Metodologii Manageriale - Media On SA

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 27 în total
Cuvinte : 6035
Mărime: 41.74KB (arhivat)
Publicat de: Sonia Adam
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Nicolescu

Extras din proiect

Diagnosticarea potentialului de viabilitate economico-financiara si manageriala a societatii MEDIA ON S.A.

A. Documentare preliminara:

1. Caracteristici tipologice:

- Denumire firma: S.C. MEDIA ON S.A.

- Sediul social: Strada Mircea Eliade Nr. 18, Sector 1, Bucuresti

- Filiala: Strada Luigi Galvani Nr. 21-23, Sector 2, Bucuresti

- Obiect de activitate: presa scrisa, publicitate

- Forma juridical de organizare: societate pe actiuni

- Forma de proprietate: actiuni

Scurt istoric al firmei:

Media On s-a infiintat in 1995 avand ca obiect de activitate editarea revistei lunare „Banii Nostri”. Numarul de angajati era foarte mic, fiind alcatuit din presedintele fondator al firmei, Bogdan Popovici, doi-trei redactori, un contabil, un sofer.

In prezent, „Banii Nostri” este revista saptamanala. Si-a schimbat formatul si colectivul redactional, dar nu si tematica: finante si afaceri.

Media On s-a lansat pe piata media cu inca cinci publicatii lunare si trimestriale, plus anuare - „EuroLider” (lunar), „Constructor” (lunar), „InvestRomania” (lunar bilingv romano-englez), „Piazza Romana” (lunar bilingv romano-italian), „Insight Tarom” (trimestrial bilingv romano-englez), „Cei mai puternici 66 de romani” (anuar), „101 branduri” (anuar), „Romania financiara” (anuar), „50 de ponturi de investitii” (anuar), „She Insight” (trimestrial, supliment al revistei ”Insight”).

De asemenea, Media On si-a dezvoltat portofoliul cu firma A Rond, partener de afaceri, care furnizeaza servicii interactive si de branding online, aplicatii web si design pentru tipar, dedicate afacerilor.

Forum Invest face si ea parte din grupul de firme Media On, cu trei tinte de activitate: organizarea evenimentelor economice internationale – forumuri, conferinte -, public relations si consultanta de dezvoltare a afacerilor. Este sustinuta de publicatia „InvestRomania”.

Divizia A Rond scoate o revista lunara, „1001 case”, in limba romana, despre amenajari, ponturi de shopping – mobilier, electrocasnice, telefoane -, publicatie dublata si de site-ul 1001case.ro, unde se pot compara online preturile produselor postate, se fac recomandari ale celor mai vandute produse si multe altele.

Targetul caruia se adreseaza grupul de firme Media On este romanul cu venit peste medie, absolvent de studii superioare, cu putere financiara, posibil investitor si cu afacere.

2. Situatia indicatorilor econimico-financiari

Nr. Crt. Indicator 2003 2004 2004/2003 2005 2005/2004

1. Cifra de afaceri

4728739 8418517 1,78 7088361 0.84

2. Numar salariati

48 52 1,08 50 0.96

3. Productivitatea muncii 98515,39 161894,55 141767,22

4. Fond salarii

749376 887952 1,18 927000 1.04

5. Salariu mediu

1301 1423 1545

6. Venituri totale

4910446 8467978 1,72 7245486 0.85

7. Cheltuieli totale

4618166 7838097 1.69 7734919 0.98

8. Rata rentabilitatii costurilor 6,32% 8,03% -6,32%

9. Rata rentabilitatii economice 63,12% 19,85% -18,81%

10. Rata rentabilitatii financiare 62,18% 39,15% -28,74%

3. Sistemul de management si componentele sale

a) Sistemul metodologico-managerial

• Sisteme de management:

In cadrul societatii Media On se utilizeaza managementul prin obiective deoarece acest sistem de management defineste cu exactitate obiectivele firmei si instrumentele necesare realizarii acestora. De asemenea acest sistem asigura disciplina manageriala si economica la fiecare nivel organizatoric al firmei. Angajatii sunt implicati activ in stabilirea obiectivelor si exista un sistem de acordare de feedback, astfel incat performantele se imbunatatesc in mod evident.

Preview document

Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 1
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 2
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 3
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 4
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 5
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 6
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 7
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 8
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 9
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 10
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 11
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 12
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 13
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 14
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 15
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 16
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 17
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 18
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 19
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 20
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 21
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 22
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 23
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 24
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 25
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 26
Metodologii Manageriale - Media On SA - Pagina 27

Conținut arhivă zip

  • Metodologii Manageriale - Media On SA.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul Firmei - Romsip SA

I. DIAGNOSTICAREA 1.1 PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI “ROMSIP” S.A S.C. ROMSIP S.A. este o societate cu capital exclusiv privat . Societatea are...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Comunicarea cu societatea civilă

ARGUMENT ,,Pentru a da o existenţă publică unei activităţi, unei idei sau unui produs, nu este suficient doar ca aceste elemente să existe,...

Reproiectarea managerială a sistemului informațional al Primăriei Constanța

INTRODUCERE Lumea se află într-o complexă revoluţie în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor (IT&C), fapt care transformă complet...

Reproiectarea sistemului managerial al întreprinderii SC Inedit Company SRL

CAPITOLUL 1 Diagnosticarea viabilitatii economice si manageriale 1.1. Documentarea preliminara 1.1.1. Caracteristici tipologice ale firmei...

Influența mediului extern în activitatea firmei

INTRODUCERE Organizaţia în general şi întreprinderea productivă în special nu reprezintă un scop în sine, ci un mijloc prin care se satisfac...

Kredit Bank

Kredit Bank Kredit Bank a fost infiintata in anul 1999 de catre O. Kann, care a fondat o societate comerciala de mici dimensiuni in Frankfurt....

Metode și tehnici de perfecționare și dezvoltare a comunicării organizaționale

Introducere Oamenii se urăsc pentru că se tem unii de alții, se tem pentru că nu se cunosc, nu se cunosc pentru că nu COMUNICĂ. Martin Luther...

Management în educație fizică și sport

INTRODUCERE Managementul este o particularitate a activitatilor sistemului sportiv naţional, care are un loc bine determinat în societatea...

Managementul Proiectului

Introducere în managementul proiectelor Proiect – reprezintă un proces unic care constă dintr-un ansamblu de activităţi coordonate şi controlate,...

Ai nevoie de altceva?