Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 8450
Mărime: 76.80KB (arhivat)
Publicat de: Vladimir Palade
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof.Univ.Dr. Stanescu Dorina
UNIVERSITATEA ROMÂNO-AMERICANĂ FACULTATEA ECONOMIA TURISMULUI INTERN ŞI INTERNAŢIONAL

Extras din proiect

CAPITOLUL I :PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII

Grupul hotelier InterContinental (IHG) este în momentul de faţă cel mai mare din punct de vedere al numărului de camere deţinut, cu un număr de 563.676 camere, 3821 de hoteluri proprii aflate în aproape 100 de ţări din întreaga lume.

Grupul Hotelier InterContinental este format din 7 brand-uri hoteliere astfel:

1. Intercontinental

2 .Crowne Plaza

3 .Indigo

4 .Holiday Inn

5 .Holiday Inn Expres

6 .Staybridge Suites

7 .Candlewood Suites

1946 - IHG Corporations este înfiinţată de Pan American World Airlines

1947 - Deschiderea hotelurilor The Hotel Grande in Berlin, Brazilia

1952 - s-a deschis primul Holiday Inn în Memphis, Tennessee în USA.

1960 - primul hotel în afara Statelor Unite, deschis în Montreal în Canada.

1968 - s-a deschis primul hotel din cadrul grupului în Europa în Leiden, Olanda.

1974 - s-a deschis primul hotel pe continental Asia în Kyoto din Japonia.

1981 -Compania Grand Metropolitan UK cumpara InterContinental Hotels Corporations

1983 – Segmentarea mărcii Holiday Inn, a început cu introducerea mărcii Holiday Inn Crowne Plaza în America

1988 - Compania Grand Metropolitan UK vinde InterContinental Hotels Corporations Japoniei companiei Siason Group

1989 – Holiday Inn Garden Court se lansează în Europa

1991 - Holiday Inn îşi îmbogăţeşte portofoliul cu două marci – Holiday Inn Sunspree Resort şi Holiday Inn Crowne Plaza Resort

1994 - Crowne Plaza se stabileşte ca marea de sine stătătoare

1997 – Lanţul hotelier se axează pe o structură de management de marca ce transformă Holiday Inn dintr-o singură marcă în alte 3 mărci: Crowne Plaza Holiday Inn şi Holiday Inn Express

Se achiziţionează numele din Holiday Inn Worldwide în Holiday Hospitality

1988 - Bass PLC achizitioneaza InterContinental Corporations

2001 – Bass Hotels & Resorts devine Six Continents Hotels, apoi devine InteContinental Group Hotels

Prestigiosul InterContinental este cumparat, valoarea sa fiind de 241 mil ₤.

2001 - Prestigiosul InterContinental este cumparat, valoarea sa fiind de 241 mil ₤

2003 - IHG achizitioneaza brand-ul Candlewood Suites de la Candlewood Hotel Corporation pentru suma de 15 mil $; Hospitality Properties Trust (HPT) deschide si conduce inca 76 Candlewood Suites;

2004 - IHG este interesat de acest nou concept in industria ospitalitatii al Hotelului Indigo devenind noul membru al grupului IHG;

2006 - InterContinental celebreaza 60 de ani de activitate hoteliera ,inaugurand in acest fel 2 hoteluri:InterContinental London si InterContinental Boston

2007 - InterContinental celebreaza deschiderea hotelului nr. 150 InterContinental Dubai Festival City si deschiderea primului hotel in Vietnam InterContinental Hanoi Westlake

2008 - InterContinental deschide 2 hoteluri in China pentru a celebra jocurile olimpice de la Beijing Beichen ca fiind cel mai luxos hotel din apropierea stadionului olimpic si InterContinental Qingdao

Crowne Plaza® este un brand hotelier dinamic, întalnit în peste 50 de ţări în întreaga lume.

Hotelul oferă o cazare la cele mai înalte standarde , create special pentru oamenii de afaceri, care apreciaza eleganţa combinata cu utilul, ca o valoare pentru preţul pe care îl prestează .

La Crowne Plaza oaspeţii se bucură de servicii de business 24/24, conexiune de internet wireless de mare viteza, săli de fitness şi alte activitaţi.

Crowne Plaza Hotels&Resorts este un loc destinat în principal pentru intalniri.

Identifică alegerea ideală pentru întalniri de afaceri mici şi mijlocii, el oferind servicii personalizate, şi locaţii pentru întalniri de afaceri relaxante şi de succes (hassle-free).

Pentru întâlnirile de success, Crowne Plaza recunoaste importanta unei odihne foarte bune şi oferă un pachet special pentru oaspeti care include o mască pentru ochii, dopuri pentru urechi, apel de trezire, aşternuturi noi. Hotelurile Crowne Plaza oferă facilitati pentru fitness, oferte culinare dintre cele mai alese şi bineînţeles o acomodare în camere exceptională.

Hotelurile Crown Plaza sunt intalnite in majoritatea marilor orase din intreaga lume.

În anul 2007 Crowne Plaza Hotels&Resorts introduce conceptul ”Locul de întalniri Island în a doua viaţa” pentru a întalni nevoile private , independente ,spatiului şi lumii virtuale.

Hotelul Crowne Plaza cuprinde un nr de: 87444 camere şi 320 de hoteluri în întreaga lume, iar alte 130 hoteluri ce vor fi deschise în viitor.

Preview document

Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 1
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 2
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 3
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 4
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 5
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 6
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 7
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 8
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 9
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 10
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 11
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 12
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 13
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 14
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 15
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 16
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 17
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 18
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 19
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 20
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 21
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 22
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 23
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 24
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 25
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 26
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 27
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 28
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 29
Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Metodele de Management ale Hotelului Crowne Plaza Bucuresti in Front Office.doc

Alții au mai descărcat și

Căi de Creștere a Eficienței Activității la Hotelul Crown Plaza Flora București

Introducere Turismul reprezintă un fenomen economico – social specific civilizaţiei moderne, puternic ancorat în viaţa societăţii şi influenţat de...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Gestiune hotelieră

Premisele si elaborarea studiului de fezabilitate - Obiective 1 Studiind capitolul "Premisele si elaborarea studiului de fezabilitate" veti...

Ai nevoie de altceva?