Opinii si Atitudini privind Calitatea Procesului de Invatamant

Extras din proiect Cum descarc?

Revolutia din Decembrie 1989 a reprezentat si reprezinta punctul de plecare in cazul transformarilor fundamentale prin care a trecut Romania in ultimii ani. Era inevitabil ca aceste schimbari sa nu afecteze si "industria" invatamantului. Schimbarile din domeniul economic, in special cele de pe piata muncii au dus la o revizuire totala a strategiilor aplicate in formarea generatiilor tinere. Aceste noi date aparute in spatiul public implica necesitatea aplicarii unei reforme de profunzime in sistemul educational. 
Formele de manifestare ale acestei reforme sunt: prezenta manualelor alternative, prezenta - la clasele primare - a materiilor facultative, experimentarea la intervale foarte scurte a modalitatilor separate de a evalua cunostiintelor elevilor la examenele de bacalaureat, tipuri diferite de sisteme de admitere in invatamantul superior (in functie de centrele universitare), autonomia centrelor universitare si a colegiilor nationale, etc.
Asa cum spuneam, dinamica pietei muncii care capata, in ultima perioada, un caracter transfrontalier a creat, pentru mediul universitar, necesitatea unei adaptari rapide si elastice tocmai pentru a putea ,,produce" specialisti de prima mana in diferite domenii, in special in cele care apar in prezent si nu beneficiaza de o traditie si de persoane specializate care sa poata afirma ca detin toate cunostintele necesare in acel domeniu. 
Din acest punct de vedere, credem ca este necesara o evaluare a invatamantului universitar, cel putin a celui brasovean nu numai din perspectiva conducerii si a nivelului de integrare profesionala a absolventilor ci si din partea principalilor beneficiari ai procesului de invatamant, si anume studentii. 
Cap.1 IPOTEZELE SI OBIECTIVELE CERCETARII
IPOTEZE GENERALE
-O mare parte a studentilor brasoveni apreciaza in mod favorabil calitatea procesului de invatamant din municipiul Brasov.
-Relatia student-profesor are o mare importanta in cadrul procesului de invatamant.
-O parte importanta din numarul studentilor considera ca dotarea tehnico-materiala a facultatilor este precara.
IPOTEZE STATISTICE
H0 - mai putin de 45 % dintre studentii brasoveni considera ca relatia student-profesor este importanta in procesul de invatamant.
H1 - mai mult de 45 % dintre studentii brasoveni considera ca relatia student-profesor este importanta in procesul de invatamant.
H0 - mai putin de 65 % dintre studentii brasoveni considera ca dotarea materiala este importanta in cadrul procesului de invatamant.
H1 - mai mult de 65 % dintre studentii brasoveni considera ca dotarea materiala este importanta in cadrul procesului de invatamant. 
H0 - mai putin de 50 % dintre studentii brasoveni considera ca modul de predare joaca un rol benefic in procesul de invatamant.
H1 - mai mult de 50 % dintre studentii brasoveni considera ca modul de predare joaca un rol benefic in procesul de invatamant.
H0 - anul de studiu nu influenteaza in mod semnificativ frecventa studentilor la cursuri
H1 - anul de studiu influenteaza in mod semnificativ frecventa studentilor la cursuri


Fisiere in arhiva (1):

  • Opinii si Atitudini privind Calitatea Procesului de Invatamant.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!