 3-4 luni insa poate fi pastrat la temperatura camerei pe toata perioada de valabilitate, dat fiind ca se comercializeaza in ambalaje aseptice, care impiedica orice posibilitate de recontaminare. Odata desfacuta cutia insa, trebuie consumat in aceeasi zi, pentru ca reprezinta un mediu in care microbi periculosi se dezvolta mai rapid.
- Instructiuni de preparare a produsului: Laptele UHTeste obtinut printr-un tratament special, ce presupune trecerea lui de la temperatura de 4 grade Celsius, la cat ar trebui sa fie pastrat pe traseul pana la fabrica, la 148 de grade Celsius, in numai cateva secunde. El este mentinut la aceasta temperatura cateva secunde, dupa care este racit brusc. Prin aceasta metoda, nu numai ca sunt omorate formele vegetative ale microbilor, dar sunt distruse si formele sporulate, care nu sunt distruse prin procesul de pasteurizare obisnuit.
- Pret: 5-5.50 ron
- Licenta de fabricatie sau de comercializare: Dorna S.A.este detinuta in proportie de [...]% de catre Lactalis Romania S.R.L. Activitatea principala a acestei societati consta in fabricarea produselor lactate si a branzeturilor (cod CAEN Rev. 2 - 1051).
- Distribuire: Spatii comerciale,magazine de proximitate.
Comunicatiile privitoare la produs:
- Mesajele transmise de catre producator catre publicul tinta: "Oricand ai nevoie de putina bunatate in viata ta, clasicul lapte LaDORNA este acolo. Nelipsit de la micul dejun sau din retetele preferate ale familiei, el va cunoaste cel mai bine si stie exact de ce aveti nevoie: gust bun si nutrientii esentiali." ; ,,Laptele reprezinta o sursa excelenta de calciu, de proteine, de fosfor, de vitamina D, dar si de alti nutrienti de baza. Un pahar cu lapte aduce in organism 30% din valoarea zilnica necesara de calciu. In plus, proteinele din lapte au o calitate superioara, ceea ce inseamna ca laptele contine toti aminoacizii esentiali functionarii normale a organismului"
- Utilizarea marcii, a design-ului adoptat in vederea promovarii produsului: Logotipul LaDORNA este redat cu caractere cu un aspect clasic si elegant, preluand culoarea dominanta a paletei cromatice de produs. Cu o vaca picturala si un peisaj idilic, ilustratia folosita pentru ambalajele laptelui UHT obisnuit are o patina grigoresciana care intareste impresia de clasic, alaturi de elemente de comunicare cum ar fi corul de opera din publicitatea radio a brandului.
- Imaginea produsului: transmite si induce potentialilor clienti garantia unui produs obtinut prin procedee sigure, naturale.


Fisiere în arhivă (1):

  • Managementul produselor si marcilor - LaDorna.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

I. https://www.ladorna.ro/
II. https://adevarul.ro/sanatate/medicina/laptele-mai-hranitor-mai-curat-uht-1_50ae2aef7c42d5a6639a4910/index.html
III. https://docuri.com/download/eco-marketing_59ae49bef581710a62018978_pdf
IV. https://www.iqads.ro/articol/37064/in-pas-cu-vremurile-inovatiei-alimentare


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!