Plan de afaceri - dezvoltarea unui nou produs

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Datele de identificare ale firmei: 3
1.1 Numele firmei 3
1.2. Logo-ul firmei 3
1.3.Obiectul de activitate 3
1.4.Forma juridica 3
1.5.Capital social 3
2. Sumar/Scurta introducere: 4
2.1.Descrierea ideii de afacere 4
2.2.Stabilirea obiectivelor firmei, 4
2.3.Descrierea produselor/serviciilor și a caracteristicilor sale, 5
2.4.Segmentul de piața căruia ne adresăm, 6
3. Previziuni financiare 6
4. Misiunea și viziunea firmei 7
5. Analiza SWOT 7
5.1.Puncte tari 7
5.2.Puncte slabe 7
5.3.Oportunități 8
5.4.Amenințări 8
6. Politici de marketing (mixul de marketing) 8
6.1.Strategia de piață 8
6.2 Strategia de preț 9
6.3Strategia de distribuție 10
4.5 Strategia de promovare 11
7. Analiza concurenței 13
7.1 Bausch & Lomb 13
7.2 Cooper Vision 13
7.3. Essilor 14
8.Analiza clienților țintă 15
9.Organigrama firmei 16
10. Strategia de dezvoltare (de ex: a personalului, structura organizatorică, etc.) 17
11. Rezultate așteptate, propuneri 19
12. Anexe 20
13.Bibliografie 21


Extras din proiect Cum descarc?

1. Datele de identificare ale firmei:
1.1 Numele firmei
Numele firmei noastre este ”C&N Priority Medical” SRL.
1.2. Logo-ul firmei
Figurile din față reprezintă fondatorii companiei,
descriși și de inițialele „C&N” (Cristiana și Natalia), pe
când sfera din spate semnifică bagajul de cunoștințe și
idei cu care suntem gata să ne împărtășim și să ne
dezvoltăm pe viitor. Elementul: „Priority Medical”
accentuează că compania noastră are ca prioritate
sănătatea și comoditatea consumatorului.
1.3.Obiectul de activitate
”C&N Priority Medical” este o companie producătoare de produse farmaceutice
oftalmologice revoluționare, folosind tehnologii de cea mai înaltă calitate și cei mai buni
specialiști din România.
1.4.Forma juridica
SRL este forma de societate la care obligațiile sociale sunt garantate cu patrimoniul
social adică dacă firma are datorii, noi nu vom răspunde cu bunurile proprii, cum ar fi conturi
personale, casă, mașină, ci doar cu banii investiți în firmă sub forma capitalului social.
De asemenea, am ales forma juridică deoarece la început de drum, compania plătește
taxe foarte mici la stat: 1% impozit pe venit, dacă are minim un angajat; plus taxe de altă
natură, precum impozit pe dividende sau contribuții pentru angajați.
1.5.Capital social
Capitalul social al firmei noastre este 35.000.000 lei
2. Sumar/Scurta introducere:
2.1.Descrierea ideii de afacere
Ideea noastră de afaceri a plecat din dorința noastră de a asigura clienților noștri un
loc sigur de unde își pot achizitiona cu încredere produse pentru îngrijirea ochilor. Am vrut sa
proiectam niște produse sigure, folosind tehnologii moderne. Astfel, ideea noastră de afaceri
este lansarea pe piața din România unor picături ce elimină simptomele prezbiopiei pe o
perioadă de câteva ore.
În urma analizei pieței de produse oftalmologice din tara noastra, am ajuns la
concluzia că există o nevoie de consum care se adresează în principal persoanelor cu varsta
intre 40-55 de ani, atât femei, cât și bărbați. După varsta de 40 de ani , toată lumea constată
un fenomen vizual plăcut, numit presbiopie, care se manifestă prin scăderea capacității de a
vedea bine la aproape și prin nevoia consecutive de a “îndepărta” obiectele față de ochi
pentru a le vedea clar.
La noi în țară, acest fenomen are ca soluții de tratare fie ochelarii sau lentilele de
contact, progresivi sau multifocali, fie intervențiile chirurgicale, precum presbyond și
implantul în scop refractiv. Presbyond este o tehnica pentru tratarea presbiopiei, care constă
în modificarea formei corneei cu ajutorul femtolaserului si al laserului cu excimeri, iar
implantul în scop refractiv constă în schimbarea cristalinului natural cu unul artificial
multifocal.


Fisiere în arhivă (1):

  • Plan de afaceri - dezvoltarea unui nou produs.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Euromonitor International, 2020, Eyewear in Romania (Full Market Report)
Safta, V., Brumărel, M., Ciobanu, N. & Adauji, S., 2012. Management și legislație
farmaceutică. Chișinău: Tipografia Centrală
Dogotari, L., Lupu, M. & Peschin, A., 2013. Marketing farmaceutic. Chișinău: Tipografia
Centrală.
Business magazin, accesat la 25.04.2022,
https://www.businessmagazin.ro/actualitate/cum-ajuta-pandemia-de-covid-19-anumite-afacer
i-sa-creasca-19763678
CBS News, accesat la 25.04.2022,
https://www.cbsnews.com/news/vuity-eye-drops-presbyopia-reading-glasses-vision-fda-approved/
Bausch& Lomb, accesat la 25.04.2022, https://www.bausch.ro
Safilo Group, accesat la 25.04.2022, https://www.safilogroup.com/en/product
Essilor , accesat la 25.04.2022 https://www.essilor.ro
CooperVision, accesat la 25.04.2022, https://coopervision.com.ro
Structuri Organizaționale Și Adaptarea Lor La Necesitățile Actuale, accesat 25. 04.2022
https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/151-153_9.pdf
Organigramă, accesat 25.04.2022
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fin.pinterest.com%2Fpin%2F61854
1330060369133%2F&psig=AOvVaw2Acwty35DVNmt1NwVS17FV&ust=16521029163390
00&source=images&cd=vfe&ved=0CAwQjRxqFwoTCNiL4o2B0PcCFQAAAAAdAAAAA
BAD
Tipuri De Strategii Manageriale, accesat 25.04.2022
Analiza structurii organizatorice a managementului. Analiza structurii organizatorice a
întreprinderii, accesat 25.04.2022
https://www.scritub.com/management/TIPURI-DE-STRATEGII-MANAGERIAL95999.php
Presbiopia, problema de vedere de care nu scapă nimeni. Ce este și cum o poți corecta,
accesat:25.03.2022
Presbiopia, problema de vedere de care nu scapă nimeni. accesat:25.03.2022
https://smartliving.ro/presbiopie-problema-de-vedere-de-care-nu-scapa-nimeni/
Structura organizatorica a întreprinderii accesat 25.04.2022
https://conspecte.com/management/structura-organizatorica-a-intreprinderii.html


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!