Plan de Afaceri - SC Diana SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE pag. 3
CAPITOLUL I - PLANUL DE AFACERI - DOCUMENT STRATEGIC AL UNEI INTREPRINDERI pag. 4
1.1. Definirea planului de afaceri pag. 4
1.2. Rolul elaborarii planului de afaceri pag. 6
1.3. Importanta functiei de previziune in cadrul activitatii intreprinderii pag. 8
1.4. Procesul de planificare a afacerii-avantaje si oportunitati pag. 9
1.5. Ciclul de planificare a afacerii pag. 11
CAPITOLUL II - FUNCTIILE SI TIPOLOGIA PLANURILOR DE AFACERI pag. 13
2.1. Functiile planului de afaceri pag. 13
2.2. Tipologia planurilor de afaceri pag. 14
CAPITOLUL III - ANALIZA DIAGNOSTIC A S.C. DIANA S.R.L pag. 20
3.1. Prezentarea societatii pag. 20
3.2. Istoricul firmei pag. 20
3.3. Definirea misiunii si obiectivelor firmei pag. 22
3.4. Analiza mediului de marketing pag. 23
3.5. Mixul de marketing pag. 26
3.6. Analiza SWOT a SC Diana SRL pag. 30
CAPITOLUL IV - PLAN DE AFACERI AL S.C. DIANA S.R.L pag 31
4.1. Actiuni intreprinse pentru demararea afacerii pag. 31
4.2. Evolutia indicatorilor economico-financiari realizati in perioada 2005-2007 pag. 32
4.3. Previziunea indicatorilor economico-financiari pag. 34
CONCLUZII SI PROPUNERI pag. 41
BIBLIOGRAFIE
ANEXE


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Dezvoltarea societatii contemporane se caracterizeaza printr-o evolutie extrem de dinamica, determinand schimbari nu numai in ceea ce priveste dimensiunile intreprinderilor, gradul de concentrare si complexitate ale activitatilor economice, ci si in raporturile intreprinderilor cu mediul lor economico-social, cu piata. Lansarea in afaceri este un pas foarte important pentru un intreprinzator, intrucat riscul insuccesului este mare in primii ani. Implicarea intr-o afacere deja existenta, precum si dezvoltarea acesteia se bucura de o mai mare sansa de succes, datorita scaderii gradului de incertitudine. Toate acestea sugereaza ca intreprinzatorii trebuie sa-si creeze un plan de afaceri.
Lucrarea isi propune sa evidentieze in prima parte importanta elaborarii unui plan de afaceri, care este un instrument indispensabil pentru orice intreprinzator, menit sa reduca gradul de incertitudine din activitatea acestuia si sa diminueze vulnerabilitatea firmei fata de mediu, pentru ca in cea de-a doua parte a lucrarii sa se realizeze o analiza diagnostic si planul de afaceri propriu-zis al firmei Diana SRL. 
Primul capitol al lucrarii va fi alocat definirii planului de afaceri si rolului elaborarii acestuia. Apoi va fi evidentiata importanta functiei de previziune in cadrul activitatii intreprinderii, impreuna cu avantajele procesului de planificare a afacerii si a etapelor parcurse in cadrul ciclului de planificare. Cel de-al doilea capitol va evidentia functiile planului de afaceri si tipologia planurilor de afaceri, pentru a facilita aplicarea elementelor necesare atingerii obiectivelor stabilite. 
In capitolul al treilea vor fi abordate aspecte legate de descrierea societatii, istoricul acesteia pentru a intelege evolutia afacerii in sine, misiunea si obiectivele firmei, analiza mediului de marketing. De asemenea, este prezentat mixul de marketing, prin care se asigura o prezentare complexa a mijloacelor de actiune la care poate apela firma in raport cu resursele proprii si cu mediul extern in care actioneaza, iar in finalul acestui capitol va fi realizata analiza SWOT a firmei pentru a reflecta situatia acesteia. 
In capitolul IV este prezentat proiectul de investitii al SC Diana SRL si previziunea principalilor indicatori economico-financiari, scopul planului de afaceri fiind realizarea unei investitii prin deschiderea in Ramnicu Valcea a unui nou magazin de desfacere a produselor proprii. 
Planul de afaceri elaborat in cuprinsul acestei lucrari va oferi o imagine de ansamblu a firmei Diana SRL asupra produselor companiei, pietei-tinta, a mediului in care isi desfasoara activitatea, a situatiei sale financiare.
CAPITOLUL I
PLANUL DE AFACERI 
-DOCUMENT STRATEGIC AL UNEI INTREPRINDERI- 
1.1. Definirea planului de afaceri
Trecerea la economia de piata a impus reconsiderarea activitatii economice in termeni de profitabilitate si competitivitate. Dezvoltarea activitatii economice in urma indeplinirii acestor doua concepte presupune utilizarea de instrumente de prefigurare a rezultatelor actiunilor demarate. Planul de afaceri este un simbol al unei noi viziuni si abordari microeconomice specifice economiei de piata, bazata pe identificarea si valorificarea oportunitatilor economice.
Planul de afaceri reprezinta unul dintre cele mai utilizate instrumente de valorificare a oportunitatii economice din perioada actuala, existand numeroase abordari teoretice si practice cu privire la acesta. Planul de afaceri este abordat din mai multe puncte de vedere, cele mai raspandite fiind definitiile de ordin practic, de pe pozitia managerului sau a intreprinzatorului.
In literatura de specialitate, planul de afaceri a fost definit de catre diversi autori. Astfel, in lucrarea "Planul de afaceri", Alan West a definit planul de afaceri ca fiind "un instrument al prezentului, elaborat prin aproximatii succesive, utilizand experienta si realizarile din trecut pentru a proiecta in mod realist calea spre viitor. El are drept scop cel mai avantajos si realizabil compromis intre ceea ce se doreste si ceea ce poate sa faca firma respectiva " 
Intr-o alta lucrare, planul de afaceri este definit ca fiind "un document care face cunoscute resursele existente si perspectivele de dezvoltare ale unei firme si invita, in acest fel, sprijinul si cooperarea unor sustinatori potentiali ( antreprenori, creditori si investitori)" 
Alte abordari trateaza planul de afaceri prin prisma stiintei managementului. Astfel, planul de afaceri este definit ca fiind "o metoda antreprenorial manageriala de proiectare si promovare a unei afaceri noi sau de dezvoltare semnificativa a unei afaceri existente, pornind de la identificarea unei oportunitati economice, prin care se determina obiectivele de realizat, se dimensioneaza si structureaza principalele resurse si activitati necesare, demonstrand ca aceasta este profitabila, ca merita sa fie sprijinita de potentialii stakeholderi" Intr-o alta lucrare, planul de afaceri este considerat "un instrument decisional dinamic, destinat, pe de o parte, managerilor din cadrul firmei in vederea cresterii eficientei activitatii acestora, si, pe de alta parte, investitorilor, bancherilor si, in general, oricarui partener posibil, industrial, comercial, social, carora le permite sa ia cunostinta de perspectivele acesteia"


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Afaceri - SC Diana SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 7 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!