Extras din proiect
1. Prezentare generala a societatii
Firma S.C. GRIPPE&END S.R.L.
Adresa: Str. Clucerului, nr 10, Bucuresti
Cod unic de identificare (CUI): 256433
Forma de proprietate – proprietar unic – persoana juridical romana avand forma juridical de Societate cu Raspundere Limitata
Date despre capitalul social: capitalul social subscris (total RON): 100 000
Date despre asociati: unic asociat
Date despre sedii secundare:
Denumire: Punc de lucru
Dovada sediului: contract de comodat din data 08.02.2009
Perioada valabilitate: 5 ani
Domiciliu: Romania
Judetul: Prahova
Localitatea: Ploiesti
Adresa: Str. Mihai Bravu, nr. 180
Obiective de activitate declarate:
- principale
2922 – Fabricarea echipamentelor de ridicat si manipulate
- secundare
2924 – Fabricarea altor echipamente de utilizare generala
7120 – Activitati de testare si analize tehnice
2511 - Fabricarea de constructii metalice si parti component ale structurilor metalice
3311 – Repararea articolelor fabricate din metal
73 – Activitate de cercetare-dezvoltare
Misiunea
Misiunea societatii S.C. GRIPPE&END S.R.L este aceea de a se dezvolta avand ca principale obiective de atins urmatoarele:
- deschiderea unei linii de fabricare a end-effector
- activitate de proiectare si cercetare
- diversificarea de produse si servicii realizate
2. Istoric
Firma este nou infiintata, 15.01.2009
3. Produse si servicii
Produsele pe care firma intentioneaza sa le produca sunt end-effectore pentru robotii industriali cu arhitectura diferita, dar si pentru roboti industriali utilizati in diferite domenii. Produsele vor fi realizate atat pentru roboti industriali cu actionare electrica sau hidraulica sau pneumatic
End-effectoarele sunt realizate folosind rulmenti axiali cu role conice, rulmenti cu radiali cu bile de diferite marimi ( cu diameter de la Φ 25 mm pana la diameter de Φ 110 mm), arcuri de diferite grosimi si marimi, bucse de ghidare, suruburi normale, dar si suruburi special (cu bile, cel mai des utilizate), pulite, mansete de rotatie, inele.
Ca orice alta articulatie a robotului si end-effectorul (gripper-ul) are nevoie de un motor. Acesta poate fi unul electric, pneumatic sau hidraulic care poate fi integrat in end-effector sau atasat robotului.
4. Piata si strategia de marketing
Piata pe care va actiona: datorita complexitatii produselor (realizarea produselor de la faza de proiectare la fabricarea propriu-zisa a acestora), societatea GRIPPE&END S.R.L. va action ape piata din Bucuresti si Prahova, dar si pe cea din Arges si Timis
Potentiali client:
- Automobile Dacia S.A.
- Robcon TM S.R.L.
- C.I.T. Automatizari S.R.L.
- Matage S.R.L.
- Octech S.R.L.
Concurentii si estimarea cotei de piata proprii:
Principalii concurenti sunt: Euroconsult S.R.L. si Sirius Trading&Services S.R.L. care au o cota de piata estimate la 65% in Romania
Estimarea cotei de piata: cota de piata estimate este de maxim 10%
Formele de vanzare : forma de vanzare va fi directa, de la producator la beneficiar.
Strategiile de marketing
In activitatea oricarei societati alegerea strategiei de marketing marcheaza un moment important, ce finalizeaza etapa in care s-au definit misiunea si scopurile urmarite, pe baza unei analize atente si pertinente a situatiei sale.
Prin strategia de marketing adoptata se precizeaza:
- pozitia pe care societatea isi propune sa o asigure pe piata: societatea GRIPPE&END S.R.L. doreste sa aiba o pozitie pe piata in ceea ce priveste proiectarea si producerea dispozitivelor de manipulate pentru robotii industriali si cresterea de piata
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Afaceri - SC Grippe and End SRL.doc