Extras din proiect
Denumirea firmei: CASA DE MODĂ RED STYLE
Viziune:
Ne dorim ca prin intermediul rochiilor ce le creem toate femeile să aibă posibilitatea de a-şi exprima individualitatea lor feminină.
Misiune:
Firma RED STYLE a fost fondată în anul 2005. Activeză pe piaţa confecţilor de damă mai exact creează modele unicat sau în serie mică.
Atelier de Croitorie confecţionează pentru dame rochii de zi,seară şi ocazii speciale, clasice sau nonconformiste dar şi rochii pentru copii.Deşi şi-a început activitatea de 2 ani RED STYLE a creat peste 2000 de modele, şi-a construit o echipă de profesionişti, a grupat în jurul său firme colaboratoare care se aliniază la exigenţele şi calitatea RED, şi-a deschis 1 magazin propriu în Târgu Mureş, are un magazin online, şi-a înscris în portofoliul de clienţi peste 200 de magazine din ţară, a primit un premiu de excelenţă, a construit o marcă, o imagine, un stil de viaţă în Târgu Mureş.Pe viitor Firma RED doreşte să deschidă înca 5 magazine până la sfarşitul anului în alte oraşe din ţară.
Domeniul de activitate
Casa de modă RED STYLE activează pe piaţa confecţiilor de damă,mai exact creează o gamă foarte largă de rochii adica rochii pentru ocazii speciale:rochii de mireasă, rochii de seara pentru femei,rochii de zi,rochii pentru copii. Având o experienţă de doar 2 ani în acest domeniu, avem o piaţă deja formată, şi chiar se numără printre cele mai puternice firme producătoare rochii damă din Târgu Mureş, având un nume destul de cunoscut şi în ţară.
Are ca obiect al activităţii producerea şi comercializarea rochiillor din materiale ca mătase, stofă, voal,satin,taftă,organza,bumbac,face comerţ cu ridicata şi cu amănuntul , prestează servicii ca reparaţii defecte rochii,modificări mărimi rochii, import-export de materii prime,materiale, produse.
Descrierea detaliată a produselor - bunuri sau servicii
Produsele comercializate de firma noastră sunt:
- Rochii de seară
- Rochii de ocazii speciale
- Rochii de zi
- Rochii pentru copii
Privind calitatea avem ca scop îmbunătăţirea activităţii generale a întreprinderii pentru a satisface aşteptările clienţilor şi câştigării încrederii acestora, şi adică:
- Reducerea costurilor noncalităţii prin îmbunătăţirea şi respectarea procedurilor de lucru;
- Reducerea consumurilor de materiale şi a celor energetice;
- Creşterea profitului prin acţiuni preventive şi aplicarea imediată a măsurilor corective;
Controlul de calitate in ceea ce priveste produsele finite se realizeaza in cadrul Compartimentului Control Calitate.
Prin atributiile sale directia (compartimentul) de asigurare a calitatii urmareste ca societatea comerciala sa produca si sa livreze la beneficiari numai produse fiabile, de calitate, in conformitate cu standardele nationale, normele internationale si caietele de sarcini, conform obligatiilor asumate prin contractele economice.
Controlul tehnic de calitate identifica prin verificari si incercari abaterile de la prevederile documentatiei tehnice in vederea prevenirii rebuturilor si produselor declasate; totodata initiaza actiunile de imbunatatire continua a calitatii produselor, prin respectarea si perfectionarea tehnologiilor de fabricatie, a metodelor si tehnicilor de control a calitatii.
Planul de marketing
Specificul pieţei
Produsele firmei SC RED STYLE SRL, fac parte din categoria confecţiilor şi satisfac cerinţele sectorului de piaţă feminin (Confecţii de Damă), cu vârste cuprinse între 5 şi 60 de ani, prezentând modele pe toate gusturile, la preţuri medii spre ridicate.
Produsele se deosebesc prin design-ul unic, realizat de RED, şi printr-o calitate ridicată a standardelor de producţie şi a materialelor folosite.
Firma şi-a creat propria sa linie, bazată pe tendinţele generale ale modei, adaptate la nevoile, dorinţele şi aspiraţiile femeii moderne din România de azi. Rochiile sale, toalete de zi sau de lux, se adresează femeilor moderne, active, pentru care îmbrăcamintea nu este un simplu articol cotidian, ci un stil de viaţă .
Elementul de primă importanţă în activitatea firmei este calitatea. Calitatea RED STYLE înseamnă calitatea creaţiei, a execuţiei, a relaţiei cu clientul, a colaboratorilor şi, mai ales, calitatea oamenilor .
Oportunităţile care explică cererea
Cererea vine din partea unui grup de consumatori restrâns(femei cu vârsta cuprinsă între 5-65 ani) care au nevoie de rochii pentru diferite ocazii,rochii de seară.
Casa noastra de moda şi-a înscris în portofoliul de clienţi peste 200 de magazine din ţară ar vrea sa intre pe piete noi cum ar fi Bucureşti, Sibiu, Cluj Napoca, Timişoara, Piteşti.
Segmentelor de consumatori, influenţe asupra deciziei de cumpărare
Profilul clienţiilor casei de modă Red Style sunt în general femei cu vârstă până la 60 de ani.
În primul rând ceea ce le determină să cumpere de la noi este calitatea produselor, faptul ca folosim numai materiale de calitate,apoi sunt preţuriile mai reduse faţă de alte case de modă dar si pentru că oferim foarte multe modele unicat ceea ce le face pe doamne să se simtă mai importante si totodată unice.
Concurenta firmei si diferentierea fată de alte firme
Printre cei mai importanţi concurenti în producerea şi vânzarea ţinutelor de seară menţionăm: Dinasty Prod SRL, Mirandi, Syapo SRL, Kostas Prod SRL, SC Veleno Prod SRL.Aceştia sunt producători care practică preţuri ridicate, calitate bună, şi garanţie după cumpărare. Clienţii din Targu Muresi şi nu numai preferă să meargă aici tocmai pentru că stiu că au de unde alege calitate, şi astfel justifică şi preţul. Totuşi, preţurile practicate de RED sunt mai scăzute decât la concurenţă, exemplu ar fi o rochie de seară: la RED costă între 250 şi 800 ron, iar la Nichi de la 600 ron în sus.
Concurenţa firmei este relativ constantă , în sensul că au rămas acceaşi competitori de mai mulţi ani. Ei reprezintă firme cu renume atât pe piaţa internă cât şi cea externă. Dintre cei mai de seamă menţionăm următorii: NICHI FASHION, ALB SI NEGRU, INGRID VLASOV, IRINA SCHROTTER, NANNETE. Aceştia reprezintă concurenţa “grea” în sensul că şi ei sunt producători de seamă care ţin cont în primul rând de calitate, folosesc materiale deosebite şi se adresează unei clase sociale mai inalte.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Afaceri Red Style.doc