Managementul Vanzarilor in Cadrul SC Rompetrol SA

Extras din proiect Cum descarc?

Economia de piata reprezinta acel tip de economie in care piata si concurenta hotarasc ce bunuri si servicii se produc, in care raportul dintre cerere si oferta determina principiile de prioritate in producerea bunurilor si serviciilor si in care piata, cu legitatile ei, joaca rolul decisiv in reglarea activitatii economice din societate.
Un serviciu reprezinta orice activitate sau avantaj pe care o parte il ofera alteia si care are in esenta un caracter intangibil, neavand drept rezultat transferul proprietatii unui lucru. Prestarea nu implica neaparat o legatura cu un produs tangibil, iar aprecierea referitoare la transferul proprietatii are in vedere caracteristica serviciilor, carora le lipseste atributul proprietatii, si nu rolul in sine in transferul proprietatii bunurilor, precum ar fi serviciile de transport.
Abordarea conceptului de servicii necesita luarea in discutie a celor cinci particularitati fundamentale ale acestora, si anume: intangibilitatea, inseparabilitatea, variabilitatea, perisabilitatea si lipsa proprietatii.
CAPITOLUL 1TIPURI DE VANZARI SI TEORII DESPRE VANZARE
Scopul fundamental pentru care sunt angajati agentii de vanzari este de a intretine activitatea curenta si de a capta noi clienti. Acst scop implica mai mult decat simpla preluare de comenzi, de aceea agentii de vanzari pot fi descrisi si clasificati cu ajutorul unei mari varietati de nume de profesii, de exemplu consilier tehnic, technician de vanzari, reprezentant si consultant de marketing. In ziua de astazi, tendinta tot mai mare de formare a unor relatii tot mai stranse intre structurile responsabile de achizitii si cele de vanzari din cadrul firmelor industriale, producatoare de bunuri de consum sau servicii face ca organizatiile respective sa depinda tot mai mult de cunostintele, aptitudinile si capacitatea agentilor de a creea si de a mentine astfel de relatii. Prin urmare, modul in care se desfasoara activitatea de vanzare poate sa difere foarte mult de la caz la caz,iar capitolul de fata isi propune sa evalueze diferitele tipuri de vanzari. S-a sugerat ca activitatile de vanzare sunt specifice fiecarei situatii in parte, greutatea cea mai mare avand-o acele activitati care depind in primul rand de client si de setul de circumstante dominante la momentul respectiv.
Vanzarea produselor se face pe mai multe ,,cai":
Pe baza de contract comercial incheiat anticipat la cererea clientului;
Pe baza de comanda anticipata ferma, urmata sau nu de onorarea imediata a acesteia;
La cerere neprogramata, dar previzibila, din magazinele si depozitele proprii sau ale retelei comerciale publice.
Calea prin care se vand produsele este in functie de natura produselor, sfera de utilitate, caracteristicile si potentialul de cumparare ale societatilor (clientilor), caile de distributie utilizate, modalitatile practicate de producator-furnizor pentru desfacerea produselor sale. Pentru produsele de utilizare productiva cu sfera de utilizare mai restransa care sunt fabricate in cantitati mici, preponderenta este vanzarea pe baza de contracte comerciale incheiate sau de comenzi ferme emise anticipat de clienti. Fabricatia in scopul vanzarii a unor asemenea produse, fara garantarea solvabilitatii cererii prin actele mentionate, prezinta un grad de risc foarte mare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Vanzarilor in Cadrul SC Rompetrol SA.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!