Managementul Relatiilor cu Clientii la SC Electro Promex SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

Partea I- DEFINIREA NOTIUNII MANAGEMENTULUI RELATIILOR CU CLIENTII.pag.1-4
1.1.Prezentarea conceptului de management a relatiilor cu clientii.pag.1-2
1.2.Identificarea elementelor specifice Managementului relatiilor cu clientii (CRM = Customer Relationship Management).pag.2-4
Partea II-a -STUDIU DE CAZAPLICATIE la S.C.ELECTRO PROMEX S.R.L .pag.5-9
2.1. Scurt istoric a S.C ELECTRO PROMEX S.R.L .pag.5-6
2.2. Descrierea sistemului informatic folosit la S.C ELECTRO PROMEX S.R.L.pag.6-9
Bibliografie.pag.10


Extras din proiect Cum descarc?

Partea I- DEFINIREA NOTIUNII MANAGEMENTULUI RELATIILOR CU CLIENTII
1.1. Prezentarea conceptului de management a relatiilor cu clientii
Managementul relatiilor cu clientii a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru cercetatorii din intreaga lume. Organizatiile din toate sectoarele de activitate investesc sume importante in colaborari cu firme deconsultanta specializate si furnizori de solutii IT pentru crearea unor infrastructuri de gestiune informatizataa relatiilor cu clientii. 
Managementul Relatiilor cu Clientii( CRM = Customer Relationship Management) desi termenul CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corecta este de a privi CRM ca o strategie de business centrata pe nevoile clientului, pe comunicarea permanenta cu acesta si pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clientilor sai cea mai buna experienta posibila. 
CRM este o strategie de corelare a activitatilor interne in cadrul companiei ce are ca scop optimizarea rezultatelor (cresterea vanzarilor, reducerea costurilor operationale, fluidizarea activitatii de service etc.), oferirea unei imagini clare a activitatii si a previziunilor (rapoarte detaliate pentru orice activitate din cadrul companiei) sau imbunatatirea comunicarii externe (urmarirea rezultatelor campaniilor de marketing si PR).
CRM reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii.Din exterior, clientii care interactioneaza cu o companie o percep ca pe o singura entitate, in ciuda faptului ca interactioneaza cu angajati avand pozitii si apartinand unor departamente diferite. 
CRM-ul este o combinatie de proceduri, procese si strategii implementate intr-o organizatie, cu scopul de a unifica interactiunile cu clientii si de a valorifica informatiile despre acestia.Implementarea sistemelor de tip CRM sustin atragerea celor mai profitabili clienti si generarea de noi oportunitati pe clientii existenti. Managementul Relatiilor cu Clientii s-a dezvoltat intr-un element major al strategiei de afaceri a numeroase firme si se bazeaza crearea si dezvoltarea unor relatii personalizate cu clientii in scopul cresterii profitabilitatii acestora.O strategie de tip CRM permite unei firme o adaptare rapida a comportatmentului organizational la schimbarile aparute pe piata si astfel firma va putea satisfacemult mai bine doleantele si exigentele clientilor sai. 
Managementul relatiilor cu clientii reprezinta o strategie de afaceri esentiala a intreprinderii moderne, care se bazeaza pe crearea si dezvoltareaunor relatii personalizate cu clientii in scopul cresterii gradului de satisfactie al acestora, in conditiile obtinerii de profit. CRM uneste potentialul tehnologiei informatiei cu strategiile marketingului relational.
Managementul relatiilor cu clientii presupune stabilirea, mentinerea,dezvoltarea si optimizarea relatiilor dintre intreprindere si clientii sai si se axeaza pe intelegerea si satisfacerea doleantelor si exigentelor clientilor Intr-o economie caracterizata prin hiperconcurenta pe toate tipurile de piete si prin globalizare doar o strategie precum cea a CRM poate asigurasuccesul unei intreprinderi.


Fisiere in arhiva (8):

  • 1.doc
  • 2.doc
  • 3.doc
  • 4.doc
  • 5.doc
  • 6.doc
  • bibliografie 7.doc
  • cuprins 2.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. http://www.asw.ro/;
2. http://www.elpm.ro/;
3. http://www.regielive.ro;
4. http://ro.scribd.com/;
5. http://www.uamsibiu.ro/.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!