Plan de Afaceri - SC Touring SA

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 4658
Mărime: 41.03KB (arhivat)
Publicat de: Florea Pamfil Moise
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. 1. Scrisoare de intenţie
  2. 2. Rezumat
  3. A. Date de identificare
  4. B. Misiunea firmei
  5. C. Servicii oferite şi posibilităţi de diversificare
  6. şi extindere a afacerii
  7. 3. Plan de afaceri
  8. A. Profilul firmei
  9. A1.Date de identificare
  10. A2.Misiunea firmei
  11. A3.Servicii oferite şi posibilităţi de diversificare
  12. şi extindere a afacerii
  13. B. Plan de marketing
  14. B1.Piaţa şi clienţii
  15. B2.Piaţa şi concurenţa societăţii Touring
  16. B3.Strategia de marketing
  17. C. Managementul firmei
  18. D. Prezentarea procesului de investiţii
  19. D1.Scurtă descriere
  20. D2.Echipamentele necesare
  21. D3.Management şi forţă de muncă
  22. D4.Lucrări de construcţie-instalaţii
  23. D5.Costul investiţii
  24. E.Analiza economico-financiară
  25. E1.Ipoteze de lucru
  26. E2.Veniturile
  27. E3.Cheltuielile
  28. E4.Calculul indicatorilor de eficienţă a obiectivului
  29. de investiţii

Extras din proiect

1. Scrisoare de intenţie

Domnule Director,

Vă rog să binevoiţi a studia planul de afaceri pe care vi-l înaintez, având convingerea că cele propuse de societatea noastră vă pot interesa, existând şanse mari de arealiza o afacere profitabilă pentru ambele părţi.

Societatea noastră este cea mai puternică societate hotelieră din municipiul Oradea amplasat la graniţa României. Amplasamentul, cât şi peisajul natural asigură un potenţial turistic ridicat.

Societatea noastră intenţionează să asigure o creştere a gradului de ocupare a spaţiilor de cazare de care dispune, scop în care a contractat o serie de firme de turism din ţară şi strinătate comunicând asupra unor modalităţi de programare a excursiilor astfel încât municipiul Oradea să fie punct de înnoptare în drumul de tranzit. Aceluiaşi scop i-au fost subordonate contractele pe care le-am avut cu societăţi turistice şi hoteliere din oraşele limitrofe, care în anumite perioade ale anului cum ar fi :târguri, expoziţii, evenimente sportive majore,etc., sunt depăşite din punct de vedere a capacităţii de cazare, parte din solicitanţii de cazare putând fi îndrumaţi către societatea noastră aflată la mică distanţă de acestea.

În acest scop societatea noastră intenţionează să achiziţioneze un număr de 55 autocare turistice. Pentru aceasta societatea are nevoie de 46100000 USD. Calculele noastre arată că o dobândă de 3,9 % ar fi acceptabilă şi am solicitat creditul pe durata a şapte ani, cu o perioadă de graţie de doi ani.

Am fi interesaţi şi într-o eventuală colaborare sub formă de parteneriat, aşteptând să vă pronunţaţi după studierea dosarului.

Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte informaţii suplimentare ce le consideraţi necesare.

Manager,

2. Rezumat

A. Date de identificare

- Denumirea societăţii : S.C. Touring S.A.

- Sediul în strada Castanilor, nr. 50, municipiul Oradea

- Număr de înregistrare la Registrul Comerţului, J 19/ 215/ 1990

- Codul de înregistrare fiscală la Direcţia Finanţelor Publice a municipiului Oradea este 14056218.

- Capital social la înfiinţare: 100000000 lei

- Fonduri fixe după HG 26: 1300000 lei ; după HG 500/94: 10700000 lei

- Unităţi cazare: 1. Complexul C1 (35 camere)

2. Complexul C2 (25 camere)

3. Complexul C3 (31 camere)

4. Complexul C4 (99 camere)

B. Misiunea firmei

S.C. Touring S.A. conform statutului societăţii conferă:

- servicii hoteliere (patru complexe, cu 190 camere de două şi trei stele);

- vânzări de mărfuri în valută şi lei;

- organizarea şi comercializarea programelor de excursii ce au ca scop petrecerea vacanţelor, odihnă, tratament atât în tară cât şi în străinătate;

- transport turistic;

- operaţiuni import – export.

Societatea are 203 angajaţi cu o vârstă medie de 31,2 ani, dar structura este de:

- 5% - personal funcţionăresc;

- 6% - şefi de unitate;

- 10% - ospătari;

- 5% - bucătari;

- 18% - cameriste;

- 10% - recepţioneri;

- 8% - alte categorii.

C. Servicii oferite şi posibilităţi de diversificare şi extindere a afacerii

- Baza materială şi personalul permite societăţii Touring să ofere cazare, alimentaţie, agrement.

- Unităţile dispun nu numai de spaţii de cazare ci şi de unităţi de alimentaţie, baruri, terase. Sunt oferite şi servicii complementare de room service, spălătorie, telefon, fax, comisioneri, taxe, saună, masaj, gimnastică, parcare,etc.

- În ultima vreme se constată un grad de ocupare a capacităţilor de cazare ( în special) scăzut de aproximativ de 23%.

- Concurenţa în ceea ce priveşte cazarea este nesemnificativă( două moteluri la marginea oraşului).

- Poziţia geografică a municipiului Oradea face din acesta un punct important în tranzitul de călători, iar în dorinţa de a redresa activitatea societăţii managerii au ţinut cont de acest lucru.

- Intenţia societăţii este de a intensifica gama prestaţiilor, preluând o mare parte a traficului în tranzit cu autocarele proprii şi a face din S.C. Touring S.A. un punct de înnoptare înainte de a traversa graniţa.

- Studiul cererii turistice a arătat o intensificare a fluxurilor de turişti prin acest punct de frontieră.

- Tot în atenţia societăţii stau şi târgurile, expoziţiile, conferinţele şi acţiunile sportive de mare amplasare insuficiente ce se desfăşoară în oraşele învecinate.

- Conducătorii societăţii şi-au propus să achiziţioneze 55 autocare turistice. Autocarele ar urma să fie folosite în preluarea încărcăturii turistice a oraşelor învecinate, dar şi pentru organizarea excursiilor ce au ca punct de tranzit municipiul Oradea.

- Societatea doreşte să achiziţioneze 55 autocare Mercedez – Benz din Germania ce necesită o sumă de 46100000 USD.

- Calculele efectuate asupra eficienţei investiţiei au luat în considerare un grad mediu de încărcare a capacităţilor de transport, au avut în vedere un nivel corespunzător de salarizare a personalului fiind incluse toate categoriile generate în exploatare ( cheltuieli cu combustibilul, uleiul, anvelopele, întreţinerea, amortismente, asigurări). Pentru a evita influenţa inflaţiei calculele s-au efectuat într-o monedă convenţional constantă şi anume U.S.D.

- A rezultat un RIR de 11,6%, un RIR actualizat de 22,7%; valorile fiind superioare ratei dobânzii certifică fezabilitatea investiţiei şi confirmă capacitatea societăţii de a rambursa ratele şi dobânzile aferente în termenul prevăzut.

Preview document

Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 1
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 2
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 3
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 4
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 5
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 6
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 7
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 8
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 9
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 10
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 11
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 12
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 13
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 14
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 15
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 16
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 17
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 18
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 19
Plan de Afaceri - SC Touring SA - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afaceri - SC Touring SA.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de afaceri - Brutăria Andipan

Cap.I. Sinteza planului de afaceri 1.1. Istoricul firmei SC ANDIPAN SRL: S.C.ANDIPAN SRL s-a înfiintat ca si societate comerciala in anul 1999,...

Plan de Afaceri - Kid's Mall

1.Sinteza Acest plan de afaceri are ca scop conturarea posibilităţilor ideii de înfiin- ţare a unui spaţiu de agrement pentru copii....

Planul de Afacere la o Cafenea de 80 Locuri

Introducere. Cafenelele sunt unitati de alimentaţie publica care propun un sortiment larg de bauturi calde,racoritoare,articole de cofetarie si...

Plan de Afaceri - SC Atlassib SRL

Istoric Voi incepe cu "momentul-cheie", adica liberalizarea economica de dupa Revolutia din Romania: au luat-o de jos, incepind "afacerea" cu un...

Plan de afaceri - Spălătorie Auto Delux Wash

1. Firma • Denumirea firmei - S.C. DELUX WASH S.R.L Cod C.A.E.N 4520 • Scurta descriere a firmei - Firma S.C. Delux S.R.L. isi propune sa ofere...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?