Orientarea managementului marketingului spre performanță

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 4711
Mărime: 43.09KB (arhivat)
Publicat de: Jean Mureșan
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lect.univ.drd.GRIDEAN NICOLETA
UNIVERSITATEA”SPIRU HARET" FACULTATEA DE MANAGEMENT

Cuprins

  1. I.Date cu privire la firma 4
  2. a) L'oreal 1
  3. b)Unilever si L'Oreal trag bursele europene in jos 5
  4. c)Afacerile L'Oreal Romania au crescut cu 14% pana la 14 mil. euro 6
  5. II.Personalul firmei si activitatea de marketing 7
  6. III.Mediul de marketing 9
  7. a)Body Shop, luat de L'Oreal 11
  8. b)Produsele firmei L’Oreal în România 11
  9. IV.Promovare 15
  10. V.Analiza SWOT 15
  11. VI.Criza economica loveste L'orealul 16
  12. VII.Legea lui Murphy in varianta L'Oreal 16
  13. VIII.Bibliografie 17

Extras din proiect

Prezentare

L'Oréal Paris, marcă franţuzească de renume mondial în domeniul produselor cosmetice, oferă atât femeilor cât şi barbatilor din întreaga lume, produse cosmetice şi de îngrijire având la bază ultimele progrese ştiinţifice. L'Oréal Paris este luxul pe care şi-l permit toţi cei care doresc să exceleze la capitolul frumuseţe. Marcă recunoscută internaţional, L'Oréal Paris reprezintă avangarda tehnologiei şi dorinţa de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.

Brandul L'Oréal Paris, a carui filosofie este de a inova permanent, este asociat cu valori precum frumusete, glamour, calitate inalta, cercetare, tehnologie, expertiza, inovatie. Brandul este promovat folosind imaginea unor actrite si top-modele binecunoscute si foarte diferite ca varsta cum ar fi:Laetitia Costa, Penelope Cruz, Milla Jovovich, Jane Jonda, Claudia Schiffer, Linda Evanghelista, Eva Logoria si altele.

Pe piata romaneasca brandul L'Oréal Paris detine o cota valorica de 13% pentru produsele de ingrijire, 8,4% pentru produsele de machiaj, 3,27% la produsele de colorare a parului si 6,4% la produsele pentru ingrijirea parului.

L'oreal Romania este o filiala a producatorului francez de cosmetice L'Oreal Paris. Compania are 27 de centre de dezvoltare si cercetare in intreaga lume. Pana in prezent, L'Oreal a dezvoltat peste 100 de parteneriate cu specialisti si medici dermatologi, cu sprijinul carora identifica problemele de piele si cauta cele mai eficiente formule pentru acestea.

Laboratoarele L'Oréal din Franţa, Statele Unite şi Japonia reunesc peste 2600 de oameni. Rezultatele muncii lor sunt deseori prezente în publicaţii ştiinţifice şi se concretizeaza în depunerea cererilor de brevete de invenţie (420 în 2000). Noile produse beneficiază în mod constant de aceste inovaţii tehnologice.

I.Date cu privire la firma

a ) L'oreal Paris

Principalii actionari ai grupului L’Oreal sunt Liliane Bettencourt, mostenitoarea unei averi de mai multe miliarde de euro, si producatorul elvetian din industria alimentara Nestle. Portofoliul companiei include produse de machiaj precum Maybelline si Lancôme, produse de ingrijire a pielii Garnier si Vichy si cele pentru par marca L’Oreal si Elseve.

L'oreal Romania este o firma cu capital privat autohton si strain, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Bulevardul Ficusului nr.40, adresa de email:aperrin@ro.loreal.com.

Grup international, lider mondial pe piata de produse cosmetice, L'Oréal este prezent in 130 de tari cu 19 marci internationale. Cifra de afaceri a societatii in 2008 se ridica la 15.8 miliarde de euro din care 3.4% sunt dedicati in fiecare an cercetarii si dezvoltarii. Succesul L'Oréal se bazeaza pe oameni, capitalul cel mai de pret al companiei. Resursele umane nu sunt numai o parte din organizatie, ci actori decisivi in implementarea strategiei companiei.

Gigantul din sectorul produselor cosmetice, L'Oreal, a realizat, in 2008, o cifra de afaceri de 14,53 de miliarde de euro, in crestere cu 6,5% in comparatie cu anul precedent, conform celui mai recent comunicat de presa al companiei. L'Oreal si-a confimat, astfel, targetul de crestere anuala stabilit anterior. In luna octombrie, reprezentantii gigantului mondial au anuntat o previziune de crestere a cifrei de afaceri cuprinsa intre 5% si 6%. Aceasta evolutie pozitiva a fost sustinuta de o crestere a vanzarilor in Europa de Vest si de un nivel ridicat al activitatilor din America de Nord. Vanzarile companiei au crescut cu 12,2% in ultimul trimestru al anului trecut. In Europa de Vest, cifra de afaceri a L'Oreal a urcat cu 2,7%, iar in America de Nord cresterea cifrei de afaceri a fost de 18,2%. De cealalta parte, in celelalte regiuni ale lumii compania a inregistrat o crestere de 24,2%. Numai in Europa de Est cifra de afaceri a progresat cu 36,3%.

Producatorul rujurilor Lancome si al parfumurilor Giorgio Armani a afisat o crestere a profitului operational de la 2,541 miliarde euro - inregistrat anul trecut - la 2,827 miliarde euro (4,12 miliarde dolari), in conformitate cu media estimarilor, de 2,819 miliarde euro.

Fara a lua in calcul profiturile exceptionale, profitul net s-a majorat cu 11,2%, pana la 2,039 miliarde euro, adica 3,36 euro/actiune, situandu-se putin sub previziunile medii ale analistilor, de 2,183 miliarde euro (3,37 euro/actiune).

L'Oreal, cel mai mare producator de cosmetice din lume, a anuntat o crestere cu 8,1% a vanzarilor sale, ca urmare a achizitiilor, a cresterii solide pe piata est-europeana si a cererii de sampoane, parfumuri si seturi de machiaj.

Preview document

Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 1
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 2
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 3
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 4
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 5
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 6
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 7
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 8
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 9
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 10
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 11
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 12
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 13
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 14
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 15
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 16
Orientarea managementului marketingului spre performanță - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Orientarea Managementului Marketingului spre Performanta.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Managementul Relațiilor cu Clienții la SC Somaco SA

Motivaţia alegerii temei Este greu de multe ori să ne explicăm nouă înşine de ce facem anumite lucruri şi nu altele, de ce adoptăm anumite...

Managementul Valorii Clienților

INTRODUCERE Timp de treizeci de ani (din 1990), Internet-ul a fost o retea de calculatoare fara specific comercial, finantata de guvernul S.U.A....

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

INTRODUCERE Ideea realizarii unui studiu privind managementul vânzãrilor, mai corect a posibilitãtilor de rationalizare a acestuia a fost...

Decizia administrativă în contextul politicii de dezvoltare regională

INTRODUCERE Situată în partea central – estică a Europei, România este o ţară carpato – dubiano-pontică, având un relief variat şi armonios...

Gestionarea Portofoliului de Clienți

Introducere În contextul globalizării tot mai multe afaceri tind spre o expansiune fie geografică, în mediul virtual sau pur şi simplu în alte...

Fundamentarea, elaborarea, implementarea și evaluarea strategiei la SC Maxi-Sim SA

INTRODUCERE Actualitatea temei. Una dintre trăsăturile definitorii ale societăţii contemporane este schimbarea în sens general, manifestată pe...

Managementul relațiilor cu clienții pe exemplul Orange România

Introducere Ce este Internetul? Internetul este o reţea mondială de zeci de mii de computere de mare capacitate, conectate intern ele. Persoane...

Eficientizarea Proceselor de Afaceri

Elemente introductive Conform dictionarului Wikipedia , optimizarea proceselor de afaceri este o abordare de management moderna, care urmareste...

Ai nevoie de altceva?