Orientarea Managementului Marketingului spre Performanta

Cuprins proiect Cum descarc?

I.Date cu privire la firma 4
a) L'oreal 1
b)Unilever si L'Oreal trag bursele europene in jos 5
c)Afacerile L'Oreal Romania au crescut cu 14% pana la 14 mil. euro 6
II.Personalul firmei si activitatea de marketing 7
III.Mediul de marketing 9
a)Body Shop, luat de L'Oreal 11
b)Produsele firmei L'Oreal in Romania 11
IV.Promovare 15
V.Analiza SWOT 15
VI.Criza economica loveste L'orealul 16
VII.Legea lui Murphy in varianta L'Oreal 16 
VIII.Bibliografie 17


Extras din proiect Cum descarc?

Prezentare
L'Oreal Paris, marca frantuzeasca de renume mondial in domeniul produselor cosmetice, ofera atat femeilor cat si barbatilor din intreaga lume, produse cosmetice si de ingrijire avand la baza ultimele progrese stiintifice. L'Oreal Paris este luxul pe care si-l permit toti cei care doresc sa exceleze la capitolul frumusete. Marca recunoscuta international, L'Oreal Paris reprezinta avangarda tehnologiei si dorinta de a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor.
Brandul L'Oreal Paris, a carui filosofie este de a inova permanent, este asociat cu valori precum frumusete, glamour, calitate inalta, cercetare, tehnologie, expertiza, inovatie. Brandul este promovat folosind imaginea unor actrite si top-modele binecunoscute si foarte diferite ca varsta cum ar fi:Laetitia Costa, Penelope Cruz, Milla Jovovich, Jane Jonda, Claudia Schiffer, Linda Evanghelista, Eva Logoria si altele.
Pe piata romaneasca brandul L'Oreal Paris detine o cota valorica de 13% pentru produsele de ingrijire, 8,4% pentru produsele de machiaj, 3,27% la produsele de colorare a parului si 6,4% la produsele pentru ingrijirea parului.
L'oreal Romania este o filiala a producatorului francez de cosmetice L'Oreal Paris. Compania are 27 de centre de dezvoltare si cercetare in intreaga lume. Pana in prezent, L'Oreal a dezvoltat peste 100 de parteneriate cu specialisti si medici dermatologi, cu sprijinul carora identifica problemele de piele si cauta cele mai eficiente formule pentru acestea.
Laboratoarele L'Oreal din Franta, Statele Unite si Japonia reunesc peste 2600 de oameni. Rezultatele muncii lor sunt deseori prezente in publicatii stiintifice si se concretizeaza in depunerea cererilor de brevete de inventie (420 in 2000). Noile produse beneficiaza in mod constant de aceste inovatii tehnologice.
I.Date cu privire la firma
a ) L'oreal Paris
Principalii actionari ai grupului L'Oreal sunt Liliane Bettencourt, mostenitoarea unei averi de mai multe miliarde de euro, si producatorul elvetian din industria alimentara Nestle. Portofoliul companiei include produse de machiaj precum Maybelline si Lancome, produse de ingrijire a pielii Garnier si Vichy si cele pentru par marca L'Oreal si Elseve.
L'oreal Romania este o firma cu capital privat autohton si strain, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Bulevardul Ficusului nr.40, adresa de email:aperrin@ro.loreal.com.
Grup international, lider mondial pe piata de produse cosmetice, L'Oreal este prezent in 130 de tari cu 19 marci internationale. Cifra de afaceri a societatii in 2008 se ridica la 15.8 miliarde de euro din care 3.4% sunt dedicati in fiecare an cercetarii si dezvoltarii. Succesul L'Oreal se bazeaza pe oameni, capitalul cel mai de pret al companiei. Resursele umane nu sunt numai o parte din organizatie, ci actori decisivi in implementarea strategiei companiei.
Gigantul din sectorul produselor cosmetice, L'Oreal, a realizat, in 2008, o cifra de afaceri de 14,53 de miliarde de euro, in crestere cu 6,5% in comparatie cu anul precedent, conform celui mai recent comunicat de presa al companiei. L'Oreal si-a confimat, astfel, targetul de crestere anuala stabilit anterior. In luna octombrie, reprezentantii gigantului mondial au anuntat o previziune de crestere a cifrei de afaceri cuprinsa intre 5% si 6%. Aceasta evolutie pozitiva a fost sustinuta de o crestere a vanzarilor in Europa de Vest si de un nivel ridicat al activitatilor din America de Nord. Vanzarile companiei au crescut cu 12,2% in ultimul trimestru al anului trecut. In Europa de Vest, cifra de afaceri a L'Oreal a urcat cu 2,7%, iar in America de Nord cresterea cifrei de afaceri a fost de 18,2%. De cealalta parte, in celelalte regiuni ale lumii compania a inregistrat o crestere de 24,2%. Numai in Europa de Est cifra de afaceri a progresat cu 36,3%.
Producatorul rujurilor Lancome si al parfumurilor Giorgio Armani a afisat o crestere a profitului operational de la 2,541 miliarde euro - inregistrat anul trecut - la 2,827 miliarde euro (4,12 miliarde dolari), in conformitate cu media estimarilor, de 2,819 miliarde euro. 
Fara a lua in calcul profiturile exceptionale, profitul net s-a majorat cu 11,2%, pana la 2,039 miliarde euro, adica 3,36 euro/actiune, situandu-se putin sub previziunile medii ale analistilor, de 2,183 miliarde euro (3,37 euro/actiune).
L'Oreal, cel mai mare producator de cosmetice din lume, a anuntat o crestere cu 8,1% a vanzarilor sale, ca urmare a achizitiilor, a cresterii solide pe piata est-europeana si a cererii de sampoane, parfumuri si seturi de machiaj.


Fisiere in arhiva (1):

  • Orientarea Managementului Marketingului spre Performanta.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!