Cuprins
- CAP. I - DOMENIU DE ACTIVITATE, STRUCTURA,OBIECTIVE
- 1.1 - OBIECTIVELE SOCIETATII
- CAP.II - IDENTIFICAREA SI DEFINIREA PROBLEMEI
- CAP.III - CAUZE
- CAP.IV - ANALIZA SWOT
- CAP.V - SOLUTII
- CAP. VI - CRITERII DE DECIZIE
- CAP.VII - PREZENTAREA SOLUTIEI OPTIME
- CAP.VIII - MODALITATI DE VERIFICARE A ATINGERII OBIECTIVELOR
- CAP.IX - CONCLUZII
- REZUMAT
- BIBILOGRAFIE
Extras din proiect
1.Domeniu de activitate,dimensiune, structură, obiective.
Saturn Invest S.R.L a fost infiintata in anul 1996 avand sediul central in orasul Bacau,. Este in prezent o companie cu peste 50 angajati si 15 puncte de lucru in judetele Bacau, Suceava, Iasi, Neamt si Galati, indeplinind atributele unui brand cu valente occidentale: inovativ, competenta si de ce nu atitudine de lider.
Oferim clientilor posibilitatea de a descoperi o noua dimensiune a cumparaturilor intr-un univers care le asigura accesul la cele mai noi aparitii in domeniul IT&C
O gama completa de electronice si electrocasnice, echipamente audio, video, foto precum si terminale GSM si accesorii.
Printre marcile comercializate amintim pe cele de prestigiu mondial: Ariston, Philips, LG, Bosch, Whirlpool, Gorenje, Packard Bell, Canon, Benq, Motorola, Panasonic, Samsung, Sony, Braun, Orion, Zanussi, Arctic, Asus, Fujitsu Siemens, etc, dar si marci mai putin cunoscute dar cu produse ieftine si de calitate: Rohnson, Clatronic, Vortex, Bomann, Platinium, Eta, Beko, Remington, Krups, Delton, Truvision sau Tehnolux.
Lansarea companiei Saturn a reprezentat pentru piata romaneasca de profil impunerea unui nou standard in ceea ce priveste dezvoltarea proiectelor de retail, de electrocasnice si IT.
Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostril,ei fiind in centrul preocuparilor noastre.
Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre.
Daca in 1996, Saturn reprezenta doar o idée curajoasa, iata ca in 2008 Saturn s-a concretizat , cu pasi mici dar siguri intr-o poveste de succes.
1.1 Obiectivele societatii
Obiectivul unei firmei asa cum spunea Peter Drucker este acela de a” permite oamenilor obisnuiti sa realizeze lucruri neobisnuite”. Prin alinierea obiectivelor, managerului si angajatilor companiei, aceasta isi capata adevarata identitate si functionalitate, devine un sistem capabil de invatare si autoreglare. Saturn si-a propus inca de la lansare sa devina o companie in care sa predomine competenta.Astfel se explica prezenta permanenta in magazinele Saturn a numeroase oferte promotionale si a unei game de produse cat mai variata.Saturn si-a propus sa ofere nu doar cea mai larga gama de produse IT&C, electronice si electrocasnice, dar si sa asigure mai mult confort si siguranta in utilizarea acestora, motiv pentru care pune la dispozitie urmatoarele servicii: -livrare la domiciliu, -reincarcare electronica, abonamente Boom TV.
Un alt obiectiv al companiei este sa creasca forta de vanzari din regiunea Moldovei utilizarea a 50% din timpul de lucru al membrilor organizatiei pentru a contacta clienti de tipul A in locul clientilor de tipul B si bineinteles unul dintre cele mai importante obiective – sa detina 50% din cota de piata romaneasca de retail.
2.Identificarea si definirea problemei
Cele mai importante resurse in cadrul companiei Saturn in obtinerea avantajului competitiv sunt cele umane. Compania crede puternic in valoare angajatilor sai si in potentialul lor de a creste afacerea prin orientarea catre piata si client, catre realizarea obiectivelor, initiative, implicare, determinare, inovare, incredere , team-working.
Datorita unui nivel minim de eficienta, ceea ce a dus la scaderea vanzarilor in ultima perioada si in urma unui sondaj de opinie desfasurat in cadrul societatii pe un esantion de 80 de persoane cu scopul de a afla care sunt cauzele scaderii eficentei. s-a ajuns la concluzia ca personalul nu este suficient motivat ,de unde rezulta si marea problema a societatii: implicarea minima a angajatilor in desfasurarea activitatilor .
Preview document
Conținut arhivă zip
- Managementul Strategic.doc