Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 3579
Mărime: 885.01KB (arhivat)
Publicat de: Ludmila Drăgan
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: N. Dospinescu

Extras din proiect

Planul de marketing pentru produsele : “ Icoane cu foiţe de aur sau argint, icoane din coji de ouă, icoane cu pietre swarovski , icoane din paie „ .

Acest proiect evidenţiază perspectivele de dezvoltare ale firmei S.C.AngelArt S.R.L şi activitatea departamentului management-marketing din cadrul acesteia. De curând, firma noastră a lansat pe piaţă noile produse : icoane cu foiţe de aur sau argint, icoane din coji de ouă sau din paie, icoane cu pietre swarovski.

Vom analiza mixul de marketing pe care îl stabileşte firma şi direcţia de urmat pentru cucerirea unei cote de piaţă cât mai mari pe piaţa icoanelor, atât în judeţul Iaşi, cât şi în întreaga ţară.

Lucrarea noastră se bazează pe cele patru elemente cheie ale unui mix de marketing:

produsul privit ca un ansamblu de atribute tangibile şi intangibile care satisfac o anumită trebuinţă. Principiul de bază în acest caz, susţinut de firmă, este obţinerea unui produs de la foarte bun spre excelent, pentru că „firmele care fabrică un produs de valoare medie vor avea un rezultat mediu”;

preţul ca expresie băneasca a valorii sau utilităţii serviciilor;

plasarea care este definită de canalele, reţelele şi circuitele de distribuţie ale produselor; mergem pe principiul eficienţei obţinute pe operaţiuni precise şi rapide în ceea ce priveşte producţia, distribuţia şi serviciile post-vânzare(garanţie).

promovarea privită ca fiind comunicarea firmei cu exteriorul. Pentru noi, promovarea reprezintă liantul care leagă celelalte elemente ale mixului, iar pentru a obţine un produs competitiv, departamentul de marketing trebuie să adopte o strategie care să propulseze ideea spre cel mai înalt nivel al importanţei şi profitabilităţii, dar pentru idei bune avem nevoie de angajaţi întreprinzători şi eficienţi, cei plictisiţi şi plictisitori duc la un regres considerabil.

Lansarea pe piaţă a noilor produse câştigă admiraţia consumatorilor prin calitatea sa, dar şi prin faptul că sunt o inovaţie pe piaţa icoanelor, reflectă ideea fundamentală a politicii firmei noastre.

În primul proiect am prezentat atât firma S.C.AngelArt S.R.L. şi produsele acesteia pe care le promovează, cât şi piaţa ţintă a acesteia.

S.C.AngelArt S.R.L. urmăreşte să corespundă cerinţelor pieţei, să cunoască noutăţile din domeniu, să învingă concurenţa. La fel ca şi alte firme, are o serie de obiective cum ar fi: creşterea vânzărilor, inovare, profitabilitate, creşterea cotei de piaţa şi formarea unui renume. Firma urmăreşte să-şi consolideze numărul de clienţi şi să creeze sucursale noi şi în alte oraşe din ţară, precum şi în străinătate.

Piaţa ţintă a produsului Icoane este constituită din persoanele cu vârstă peste 25 ani , sex feminin şi masculin cu venituri peste 500 lei din mediul urban şi rural, scopul fiind acela de a se diferenţia de ceilalţi utilizatori ai icoanelor.

Putem estima că în următorii 2 - 3 ani vânzările noilor icoane cu foiţe de aur sau argint, icoane cu cristale swarovski, şi a icoanelor din coji de ouă şi din paie vor creşte datorită tehnologiei avansate pe care produsul o promovează.

Cercetarea de marketing realizată în al doilea proiect s-a făcut prin intermediul anchetei stradale, folosind chestionarul, asupra unui eşantion de 30 de persoane din judeţul Iaşi, posesori de icoane.

În urma cercetării efectuate, putem afirma că 20% dintre cei intervievaţi sunt cumpărători ai noilor produse, şi 80% sunt cumpărători ai celorlalte tipuri de icoane,precum: icoane pictate pe sticlă, pe lemn, sau pânză.

1. Configurarea produsului

Icoanele pictate pe lemn, pe sticlă, pe pânză, sunt bine cunoscute şi utilizate de consumatori, motiv pentru care S.C.AngelArt S.R.L. a lansat o inovaţie pe piaţa icoanelor.

Produsele noastre se adresează atât credincioşilor, cât şi pasionaţilor de artă, care îmbinǎ credinţa cu esteticul.

Preview document

Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 1
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 2
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 3
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 4
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 5
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 6
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 7
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 8
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 9
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 10
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 11
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 12
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 13
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 14
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 15
Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing la SC AngelArt SRL.doc

Ai nevoie de altceva?