Metode Cantitative in MRU - Analiza Cluster

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Descrierea bazei de date. Provenienta bazei de date
Capitolul 2. Descrierea modelului. Clusterul nonierarhic sau K-Means Cluster Analysis
Capitolul 3. Rezultatele analizei si interpretarea
Anexa nr.1. Chestionar


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Descrierea bazei de date. Provenienta bazei de date
Baza de date pe care am utilizat-o in acest proiect a fost creata ca rezultat al aplicarii unui chestionar (atasat in Anexa 1) in Compania Arctic SA.
Arctic S.A. este o firma care produce aparate electrocasnice cum ar fi: aparate frigorifice, masini de spalat rufe, aragazuri, hote, aspiratoare, televizoare, cuptoare si plite.
Firma a luat fiinta in 1969 la Gaesti, judetul Dambovita. Compania a fost privatizata in anul 1997 cand pachetul majoritar de actiuni a fost preluat de Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare si Groupe Societe Generale. In anul 2002 compania a fost cumparata de grupul Arcelik, cu sediul in Istanbul, Turcia, care produce si distribuie la nivel mondial electrocasnice, componente si electronice. Arctic a devenit astfel una dintre cele mai importante companii private din Romania. In anul 2006, 65 % dn productie a fost destinata exportului in Europa. Productia a crescut de la 440.000 de unitati in 2003 la 900.000 de unitati in 2005.
Misiunea firmei consta in enuntarea cuprinzatoare a scopurilor fundamentale si a conceptiei privind evolutia si desfasurarea activitatilor firmei, prin care se diferentiaza de intreprinderile similare si din care decurge sfera sau domeniul de activitate si piata deservita. Misiunea firmei reflecta valorile si prioritati decidentilor strategiei din firma.
Viziunea firmei reprezinta starea ideala proiectata in viitor si configureaza o posibila si dezirabila dezvoltare a organizatiei respective. Viziunea firmei reda, in linii mari, modul in care fondatorii si-au imaginat evolutia si dezvoltarea afacerii, locul ei pe piata. Formularea viziunii trebuie sa se bazeze pe o serie de elemente care sa-i asigure succesul si credibilitatea. Viziunea creata trebuie sa genereze o atitudine de incredere in viitor si in posibilitatile organizatiei de a se dezvolta in sensul transformarii viziunii propuse in fapte, stimuland participarea eficienta si creativa a intregii echipe manageriale.
Misiunea unei organizatii reprezinta ratiunea de a fi si de a crea valoare pentru societate, determinand evolutia organizatiei in sensul transformarii viziunii in realitate.
La infiintare, compania Arctic si-s propus sa fie cat mai aproape de romani. In anul 1970 a produs primul frigider. De atunci firma a evoluat devenind una de incredere pentru romani deoarece le-a indeplinit acestora dorintele si exigentele.
Compania Arctic isi doreste sa fie un simbol al increderii, continuitatii si respectului pentru toti partenerii cu care colaboreaza.
Compania Arctic, impreuna cu angajatii sai, aspira sa asigure o crestere continua si coerenta, prin intermediul produselor si serviciilor oferite la standarde internationale, in scopul satisfacerii cerintelor clientilor.
Obiectivele firmei Arctic sunt:
- Clientul se afla in centru tuturor actiunilor intreprinse de firma..
- Un obiectiv important este cresterea eficientei si scaderea costurilor. Pentru acest obiectiv Arctic a adoptat programul de management SixSigma. Conceptele programului sunt rezolvarea problemelor si prevenirea defectelor. 
- Compania considera oamenii ca fiind cel mai de pret capital. Calitatea produselor si serviciilor companiei se bazeaza pe calitatea angajatilor. 
- Un alt obiectiv important este crearea resurselor pentru dezvoltarea continua. 
- Onestitatea, integritatea, respectul si etica profesionala superioara reprezinta fundamentul comportamentului oamenilor companiei. Conduita activitatii firmei se bazeaza pe deschidere, corectitudine si beneficii reciproce in toate relatiile. O conditie esentiala pentru succes este reprezentata de promovarea comunicarii deschise, alaturi de respectarea si aprecierea diversitatii.
- Un alt obiectiv este consolidarea economiei in care activeaza firma. Compania sustine toate aspectele economice, sociale si de mediu care aduc prosperitate tarii.
- Firma urmareste cresterea capacitatii de productie corelata cu reducerea costurilor. Pentru realizarea acestui obiectiv, in 2004, Arctic a adoptat un sistem modern de management al productiei, Total Productive Maintenance, care a fost creat si implementat cu sprijinul specialistilor japonezi. Conceptul acestui sistem este "zero pierderi".
- Obiectivul final al companiei este de a fi cei mai buni.


Fisiere in arhiva (1):

  • Metode Cantitative in MRU - Analiza Cluster.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!