Plan afaceri sală fitness

Proiect
9/10 (7 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 28 în total
Cuvinte : 5659
Mărime: 93.41KB (arhivat)
Publicat de: Xenia Agata Vereș
Puncte necesare: 11

Cuprins

  1. CAPITOLUL I-DESCRIEREA AFACERII
  2. 1. Descriere generala firma
  3. 2.Descrierea ideii de afaceri
  4. 3. Descrierea serviciilor
  5. 4. Localizarea afacerii
  6. 5. Descrierea mediului în care evolueaza afacerea
  7. CAPITOLUL II- PLANUL DE MARKETING
  8. 1. Descrierea pietei
  9. 2. Segmentarea pietei
  10. 3. Trendul pietei
  11. 4. Concurenta si alte influente
  12. 5. Strategia de marketing
  13. 6. Identificarea si analiza riscurilor
  14. 7. Analiza SWOT
  15. CAPITOLUL III- PLANUL OPERATIONAL
  16. CAPITOLUL IV- MANANGMENTUL AFACERII
  17. 1.Conducerea afacerii
  18. 2.Structura actionariatului
  19. 3.Consultanti cheie
  20. 4.Organizarea afacerii
  21. 5.Managementul resurselor umane
  22. CAPITOLUL V- NECESARUL DE FINANTARE
  23. 1. Nevoia de finantare
  24. 2. Modul de finantare
  25. 2. Momentul finantarii
  26. 3. Beneficiile finantatorului
  27. CAPITOLUL VI- PLANUL FINANCIAR
  28. 1. Diagnosticul perioadelor anterioare prin sistemul indicatorilor de rate
  29. 2. Indicatorii de apreciere ai proiectului
  30. 3. Determinarea pragului de rentabilitate si analiza de senzitivitate
  31. ANEXE

Extras din proiect

CAPITOLUL I-DESCRIEREA AFACERII

1. Descriere generala firma:

Denumire: S.C. Gold Gym S.A.

Sediu: Strada Vasile Lupu nr.105A, Tatarasi,Iasi.

Firma a fost înfiintata în anul 2004 de catre Fetcu Manuela, Iftimia Ionela, Pîntea Igor, Toma Iuliana, având forma juridica de societate comerciala pe actiuni.Aceasta îsi desfasoara activitatea în conformitate cu legile române.

Existenta si functionarea firmei are la baza actul constitutiv si anume statutul societatii pe actiuni si certificatul de înregistrare care cuprinde codul unic de înregistrare a societatii obtinut la Registrul comertului R45/988/2004. În anexe certificat sunt prezente avizele, autorizatiile si acordurile necesare autorizarii, functionarii si emblema firmei, personalitatea juridica care-i confera calitatea de subiect de drepturi si obligatii, cont deschis la banca comerciala.

Firma este condusa de proprietari care au rolurile: manager economic-Toma Iuliana, manager de marketing-Fetcu Manuela, manager de personal-Iftimia Ionela, manager tehnic- Pîntea Igor. Firma are angajati un numar de 6 persoane. În ultimii 2 ani firma si-a marit capitalul social de la 350 000 RON la 450 000 RON.

Obiectul de activitate:

- ofera servicii de înfrumusetare si mentinere a siluetei, bazate pe tehnici si aparate moderne.

Capitalul social: subscris-450 000 RON

varsat-450 000 RON

Cifra de afaceri: 25 000 RON

Cota pe piata: 10%

Prezentarea situatiei actuale:

În prezent societatea dispune de un capital social de 450 000 RON, reprezentat de un numar de 45 000 de actiuni în valoare de 10 RON/ actiune.

La aceasta data, SC Gold Gym SA si-a consolidat imaginea si pozitia de piata-tinta, valoarea cifrei de afaceri a anului 2006 ajungând la nivelul de aprox 25 000RON.

2.Descrierea ideii de afaceri:

Ideea de afaceri pe care vrem sa o propunem este deschiderea unui nou sediu în alta zona a Iasului. Afacerea va fi compatibila cu scopurile noastre pentru ca ne va oferi posibilitatea de a ajuta clientii sa se mentina în forma, sa aiba moralul ridicat si sa se bucure de ore de relaxare la sala noastra de fitness. Scopul nostru va fi sa ne mentinem clientii multumiti de serviciile oferite astfel încât acestia sa revina si alta data cu placere.

Pentru extinderea afaceriii noastre vom apela la un împrumut bancar. În trei ani ne propunem sa avem o afacere stabila si prospera prin extinderea într-un sediu mai mare, marirea numarului de aparate si a personalului specializat.

Obiectivele firmei Gold Gym sunt stabilite pe o perioada de trei ani si cuprind:

1. realizarea unei cifre de afaceri de cca 35 000RON în anul 3 de functionare;

2. cresterea cotei de piata pâna la 15%;

3. crearea unei clientele fidele, care sa fie multumita de serviciile oferite de firma noastra;

4. cresterea permanenta a calitatii serviciilor oferite clientilor.

Calitatea serviciilor: reptezinta princiul fundamental al politicii firmei pentru satisfacrea totala a cerintelor clientilor. Acest principiu a propulsat si

Preview document

Plan afaceri sală fitness - Pagina 1
Plan afaceri sală fitness - Pagina 2
Plan afaceri sală fitness - Pagina 3
Plan afaceri sală fitness - Pagina 4
Plan afaceri sală fitness - Pagina 5
Plan afaceri sală fitness - Pagina 6
Plan afaceri sală fitness - Pagina 7
Plan afaceri sală fitness - Pagina 8
Plan afaceri sală fitness - Pagina 9
Plan afaceri sală fitness - Pagina 10
Plan afaceri sală fitness - Pagina 11
Plan afaceri sală fitness - Pagina 12
Plan afaceri sală fitness - Pagina 13
Plan afaceri sală fitness - Pagina 14
Plan afaceri sală fitness - Pagina 15
Plan afaceri sală fitness - Pagina 16
Plan afaceri sală fitness - Pagina 17
Plan afaceri sală fitness - Pagina 18
Plan afaceri sală fitness - Pagina 19
Plan afaceri sală fitness - Pagina 20
Plan afaceri sală fitness - Pagina 21
Plan afaceri sală fitness - Pagina 22
Plan afaceri sală fitness - Pagina 23
Plan afaceri sală fitness - Pagina 24
Plan afaceri sală fitness - Pagina 25
Plan afaceri sală fitness - Pagina 26
Plan afaceri sală fitness - Pagina 27
Plan afaceri sală fitness - Pagina 28

Conținut arhivă zip

  • Plan Afaceri Sala Fitness.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de afaceri sală fitness

1. DATE GENERALE: 1. Numele firmei/aplicantului: CHIŞ CRISTIAN ANTONIU 2. Codul unic de înregistrare/CNP: 1870413125840 3. Forma juridică de...

Plan de afaceri - Construirea unei hale de producție și achiziția de echipamente, destinate fabricării produselor de curățare și întreținere auto, menaj și industrial

1. DATE GENERALE 1.1. Numele firmei: ACDL SOLCHEM SRL 1.2. Activitatea principală a societății și codul CAEN aferent: Conform CAEN Rev.2 -...

Managementul proiectelor europene

I. ACȚIUNEA 1. DESCRIERE 1.1 Titlu ÎNFIINȚARE PENSIUNE TURISTICĂ ”CODRII DE ARAMĂ” S.C. CODRUȚ S.R.L. 1.2 Locația (locațiile) ROMÂNIA -...

Plan de afaceri - Restaurant Fusion

1.1. Date de identificare 1. Numele firmei: “Royal Fusion Cusine” 2. Număr de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului : J 40/950/2013 3....

Managementul Proiectelor - Body Exercises Room

CAPITOLUL 1. PREZENTARE SC.BER – FITNESS.SRL 1.1. ARGUMENT Denumirea societăţii este SC.BER-Fitness.SRL şi va fi înfiinţată în Iaşi, într-o zonă...

Plan de afaceri pentru obținerea unei finanțări de către SC Sidet SA - Deva

Capitolul I - Importanta si continutul planului de afaceri 1.1 Studiul de fezabilitate : punct de pornire in elaborarea unui plan de afaceri...

Inițierea unei afaceri - salon coafură

I. Tipul afacerii a) Tipul societatii comerciale 1. Denumirea agentului economic: S.C. „3M” S.R.L. Suceava 2. Forma juridica: societate...

Plan de afaceri salon înfrumusețare

Titlul proiectului Nume candidat Blaga Florentina Cristina CNP 2831104055061 Seria si numărul actului de identitate ZH 021321 Județ de...

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri - sală de fitness

Majoritatea tinerilor de azi prefera ca un nou hobby body-building-ul pentru a isi imbunatati aspectul fizic si forma sportiva.Ei doresc sa isi...

Plan de afaceri sală fitness

1. DATE GENERALE: 1. Numele firmei/aplicantului: CHIŞ CRISTIAN ANTONIU 2. Codul unic de înregistrare/CNP: 1870413125840 3. Forma juridică de...

Plan de Afaceri SC Best Look

Notiuni introductive Se remarca in ultima perioada o evolutie din ce in ce mai accelerata a economiei in ansamblul ei, evolutie sustinuta de...

Plan de afaceri sală de fitness

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA S.C. BICING S.R.L. Cluj-Napoca 1.1. Scurtă prezentare Denumirea societății Denumirea societății este S.C BICING S.R.L,...

Viitorul turismului românesc - hotelurile de lux

Capitolul 1 : MARKETINGUL SERVICIILOR Marketingul serviciilor este diferit de marketingul produselor, fiind definit ca un proces specific...

Plan de afaceri - SC Trotuș SA

I. SCRISOARE EXPLICATIVA Crearea unei unităţi hoteliere este un lucru destul de dificil, de asemenea si dezvoltarea unei unitati hoteliere este...

Franchising-ul

Introducere Franchising-ul , o tehnica de afaceri utilizatã atât în practica economica din ţările dezvoltate cât şi în ţara noastră, necesită...

Plan de Dezvoltare - SC Euro Tour SRL Hotel Ambient

1. Concepte generale Hotel Ambient, amplasat la doar cateva minute distanta de centrul vechi al orasului, este unul dintre cele mai importante...

Ai nevoie de altceva?