Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 4319
Mărime: 61.72KB (arhivat)
Publicat de: Catalin C.
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. Capitolul 1 Prezentarea S.C. Ro Tech Construct S.R.L. 2
  2. Capitolul 2 Organizarea în S.C. Ro Tech Construct S.R.L. 3
  3. Capitolul 3 Stabilirea unor principii generale în domeniul resurselor umane 5
  4. Capitolul 4 Analiza și evaluarea posturilor 7
  5. Capitolul 5 Evaluarea performanțelor profesionale 10
  6. Capitolul 6 Remunerarea muncii 13

Extras din proiect

Capitolul 1

Prezentarea întreprinderii

Ro Tech Construct

Firma Ro Tech Construct S.R.L activează în domeniul construcțiilor, fiind înființată în anul 2006 de către Robert Cojocaru și Mihaela Boca. Obiectul său principal de activitate îl reprezintă construcțiile civile și industriale. Ca formă de proprietate întreprinderea se încadrează în categoria privată, sub forma unei societăți cu răspundere limitată (S.R.L.)

Sediul firmei este localizat pe strada George Țărnea, nr. 5, localitatea Pantelimon, județul Ilfov.

Printre concurenții săi principali se numără întreprinderi precum Intracom Construct S.A., A Con Global Ultra S.R.L., Izo Mar Construct S.R.L., OMNIA Management Partner S.R.L. Toate aceste firme sunt concurente locale, în localitatea Pantelimon, fiind considerate cele mai bune afaceri pentru localitate privind construcțiile de clădiri. Întreprinderea Ro Tech Construct a ocupat locul 1 în Top Afaceri România în acest domeniu (domeniul 41 - construcții de clădiri) în zona Pantelimon în anul 2013.

Din anul 2010 firma a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, realizată prin derularea unor proiecte de anvergură, luând în considerare că anul 2009 a fost anul în care întreprinderile din România au resimțit criza economică începută în anul 2008, care a afectat în mare măsură domeniul imobiliar.

Principalele contracte derulate în perioada 2010 – 2013 au avut ca obiect construirea unor clădiri de birouri în București și blocuri de locuințe în Pantelimon și Mogoșoaia.

Proiectele au fost derulate în bune condiții și au corespuns cerințelor impuse de beneficiari, doar prin utilizarea personalului calificat pentru fiecare etapă derulării construcțiilor : proiectare, ridicarea construcției, finisaje etc).

În continuare, vom discuta în detaliu despre organizarea întreprinderii, în special privind resursa umană.

Capitolul 2

Organizarea în cadrul

întreprinderii

Întreprinderea Ro Tech Construct S.R.L. are un număr de 67 salariați, marea majoritate fiind de sex masculin, din care 10% sunt muncitori necalificați, aceștia aparținând departamentului de Producție. În tabelul de mai jos avem prezentată structura personalului clasificat în funcție de mai multe criterii.

Nr. angajați Vârstă

30 Între 18 și 35 de ani

27 Între 35 și 50 de ani

10 Între 50 și 65 de ani

Nr. angajați Sex

59 Masculin

8 Feminin

Nr. angajați Departament

1 Dir. General

1 Dir. Economic

4 Tehnic

2 Aprovizionare

2 Contabilitate

3 Administrativ

2 Resurse Umane

42 Producție

Tabel 1 – Structurarea personalului în funcție de vârstă, sex și departament

După cum se poate observa, aproximativ 44% din totalul personalului se află în categoria de vârstă cuprinsă între 18 și 35 de ani, categoria cea mai dinamică din punct de vedere al pregătirii și a aplicării noului în activitate. La nivelul întreprinderii există un echilibru între personalul tânăr și cel cu vechime mai mare, care asigură îmbinarea dinamismului cu experiența.

Datorită specificul activității în construcții, personalul preponderent este cel masculin (88%), existând doar 9 angajați de sex feminin dintr-un total de 67 de angajați în societate. Aceștia sunt repartizați în departamentele de Aprovizionare, Administrativ, Contabilitate și de Resurse Umane, ocupându-se de problemele tehnice și de fluctuația cash-flow-ului, și nu cele fizice.

Organigrama societății reflectă gruparea activităților necesare pentru desfășurarea în bune condiții a obiectului de activitate a întreprinderii. După cum este prezentat în tabelul de mai sus, majoritatea angajaților aparțin departamentului de Producție, în proporție de 62% din totalul angajaților, având în vedere că activitatea în construcții implică un volum mare de manoperă, alături de folosirea utilajelor specifice. Strâns legată de activitatea de producție este departamentul Tehnic, care se ocupă atât de întocmirea proiectului, a calculelor de rezistență și a necesarului de materiale, cât și de urmărirea punerii în operă a construcțiilor, cu respectarea parametrilor tehnici ai lucrării și a termenului de execuție.

Preview document

Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 1
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 2
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 3
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 4
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 5
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 6
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 7
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 8
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 9
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 10
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 11
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 12
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 13
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 14
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 15
Managementul Resurselor Umane în Cadrul Companiei Rotech Construct SRL - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Managementul Resurselor Umane in Cadrul Companiei Rotech Construct SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Managementul Resurselor Umane

INTRODUCERE Una din cele mai importante valori a unei organizaţii o reprezintă resursa umană. Nici o organizaţie nu poate funcţiona bine fără...

Evaluarea performanțelor resurselor umane în cadrul SC Serus Service

CAPITOLUL I 1. Rolul şi importanţa mangementului în societatea modernă Managementul, ca ştiintă, s-a definit relativ recent (primele lucrări de...

Managementul de resurse umane ale unei societăți

Organizarea activitatilor in cadrul compartimentului de resurse umane; categoriile de personal ale unei societati Rolul departamentului de...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Managementul Resurselor Umane

I. Managementul resurselor umane Managementul Resurselor Umane consta în ansamblul activitatilor orientate catre asigurarea, dezvoltarea si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?