Managementul Resurselor Umane

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 3388
Mărime: 21.88KB (arhivat)
Publicat de: Abel Tudorache
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Profesor Mariana

Extras din proiect

I. Introducere

Ipsos Interactive Services este o companie multinationala de cercetare de piata pe baza de chestionare online. Serviciile oferite de companie constau in implementarea de sondaje online (studii de piata prin Internet, in tari in care rata de penetrare a acestuia este de peste 30%) pentru a obtine informatii despre opiniile, dorintele, atitudinea sau comportamentul publicului tinta intervievat.

IIS, parte din Grupul Ipsos, a fost infiintata in Romania in anul 2000. Din portofoliu fac parte corporatii cu activitate din domeniile IT, ingrijirea sanatatii, media si publicitate. Grupul Ipsos ocupa locul al treilea pe piata mondiala a sondajelor de piata pe baza de chestionare. Compania a fost fondata in anul 1975, la Paris, de catre Didier Truchot si a fost listata la bursa din Paris pentru prima data in anul 1999. Activitatea de cercetare de piata a Grupului Ipsos cuprinde cinci specializari: publicitate, marketing, media, satisfactia consumatorilor (CRM) si sondaje de opinie&cercetare sociala. In 2006, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 miliard dolari.

1.1.Prezentarea organizatiei: Ipsos Interactive Services

Ipsos Interactive Services Europe (IPSOS) este o companie mutinationala de cercetare de piata pe baza de chestionare online, care a fost infiintata in Romania in anul 2000 cu numele de New Media Research. In urma ofertei primite din partea grupului Ipsos, New Media Research este preluata de Ipsos, numarul trei mondial in cercetarea de piata, si devine Ipsos New Media Research ( Ipsos NMR). Incepand cu anul 2003 si pana in prezent IPSOS a fost expertul european in domeniul cercetarii de piata online pentru grupul Ipsos. In anul 2004 Ipsos NMR preia numele platformei globale creata de Ipsos pentru serviciile online, Ipsos Interactive Services.

Intre 2004 si 2006 a urmat o perioada de crestere si permanenta imbunatatire pentru IIS, care a presupus o dezvolatere rapida a a tuturor politicilor privind lucrul, clientii si personalul. A cresut profesionalismul si calitatea muncii, compania straduindu-se sa devina mai creativa si sa construiasca o relatie de incedere si onestitate in lucrul cu clientii.

Pentru a creste potentialul cercetarii de piata prin internet, Ipsos a decis in 2007 sa transforme cercetarea de piata online intr-o noua specializare mondiala. Scopul organizatiei nou infiintate IIS Global era de a deveni cea mai puternica companie de esantioane de respondenti din lume si singurul furnizor de respondenti in cadrul grupului Ipsos, avand esantioane de respondenti in toate tarile cu potential pentru cercetarea online. A fost construita o noua structura organizationala globala, pentru a sprijini noua afacere in atingerea telurilor sale. A fost constituit si un sistem de management global.

Ipsos Interactive Services este instrumentul operational online al Ipsos Direct in America de Nord. Ocupandu-se cu cercetarea de piata online inca din 1995, IIS din America de Nord are experienta si cunostintele necesare pentru derularea oricarui tip de studiu. IIS a deschis centre de excelenta in Vancouver, Toronto, New York , Chicago si Cincinnati. In total, are 80 de angajati in SUA si Canada, cu echipe de manageri de proiect, programatori si analisti de date in fiecare centru. IIS foloseste software-ul de programare “Confirmit”, care asigura o programare logica foarte complexa a proiectelor si o colectare calitativa a datelor.

Costul unui studiu de cercetare se incadreaza intre suma de doua mii de euro si optzeci de mii de euro, insa poate ajunge si la suma de o suta de mii de euro, atunci cand un studiu este realizat in mai multe tari simultan. In prezent, 80% dintre clientii Ipsos Interactive Services vin din Grupul Ipsos. Ultimul studiu realizat in Romania de IPSOS a fost in colaborare cu compania Unilever si a constat in realizarea unei campanii de educare a publicului. In acest sens un esantion de 1000 de repondenti din orasele medii si mari au fost selectionati.

Ipsos Interactive Services are in prezent 730 de angajati pe piata locala, la Bucuresti si Brasov, si mai are in plan inca 50-100 de angajari pana la sfarsitul anului viitor. La nivel global, in companie lucreaza 850 de oameni.

Ipsos Interactive Services lucreaza in prezent cu numerosi clienti, din cele mai diverse medii. In sens mai larg, se poate spune ca clientii sai sunt toate companiile care solicita studii de piata, direct pentru ele sau ca intermediare pentru altele. Cei mai multi sunt clienti Ipsos prin intermediul altei companii Ipsos. Alti clienti se adreseaza direct companiei, atrasi de experienta sa in cercetarea de piata si doritori de a desfasura un studiu de piata online. Ipsos Interactive Services se straduieste continuu sa ofere cele mai bune produse si solutii clientilor sai. Folosing intervievarea web, IIS poate desfasura o analiza complexa, indeplinind cu success aproape toate cerintele cercetarii de piata online. Bine antrenata in crearea de chestionare ce includ intrebari tridimensionale, cu optiuni de raspuns randomizate si rotite, compania poate oferi alternative online la un numar mare de produse offline.

Preview document

Managementul Resurselor Umane - Pagina 1
Managementul Resurselor Umane - Pagina 2
Managementul Resurselor Umane - Pagina 3
Managementul Resurselor Umane - Pagina 4
Managementul Resurselor Umane - Pagina 5
Managementul Resurselor Umane - Pagina 6
Managementul Resurselor Umane - Pagina 7
Managementul Resurselor Umane - Pagina 8
Managementul Resurselor Umane - Pagina 9
Managementul Resurselor Umane - Pagina 10
Managementul Resurselor Umane - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Managementul Resurselor Umane.doc

Te-ar putea interesa și

Echitate și Discriminare în Managementul Resurselor Umane

Introducere Nici o organizaţie nu poate funcţiona bine fără existenţa unei resrse umane valoroase , la fiecare nivel organizaţional. Cheia pentru...

Strategia Managementului Resurselor Umane în Administrația Publică

INTRODUCERE Actualitatea temei investigate. Etapa tranzitorie a Republicii Moldova spre o economie concurenţială implică după sine fenomene şi...

Managementul Resurselor Umane

I. REPERE CONCEPTUALE 1.1. Relaţia individ-organizaţie Intr-o lume a afacerilor aflată tot mai pregnant sub semnul competiţiei, capitalul...

Managementul resurselor umane - Primăria Orașului Năvodari

REFLECTII PESRONALE Daca analizam schimbarile petrecute in ultimi zece ani in administratia publica romaneasca, la nivelul institutiilor, una...

Aspecte ale managementului resurselor umane în cadrul unei societăți

INTRODUCERE In opinia unor renumiti specialisti, managementul resurselor umane s-a desprins din managementul general al organizatiei, devenind un...

Managementul Resurselor Umane

INTRODUCERE Asigurarea calităţii a fost identificată ca o necesitate, mai întâi în economie, şi apoi , adevenit o preocupare şi pentru alte...

Managementul Resurselor Umane la Grupel Topex SA

INTRODUCERE Motivul ştiintific al acestei licenţe a fost necesitatea de a pune mai bine în evidenţă caracteristicile de bază ale managementului...

Managementul Resurselor Umane

INTRODUCERE Locul mangementului resurselor umane e bine precizat în contextul Managementului General. Astfel, în literatura de specialitate,...

Ai nevoie de altceva?