Managementul Strategic

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2667
Mărime: 24.31KB (arhivat)
Publicat de: Ducu Ciobotaru
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. CAP. I - DOMENIU DE ACTIVITATE, STRUCTURA,OBIECTIVE
  2. 1.1 - OBIECTIVELE SOCIETATII
  3. CAP.II - IDENTIFICAREA SI DEFINIREA PROBLEMEI
  4. CAP.III - CAUZE
  5. CAP.IV - ANALIZA SWOT
  6. CAP.V - SOLUTII
  7. CAP. VI - CRITERII DE DECIZIE
  8. CAP.VII - PREZENTAREA SOLUTIEI OPTIME
  9. CAP.VIII - MODALITATI DE VERIFICARE A ATINGERII OBIECTIVELOR
  10. CAP.IX - CONCLUZII
  11. REZUMAT
  12. BIBILOGRAFIE

Extras din proiect

1.Domeniu de activitate,dimensiune, structură, obiective.

Saturn Invest S.R.L a fost infiintata in anul 1996 avand sediul central in orasul Bacau,. Este in prezent o companie cu peste 50 angajati si 15 puncte de lucru in judetele Bacau, Suceava, Iasi, Neamt si Galati, indeplinind atributele unui brand cu valente occidentale: inovativ, competenta si de ce nu atitudine de lider.

Oferim clientilor posibilitatea de a descoperi o noua dimensiune a cumparaturilor intr-un univers care le asigura accesul la cele mai noi aparitii in domeniul IT&C

O gama completa de electronice si electrocasnice, echipamente audio, video, foto precum si terminale GSM si accesorii.

Printre marcile comercializate amintim pe cele de prestigiu mondial: Ariston, Philips, LG, Bosch, Whirlpool, Gorenje, Packard Bell, Canon, Benq, Motorola, Panasonic, Samsung, Sony, Braun, Orion, Zanussi, Arctic, Asus, Fujitsu Siemens, etc, dar si marci mai putin cunoscute dar cu produse ieftine si de calitate: Rohnson, Clatronic, Vortex, Bomann, Platinium, Eta, Beko, Remington, Krups, Delton, Truvision sau Tehnolux.

Lansarea companiei Saturn a reprezentat pentru piata romaneasca de profil impunerea unui nou standard in ceea ce priveste dezvoltarea proiectelor de retail, de electrocasnice si IT.

Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostril,ei fiind in centrul preocuparilor noastre.

Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre.

Daca in 1996, Saturn reprezenta doar o idée curajoasa, iata ca in 2008 Saturn s-a concretizat , cu pasi mici dar siguri intr-o poveste de succes.

1.1 Obiectivele societatii

Obiectivul unei firmei asa cum spunea Peter Drucker este acela de a” permite oamenilor obisnuiti sa realizeze lucruri neobisnuite”. Prin alinierea obiectivelor, managerului si angajatilor companiei, aceasta isi capata adevarata identitate si functionalitate, devine un sistem capabil de invatare si autoreglare. Saturn si-a propus inca de la lansare sa devina o companie in care sa predomine competenta.Astfel se explica prezenta permanenta in magazinele Saturn a numeroase oferte promotionale si a unei game de produse cat mai variata.Saturn si-a propus sa ofere nu doar cea mai larga gama de produse IT&C, electronice si electrocasnice, dar si sa asigure mai mult confort si siguranta in utilizarea acestora, motiv pentru care pune la dispozitie urmatoarele servicii: -livrare la domiciliu, -reincarcare electronica, abonamente Boom TV.

Un alt obiectiv al companiei este sa creasca forta de vanzari din regiunea Moldovei utilizarea a 50% din timpul de lucru al membrilor organizatiei pentru a contacta clienti de tipul A in locul clientilor de tipul B si bineinteles unul dintre cele mai importante obiective – sa detina 50% din cota de piata romaneasca de retail.

2.Identificarea si definirea problemei

Cele mai importante resurse in cadrul companiei Saturn in obtinerea avantajului competitiv sunt cele umane. Compania crede puternic in valoare angajatilor sai si in potentialul lor de a creste afacerea prin orientarea catre piata si client, catre realizarea obiectivelor, initiative, implicare, determinare, inovare, incredere , team-working.

Datorita unui nivel minim de eficienta, ceea ce a dus la scaderea vanzarilor in ultima perioada si in urma unui sondaj de opinie desfasurat in cadrul societatii pe un esantion de 80 de persoane cu scopul de a afla care sunt cauzele scaderii eficentei. s-a ajuns la concluzia ca personalul nu este suficient motivat ,de unde rezulta si marea problema a societatii: implicarea minima a angajatilor in desfasurarea activitatilor .

Preview document

Managementul Strategic - Pagina 1
Managementul Strategic - Pagina 2
Managementul Strategic - Pagina 3
Managementul Strategic - Pagina 4
Managementul Strategic - Pagina 5
Managementul Strategic - Pagina 6
Managementul Strategic - Pagina 7
Managementul Strategic - Pagina 8
Managementul Strategic - Pagina 9
Managementul Strategic - Pagina 10
Managementul Strategic - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Managementul Strategic.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Managementul Strategic în Organizațiile Publice

Introducere M-am oprit asupra acestei teme întrucât consider strategia ca fiind factor cheie al dezvoltarii unei organizaţii, fie ea publică sau...

Managementul Organizației

Introducere Una dintre caracteristicile definitorii ale societăţii contemporane este schimbarea în sens general, manifestată pe toate planurile...

Management strategic la Dacia SA

INTRODUCERE "Managementul eficient creează viitorul, nu îl aşteaptă. Mai bine zis el acţionează, nu reacţionează" J. Keith Lounden Fiecare...

Strategii de Management în Vânzarea cu Amănuntul

CAPITOLUL 1. CONSIDERENTE GENERALE PRIVIND MANAGEMENTUL STRATEGIC ŞI IMPLEMENTAREA STRATEGIEI 1.1. Cadrul conceptual al managementului strategic...

The strategic management în telecommunications industry

INTRODUCTION Strategic management is the detailed organizing of the sources from different categories within the following departments: financial,...

Managementul strategic în industria de telecomunicații

INTRODUCERE La strategie se face referire ori de câte ori se iau deciziile care determină cursul evoluției unei societăți sau a unei organizații....

Managementul Strategic al unui Colegiu Tehnic

1. Particularităţi ale managementului strategic educaţional în sectorul public Managementul indică o anumită mentalitate, o manieră proprie, dar...

Metode și Tehnici Specifice Managementului Strategic Aplicabile la Firma SC Diana SRL în Vederea Depășirii Actuale Etape Economice

CAPITOL 1 : STRATEGIA DE FIRMĂ 1. Conceptul de strategie În conceperea şi fundamentarea activităţilor firmelor un rol esenţial îl au strategiile...

Ai nevoie de altceva?