A. Viziuni, strategie Pentru a defini afacerea noastra trebuie sa avem in vedere maniera specifica in care apar si se confrunta cererea si oferta. Oferta se imparte in trei ramuri: - Servicii de baza: cazare si masa; - Servicii complementare: rezervari, transport bagaje, curatenie in camere si hol; - Servicii suplimentare: acces la Internet, living pentru oaspeti, excursii in zona; Cererea de servicii hoteliere exprima nevoia in cadrul pietii: - Nevoie primara: hrana, dormit, igiena si intretinere camere; - Nevoie de ordin superior: TV, minibar; Principalele lucruri care vor genera bani si profit sunt: Pentru motel - Reducere de 20% pentru grupuri mai mari de 10 persoane - Asigurarea meselor la restaurant in caz de cerere - Prize pentru Internet in fiecare camera - 2 laptopuri disponibile pentru inchiriere la cerere la receptie - Baie in fiecare camera Pentru restaurant - Restaurant cu specific vanatoresc foarte cautat in zona si o varietate de preparate speciale - Vinuri si asocierea lor cu preparatele alese - Un bun raport calitate pret al produselor In general : - Personal instruit sa raspunda la nevoile clientilor: sa ia intiativa, sa puna intrebari despre gusturile si preferintele acestora, sa asculte clientul, sa-i ofere informatii necesare, sa asigure clientului satisfactie; - Pentru a atrage clientii se vor oferi: “bonuri de reducere” (oferte promotionale pentru masa de pranz, desertul din partea casei); cecuri de reducere care vor fi distribuite cu ajutorul presei locale;
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.