Managementul vânzărilor

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 1768
Mărime: 215.58KB (arhivat)
Publicat de: Ernest Cozma
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Andeea Adiaconitei
FACULTATEA: INGINERIE TEHNOLOGICA si MANAGEMENT INDUSTRIAL

Cuprins

  1. 1. Prezentarea societății. Misiunea firmei
  2. 2. Analiza rezultatelor ( CA şi profit) în ultimii trei ani
  3. 3. Diagnosticul activităţii de vânzări
  4. a. Analiza mediului de afaceri
  5. b. Analiza SWOT
  6. c. Analiza portofoliului de produse
  7. d. Definirea forței de vânzare
  8. 4. Întocmirea Planului de vânzări
  9. a. Obiectivele activității de vânzări
  10. b. Prognoze si bugete de vânzări
  11. c. Strategii de vânzări

Extras din proiect

1.Prezentarea societatii.Misiunea firmei

Ropharma este o companie continuatoare a traditiei farmaceutice romanesti, avand in componenta unele farmacii infiintate de peste un secol, care activeaza si acum in locatiile initiale. Provine din Intreprinderea de stat “Oficiul Farmaceutic Iasi”, infiintat in anul 1952, prin inglobarea tuturor farmaciilor din zona Iasi si Vaslui. La data de 07.03.1991 se inregistreaza la Oficiul Registrul Comertului Iasi, sub nr. J22/335/1991 cu denumirea de S.C. Iassyfarm S.A., cu sediul in Iasi, str. Smardan, nr. 19, avand ca unic proprietar Statul Roman. In baza Hotararii de Guvern nr. 55/1998, statul, prin entitatea sa FPS, vinde pachetul majoritar de actiuni prin licitatie publica, castigatorul licitatiei fiind ADD Pharmaceuticals Ltd. din Cipru, care devine actionarul majoritar al societatii, cu un procent de 50,756% din capitalul social.

In anul 2007 are loc schimbarea denumirii din S.C. Iassyfarm S.A. in S.C. Ropharma S.A., iar sediul social se muta la Brasov, str. Iuliu Maniu, nr. 55.

La inceputul anului 2009, S.C.Ropharma S.A. fuzioneaza cu alte trei societati comerciale de profil farmaceutic, respectiv:

• S.C. Farmaceutica Aesculap S.A. Tg. Mures, (fosta Intreprindere de Stat – Oficiu farmaceutic);

• S.C. Medica S.A. Bacau, (fosta Intreprindere de Stat – Oficiu farmaceutic);

• S.C. Global Pharmaceuticals S.R.L. Brasov. (Infiintata pe baza initiativei private in anul 1997).

Ropharma functioneaza dupa un model de business integrat, respectiv:

- Productie

Productie de medicamente prin S.C. Aesculap Prod S.R.L. (Targu-Mures)

- Distributie

Distributie a produselor farmaceutice si parafarmaceutice prin depozitele farmaceutice ale celor 5 sucursale, situate in: Bucuresti, Iasi, Bacau, Targu-Mures, Cluj-Napoca

- Retail

Retail al produselor farmaceutice si parafarmaceutice, prin cele 115 unitati, situate in localitatile judetelor: Iasi, Vaslui, Suceava, Botosani, Bacau, Neamt, Vrancea, Mures, Harghita Sibiu si Brasov.

- Misiune

De ce existam? Misiunea noastra este aceea de a contribui la imbunatatirea starii de sanatate a semenilor nostri.

Producem si distribuim o gama variata de medicamente intrucat sanatatea clientilor nostri este pe primul plan;ajutam în permanentã prin sfaturi si recomandãri profesioniste, prin oferirea unei game largi de produse, oferirea de terapii alternative si produse homeopate cãtre clienti, eliberarea de retete gratuite si compensate, inclusive antidiabetice.

- Valori

Care valori sunt importante pentru noi? Clientii, Angajatii, Eficienta personala, Responsabilitatea pentru realizari, Inovatia si Initiativa, precum si Integritatea sunt valorile importante pentru noi.

- Viziune

Ce vrem sa fim? Ne propunem sa devenim una dintre cele mai performante companii din domeniul farmaceutic in ceea ce priveste realizarile, comunicarea si spiritul de echipa.

Preview document

Managementul vânzărilor - Pagina 1
Managementul vânzărilor - Pagina 2
Managementul vânzărilor - Pagina 3
Managementul vânzărilor - Pagina 4
Managementul vânzărilor - Pagina 5
Managementul vânzărilor - Pagina 6
Managementul vânzărilor - Pagina 7
Managementul vânzărilor - Pagina 8
Managementul vânzărilor - Pagina 9
Managementul vânzărilor - Pagina 10
Managementul vânzărilor - Pagina 11
Managementul vânzărilor - Pagina 12
Managementul vânzărilor - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Managementul Vanzarilor.docx

Alții au mai descărcat și

Studiu asupra managementului vânzărilor la SC Bart impex SRL

Introducere Ideea realizării unui studiu privind managementul vânzărilor, mai corect a posibilităţilor de raţionalizare a acestuia a fost...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Strategia Kaizen

1.1.Ce înseamnă kaizen? Conceptul Kaizen, cel mai important concept al managementului japonez, a fost făcut cunoscut de Masaaki Imai, președintele...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

INTRODUCERE Ideea realizarii unui studiu privind managementul vânzãrilor, mai corect a posibilitãtilor de rationalizare a acestuia a fost...

Studiu asupra managementului vânzărilor la SC Bart impex SRL

Introducere Ideea realizării unui studiu privind managementul vânzărilor, mai corect a posibilităţilor de raţionalizare a acestuia a fost...

Managementul vânzărilor pe produsul bancar - Fonduri de Investiții la BCR

INTRODUCERE Realizarea unui studiu privind managementul vânzărilor a fost inspirat din realitate, luând în considerare faptul că companiile...

Managementul vânzărilor și influența lui asupra distribuției de produse

Marketingul este procesul managerial care asigură identificarea, anticiparea şi satisfacerea cerinţelor consumatorilor, într-un mod cât mai...

Managementul Vânzării

1. Introducere Vanzarea eficienta este importanta pentru succesul celor mai multe tipuri de afaceri. Indiferent daca tratati direct cu clientul...

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

Capitolul I. MANAGEMENTUL VÂNZĂRII ÎN CADRUL MANAGEMENTULUI FIRMEI Managementul vânzărilor face parte din managementul general al firmei fiind...

Managementul vânzărilor Antibiotice A+

Partea I I. Descrierea companiei I.1. Scurt istoric 1955-1959 – În luna decembrie 1955 a luat ființă prima companie farmaceutică din România și...

Marketingul întreprinderii individuale Onuț Petrica Ionuț

ANALIZA GAMEI DE PRODUSE: Exploatarea forestiera este esentială pentru existenta industriei lemnului, prin această activitate asigurandu-se...

Ai nevoie de altceva?