Cuprins
- 1. Date Generale
- 2. Viziune, strategie
- 3. Istoric, management, resurse umane, activitate curenta
- 3.1. Istoric
- 3.2. Management, resurse umane
- 3.3. Activitate curentă
- 3.3.1. produse si servicii actuale
- 3.3.2. principalii furnizori de materii prime si materiale
- 3.3.3. procesul tehnologic
- 3.3.4. mijloace fixe
- 3.3.5. imobile
- 4. Analiza pieţei
- 4.1. Piata actuală
- 4.1.1. principalii clienti
- 4.1.2. principalii concurenti
- 4.1.3. pozitia produselor/serviciilor pe piata
- 4.2. Piată si promovarea noului produs/serviciu
- 4.2.1. produsul nou
- 4.2.2. segmentul de piata
- 4.2.3. riscuri
- 4.2.4. clienti potentiali
- 4.2.5. concurenti potentiali
- 4.2.6. principalele avantaje ale noilor produse/servicii
- 4.2.7. reactia previzibila a concurentei
- 4.2.8. Strategia de comercializare
- a. politica produsului
- b. politica de preturi
- c. politica de distributie
- d. modalităti de vanzare
- e. activităti de promovare a vanzarilor
- 5. Analiza costurilor de operare
- 5.1. Modul de organizare a afacerii
- 5.2. Organizarea fluxului de productie
- 5.3. Produse noi
- 5.4. Principalii furnizori de materii prime
- 5.5. Procesul tehnologic
- 5.6. Impactul asupra mediului
- 5.7. Cheltuieli de productie
- 5.8. Venituri anuale preconizate
- 5.9. Riscuri ce influentează prognoza
- 6. Investitii necesare
- 6.1. Descrierea investitiei
- 6.2. Modul de asigurare cu utilităti
- 6.3. Graficul de realizare a investitiei
- 6.4. Modificari necesare pentru echipamente, cladiri existente
- 6.5. Modificari necesare în structura personalului
- 7. Proiectii financiare
- 7.1. Indicatori economici ai situatiei trecute
- 7.2. Plan de finantare a activitătii
- 7.3. Cash Flow
- 7.4. Bilant Simplificat
- 7.5. Cont de Profit si Pierdere
- 7.6. Situatie simplificata a Fluxului de Numerar
Extras din proiect
1. DATE GENERALE:
1. Numele firmei: S.C. MAMBO S.R.L.
2. Codul unic de inregistrare:0707238765
3. Forma juridica de constituire: S.R.L.
4. Data infiintarii/Numar Registrul Comertului:08.05.2007/ J40/8926/2007
5. Activitatea principala a societatii si codul CAEN al activitatii principale: Baruri si alte activitati de servire a bauturilor 5630
codul CAEN al activitatii pentru care se solicita AFN si credit bancar:
6. Natura capitalului social:
Natura capitalului social (%) Privat
Roman 100%
Strain
7. Valoarea capitalului: 50.000RON
8. Valoare cifră de afaceri si profit (daca este cazul):
9. Adresa, telefon/fax, e-mail :Str.Lalelelor,Nr.23,Tel.0765854321, Fax.0241 854321,e-mail mambo@yahoo.com
10. Persoana de contact:Dan Monica
11. Conturi bancare deschise la: BCR
12. Asociati, actionari principali (max.5% din capitalul social):
Numele si prenumele Adresa (sediul) societatii Pondere in Capital social %
2. Viziune, strategie
Care este esenta afacerii ? Ce anume va genera bani si profit ?
S.C. MAMBO S.R.L se doreste a fi o firmă care prin serviciile pe care le va oferi să schimbe imaginea despre caffe-barurile din Medgidia, prin aparitia unuia “mai altfel” decât celelalte. Principalul scop al afacerii este de a reusi atragerea unei clientele fidele, si mai ales deosebite, chiar dacă aceasta necesită timp si investitii ridicate.
• Produsul 1,2,3…
Oferta caffe-barului este centrata pe cafea: de la cafele clasice (espresso, cappuccino, cafe latte,marocchino, etc), pana la cocktailuri originale, precum Comfort Coffee, Frozen Irish Coffee,Hot Dylan, Scrump Coffee, Boston Carribean Coffee etc. Oferta este completata de un meniu cuprinzator de ceaiuri aromate calde si reci, de bauturi alcoolice si non-alcoolice.
• Serviciile 1,2,3,…
O altă caracteristică proprie afacerii va fi personalul de deservire, acesta evidentiindu-se prin comportament, tinută si“etichetă”.
• Activitatea 1,2,3…
Pe langa aceste produse, cafeneaua va oferi acces gratuit la internet wireless si la anumite ziare si reviste mondene. In plus, in week-end, cafeneaua va organiza seri tematice(karaoke, muzica live, etc.). Spatiul cafenelei va putea fi inchiriat pentru petreceri private, partial sau in intregime.
Cine vor fi clientii tăi ?
• Persoane
Piata romaneasca a caffe-barurilor tinde sa transforme consumatorul intr-un client tot mai pretentios. Gusturile si preferintele romanilor au evoluat atat din perspectiva produselor pe baza de cafea consumate, cat si din perspectiva aprecierii serviciului primit si a locatiei frecventate. Consumatorii au inceput sa fie mai selectivi, sa treaca de la cafeaua la filtru si cappuccino la plic catre preparate pregatite profesionist, sa recunoasca o cafea buna si chiar sa dezvolte preferinte pentru un anumit brand. Designul interior si serviciile conexe au inceputsa conteze de asemenea in algerea unei cafenele.Clientii caffee-barului Mambo sunt locuitori ai Medgidiei, fac parte din categoria middle class, cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani, sunt educati, le place sa socializeze si apreciaza un serviciu de calitate. Dintre acestia, 80% sunt fumatori.
Unde vrei sa ajungi într-un interval de 5 ani. Fixează-ti obiective cuantificabile!
• La ce cifra de afaceri/profit ?
Vreau sa ajung la o cifra de afaceri de 360 000 si un profit de 120 000.
• La ce numar de angajati ?
Vreau sa ajung la un numar de 8 angajati.
Obiective (Indicatori tintă) UM Anul 1 Anul 2 Anul 3
Cifra de afaceri: LEI 51000 60000 72000
Din care Export LEI
Profit LEI 17000 20000 24000
Număr de salariati Numar persoane 4 6 8
Care sunt „punctele tari” care te determina sa crezi ca vei avea succes ?
• Cunostinte tehnologice
Absolvirea unei facultati de management.
• Cunostinte de piata
In orasul Medgidia nu exista acest gen de caffe-bar.
• Capital
Capitalul este unul personal.
• Relatii
• Capacitate de muncă
Capacitatea de munca este maxima
• Flexibilitate
Actiuni preconizate după contractarea creditului si a AFN (de ex. asigurarea spatiului productiv/comercial, aprovizionare cu materii prime, materiale, produse finite, marfuri, achizitionarea de utilaje, echipament, mobilier, asigurarea conditiilor tehnico-economice, sanitare etc)
3. Istoric, management, resurse umane, activitatea curenta:
3.1. Istoric
În această sectiune încercati să răspundeti succint la intrebări de genul:
• Cum a aparut ideea Dvs. de afacere ?
Ideea de afacere a aparut dintr-o simpla discutie cu prietenii care se plangeau de lipsa nui local cu preturi rezonabile si petreceri cu tematice diferite.
• Care au fost principalele etape de dezvoltare pana în prezent ?/ Actiuni intreprinse pana la solicitarea creditului si a AFN (daca este cazul):
Principalele etape de dezvoltare pana in prezent au fost:
-initierea proiectului;
-planificarea proiectului;
-implementarea proiectului;
-finalizarea proiectului.
• Ce activităti generează astazi profitul firmei si sursele de dezvoltare ?
Vanzarea produselor din stoc, inchirierea spatiului pentru petreceri private.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Afaceri Mambo Cafe.docx