Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 33 în total
Cuvinte : 5255
Mărime: 69.98KB (arhivat)
Publicat de: Iacov Cucu
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. CAP.I Prezentarea companiei si produsului 3
  2. I.1 Prezentarea companiei 3
  3. I.2 Obiectiv de activitate 4
  4. I.3 Expunerea produsului 7
  5. CAP.II Selectia pietelor internationale 8
  6. II.1Olanda 8
  7. II.2Finlanda 11
  8. II.3Estonia 13
  9. II.4Belgia 14
  10. II.5Danemarca 17
  11. II.6Suedia 19
  12. II.7Norvegia 21
  13. II.8Germania 24
  14. CAP.III Stabilirea pietei tinta 27
  15. III.1Generalitati 27
  16. III.2Piata tinta 28
  17. III.3Caracteristici cu privire la pietele Norvegiei siGermaniei 30
  18. CAP.IVMetode de intrare pe piata 32
  19. Bibliografie 34

Extras din proiect

Cap.I Prezentarea companiei si produsului

I.1 Prezentarea companiei

In acest proiect s-a realizat un studiu asupra firmei producatoare de produse fainoase din Romania ce intentioneaza sa intre pe piata externa. Produsul ce urmeaza a fi exportat este painea hipoglucidica de secara denumita „ DIGESTA”. Este un produs nou fabricat de companie, ce se incearca a fi ulterior exportat pe diferite piete internationale.

Denumire firma : S.C.PAMBAC S.A.

Adresa : Calea Moinesti nr.14, Bacau Telefon : 0234/517400; 0234/513082 Fax: 0234/513096

Presedinte : Ing.Raducan Ion

Director general : Dr.Ing. Alin Giurea

Structura capitalului: integral privat, 17.349.725.000 lei

Active : 160.000.000.000 lei

Cifrele de afaceri pentru ultimii trei ani, în miliarde lei:

Anul 2003 2004 2005

Cifra de afaceri 400 525 575

Profit net 21 35 27

I.2 Obiect de activitate

Obiectul de activitate al S.C. PAMBAC S.A consta in :

-Fabricarea si comercializarea produselor de morarit si panificatie;

-Fabricarea si comercializarea pastelor fainoase;

-Fabricarea si comercializarea amelioratorilor complecsi pentru panificatie;

-Fabricarea si comercializarea produselor de patiserie, zaharoase, etc.

S.C.PAMBAC S.A. detine 18 unitati de productie si o retea de 30 magazine propii. Produce zilnic cca.320t. faina de grau, din care pentru vanzare peste 100t.,50t. malai extra, 60t. paste fainoase, peste 100t. paine in peste 25 de sortimente. .Mentionam in mod special productia de amelioratori complecsi, in licente propii, ce permit productia si vanzarea de diferite fainuri ameliorate, la comanda, precum si producerea si vanzarea de premixuri pentru produse de panificatie speciala. . Mijloace de transport : 90 autovehicule de diferite tipuri. In general, contributia principalelor activitati la realizarea veniturilor societatii este: . 70% din fabricarea si comercializarea produselor de panificatie si paste fainoase . 30% din prelucrarea si valorificarea produselor de morarit (grau, porumb)

Plata de vanzari se realizeaza pentru doua tipuri de produse, si anume :

- pentru produsele de panificatie, piata este concentrata la nivel local

- pentru produsele de morarit si paste fainoase, piata este dispersata la nivel national, distributia facandu-se în procent de 60% prin intermediul retelelor de distributie, restul productiei, aproximativ 40% se exporta, deasemeni prin intermediul firmelor de distributie specializate.

Preview document

Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 1
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 2
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 3
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 4
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 5
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 6
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 7
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 8
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 9
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 10
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 11
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 12
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 13
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 14
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 15
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 16
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 17
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 18
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 19
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 20
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 21
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 22
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 23
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 24
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 25
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 26
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 27
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 28
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 29
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 30
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 31
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 32
Marketing internațional - managementul firmei SC Pambac SA - Pagina 33

Conținut arhivă zip

  • Marketing International - Managementul Firmei SC Pambac SA.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul internațional aplicat în cadrul companiei SC Roli Trans SRL

INTRODUCERE Oamenii se decid să înceapă o afacere din diverse raţiuni: pentru câştig, pentru independentă sau pur şi simplu din disperare,...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Învățământul și economia în perioada 1995-2007

Introducere “Profesorul doar îţi deschide uşa, tu decizi dacă intri” ( proverb chinezesc) În general, se poate spune că educaţia este înalt...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?