Managementul Resurselor Umane - SC Braiconf SA

Cuprins proiect Cum descarc?

1. SC. BRAICONF SA
1.1. Prezentarea firmei
1.2. Scurt istoric
1.3. Evolutia firmei
2. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
2.1. Definitie managementul resurselor umane
2.2. Principiile esentiale ale managementului resurselor umane
2.3. Functiile managementului resurselor umane
2.4. Obiectivele managementului resurselor umane
3. ANALIZA RESURSELOR UMANE LA SC. BRAICONF SA
3.1. Structura organizatorica
3.2. Personalul firmei
3.3. Organizarea angajatilor pe sectii de productie
3.4. Criterii de salarizare
3.5. Varsta de pensionare
4. CONCLUZII
5. BIBLIOGRAFIE


Extras din proiect Cum descarc?

1. SC. BRAICONF SA.
1.1 Prezentarea firmei
SC BRAICONF SA este una dintre cele mai cunoscute firme producatoare de confectii usoare din Romania. Aceasta are o traditie de peste 60 de ani, operand in industria imbracamintii, respectiv a camasilor pentru barbati si copii si a confectiilor pentru femei.
Produsele proprii sunt comercializate sub marcile inregistrate "BRAICONF" si "SERGIO", avand mai multe linii comerciale diferentiate pe segmente de cumparatori. Aceste confectii sunt oferite intr-o varietate extrem de mare de materiale, culori si modele. Fiecare sezon aduce modele si tesaturi noi intr-o paleta coloristica diversificata si in acord cu tendintele modei. Imaginea societatii Braiconf este una pozitiva, performantele sale fiind tot mai cunoscute, dovada fiind interesul unor firme puternice, producatoare de brand-uri recunoscute, pentru a realiza raporturi comerciale.
Piata externa care absoarbe cel mai mult din productia Braiconf este cea a Uniunii Europene. Sistemul de lucru majoritar este lohnul, acesta fiind unul din motivele pentru care evolutia profitului nu a urmat in aceeasi masura evolutia cifrei de afaceri. Cresterea volumului de export este unul din motivele pentru care cifra de afaceri si veniturile au avut o crestere dinamica permanenta. Cresterea progresiva a volumului de servicii prestate clientilor externi a avut implicatii directe asupra cresterii cifrei de afaceri din export, cu efecte benefice asupra profitului net, datorita cotei mai mici de impozitare (12%) a profiturilor aferente exporturilor.
Printre principalii clienti ai societatii se numara firmele italiene, cu o pondere de 55% (Agattex, Benetton, Stefanel, Marella), firmele germane, cu o pondere de 14% (Seidensticker, Bodoni) si firmele olandeze, cu o pondere de 10% (W.E.) din totalul vanzarilor la export. Societatea BRAICONF S.A. produce pentru mari brand-uri ca Givenchy, Kenzo, Rocha, Scherer, Versace Sport, Sisley, Peter Hadley, Cerutti, Gianfranco Ferre, Valentino.
1.2. Scurt istoric
1950 - marcheaza inceputurile activitatii companiei cu un numar de 280 de angajati
1961 - se realizeaza primele produse pentru export
1971 - se realizeaza prima dezvoltare de proportii, numarul salariatilor atinge 2086, iar capacitatile de productie sunt dublate
1977 - are loc a doua dezvoltare masiva a fabricii, avand la acel moment 3600 de angajati
1990 - produsele sunt comercializate in strainatate sub eticheta unor giganti din industria modei, precum "Versace", "Armani" sau "Kenzo
1996 - are loc privatizarea firmei
2003 - societatea numara 3500 de salariati si are o capacitate de productie de 4,4 milioane de bucati. Acestea sunt realizate in sistemul Lohn sau in cel de furnizare a confectiei complete si destinate clientilor din Uniunea Europeana si Romania
2004 - se realizeaza investitii importante in tehnologie si utilaje noi pentru a fi in masura furnizarea de produse care sa indeplineasca cerintele clientilor. In aceasta perioada compania dezvolta o retea de 17 magazine proprii in Bucuresti si in alte mari orase ale Romaniei
2008 - societatea obtine din partea renumitei Bureau Veritas certificarea sistemului de management al calitatii integrat cu sistemul de management de mediu si de sanatatea si siguranta ocupationala in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2007
1.3. Evolutia firmei
Dupa ce in anii 2001-2004 societatea a avut un trend ascendent al cifrei de afaceri si al profitului, la inceputul anului 2005, pe fondul inavaziei produselor chinezesti mai ieftine, a lipsei personalului calificat si a aprecierii leului, aceasta a fost serios afectata, mai ales in domeniul exporturilor. Acest lucru a condus la declinul societatii, care la sfarsitul anului 2006 a raportat pierderi insemnate (880000 RON). In 2007, firma incepe sa acopere pierderile suferite in anii precedenti si reuseste sa finalizeze anul cu un profit de 385000 RON si cu o cifra de afaceri de 46,89 milioane RON. In perioada urmatoare, Braiconf isi majoreaza profitul cu 66% , datorita afacerilor sporite cu 7%, dar aceasta crestere economica nu dureaza mult, deoarece criza financiara de la sfarsitul anului 2008 afecteaza din nou sectorul textilelor, societatea afisand in primele 9 luni ale anului curent pierderi de peste 2,12 milioane de lei. De asemenea, cifra de afaceri a scazut cu 20%, aceasta fiind de 29,3 milioane lei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Maagementul Resurselor Umane - SC Braiconf SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!