Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3276
Mărime: 245.69KB (arhivat)
Publicat de: Marcu-Vlad Molnar
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

A. INFORMATII DESPRE SOLICITANT:

A.1 SOLICITANT

• Numele organizatiei: S.C.SILVAROM S.A.

• Anul infiintarii: 1991

• Cod de identificare fiscala:

• Adresa postala: str.Rocilor 12-16, sect 6, Bucuresti

• Adresa de posta electronica: silex@silvarom.ro

A.2 TIPUL SOLICITANTULUI:

Persoana juridica de drept privat

A.4 MISIUNEA ORGANIZATIEI:

• Activitatea principala a organizatiei: productie, cod CAEN:

• Obiectivul infiintarii: producerea de mobilier pentru locuinte, hoteluri, mobilier pentru birouri si banci, precum si mobilier scolar, in vederea distribuirii in Romania, Germania, Austria, Anglia

A.5 EVOLUTIA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICI:

Date despre societate comerciala Anul n-1 Anul n-2 Anul n-3

Numar de angajati 250 300 350

Cifra de afaceri 34104993 34259546 35314616

Rezultatul net

B. ELEMENTE GENERALE ALE PROIECTULUI:

B.1 ANALIZA NEVOII DE PROIECT:

S.C. SILVAROM S.A. si-a crescut capacitatea de productie in ultimii doi ani prin cumpararea unor noi utilaje si a dezvoltat un nou model de dormitoare, penru gama de mobilier pentru locuinte. Societatea are un singur magazin in Bucuresti, S.C. ALICANTE BUCURESTI S.R.L., la care s-a inregistrat o crestere semnificativa a cererii pentru noul model de dormitoare dezvoltat, dar si o crestere a cererii pentru actualele modele de bucatarii. In aceste conditii, am identificat nevoia deschiderii unui nou magazin de desfacere in Bucuresti, pentru a satisfice cererea in crestere de pe aceasta piata.

B.2 LOCATIA PROIECTULUI:

Romania, regiunea Muntenia

Localitatea: Bucuresti

Sectorul: 6

B.3 DEFINIREA SCOPULUI PROIECTULUI:

Dezvoltarea activitatii de comert a S.C. SILVAROM S.A. prin amplasarea unui nou magazin de desfacere in Bucuresti, adresat tinerilor adulti si adultilor cu venituri medii.

B.4 STABILIREA OBIECTIVELOR PROIECTLUI:

• Achizitia unui spatiu

• Promovarea noului magazin

• Crearea a ……locuri de munca

• Atragerea unei cote de piata de la S.C. MOBEXPERT S.A.

B.5 CONTEXT:

Proiectul de amplasare a unui magazine de defacere in zona Drumul Taberei se constituie intr-o initiative independenta deoarece momentan solicitantul proiectului nu doreste integrarea magazinului intr-o retea de magazine sau intr-un sistem corelat de comercializare a mobilierului.

B.6 JUSTIFICAREA NECESITATII IMPLEMENTARII PROIECTULUI:

Deschiderea unui nou magazin in Bucuresti ar satisfice cererea in crestere de mobilier pentru locuinte inregistrata pe aceasta piata. Fabrica Silvarom realizaeaza in principal mobilier la comanda, insa am sesizat ca in ceea ce priveste mobilierul pentru locuinte, afisarea modelelor in magazine de desfacere are un impact mai mare asupra consumatorilor si ii determina sa ia hotararea de cumparare mai rapid. In plus, chiar daca clientul hotaraste totusi sa comande mobilierul, magazinul de desfacere este o oportunitate pentru noi de a ajunge la client. Fabrica noastra s-a facut foarte cunoscuta pe piata mobilierului pentru insitutii, insa nu este foarte cunoscuta pe cea a mobilierului pentru locuinte. In conditiile in care am crescut capacitatea de productie si am dezvoltat un nou model de dormitor, care a fost bine primit de public (fapt demonstrat de cresterea incasarilor inregistrate la magazinul Alicante), consideram necesara deschiderea unui nou magazin de desfacere, destinat pietei mobilierului pentru locuinte.

B.7 ACTIUNI POTENTIALE CE TREBUIE DESFASURATE:

• Identificarea unor spatii cu o suprafata de aproximativ 300 mp in zona Drumul Taberei

• Alegerea unui spatiu

• Cumpararea spatiului

• Obtinerea avizelor si acordurilor

• Renovarea spatiului

• Recrutarea si selectia resurselor umane aferente magazinului

• Achizitionarea materialelor necesare desfasurarii activitatii curente (computere, instrumente de scris etc)

• Decorarea magazinului impreuna cu managerul de magazin

• Promovarea noului magazin prin publicitate outdoor (inainte de deschidere)

• Pomovarea noului magazin prin spoturi publicitare (inainte de deschidere)

• Promovarea noului magazin prin publicitate print in reviste de specialitate precum Casa Lux si Domus (dupa deschidere)

• Promovarea noului magazin prin deschiderea unui site si a unui blog pe care clientii sa poata impartasi impresii (dupa deschidere)

• Deschiderea magazinului prin organizarea unui eveniment social.

Preview document

Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 1
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 2
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 3
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 4
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 5
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 6
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 7
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 8
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 9
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 10
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 11
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 12
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 13
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 14
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 15
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 16
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 17
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 18
Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Metodologii Manageriale - SC Sanovita SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?