Plan de E-Business

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Descrierea e-business-ului 3
1.1 Utilizarea actuala a Internetului in societate 3
1.2 Planul propus 4
1.3 Obiective 5
1.4 Modificari structurale si comportamentale aduse de noul plan de e-buisness 5
2. Analiza planului de e-buisness 7
3. Managementul 8
3.1 Echipa manageriala 8
3.2 Managementul riscurilor 9
4. Strategia de marketing 9
4.1 Noi unelte de marketing 9
4.2 Proiectarea grafica a site-ului 10
4.3 Promovarea 11
5. Resursele 12
5.1 Resursa umana 12
5.2 Echipamentul 13
5.3 Fondurile 13
6. Beneficiile e-business-ului 14
7. Provocari si constrangeri 15
7.1 Tehnice 15
7.2 Legale 17
7.3 Schimbarile organizationale 18
7.4 Competitorii si colaboratorii 19
8. Evaluarea proiectului 19
Rezumat 21
Anexa1 - Planul de buget pentru construirea site-ului 22


Extras din proiect Cum descarc?

1. Descrierea e-business-ului
1.1 Utilizarea actuala a Internetului in societate
SC MMTeam Tour SRL este o agentie de turism detailista. Aceasta isi desfasoara activitatea in municipiul Baia Mare, unde isi are si sediul si punctul de lucru.
Actualmente in societatea noastra Internetul se utilizeaza pentru:
o Banking - avem un nume utilizator si un cod PIN (Personal Identification Number) putem avea acces la sistemul bancar de oriunde si in orice moment al zilei si noptii. Internet banking-ul presupune utilizarea site-ului bancii pentru :
- schimbul de bani (obtinerea de bancnote) ;
- plata salariilor ;
- transferul banilor intre conturi ;
- obtinerea extrasului de cont (balanta contului) ;
- cercetarea ratelor sau a produselor bancare care ne intereseaza.
o Comunicatii - prin intermediul Internetului :
- cercetam piata - urmarim concurenta, produsele si strategiile lor de piata
- plasam comenzi furnizorilor nostri pe site-urile acestora sau prin intremediul postei electronice
- primim cereri de oferte sau comenzi de la clientii nostri prin intremediul postei electronice
- primim cereri pentru informatii si le furnizam prin e-mail
Achizitionarea de produse si servicii se face de la agentiile turoperatoare, en-grossisii de pe piata serviciilor de turism. Cautarea furnizorilor si a locului de vanzare (care poate fi apropiat sau nu) necesita timp. Prin utilizarea motoarelor de cautare pe Internet, a directoarelor website-urilor afacerilor locale, si a Paginilor Aurii on-line, se realizeaza o cercetare usoara si rapida privind furnizorii care satisfac optiunile solicitatorilor noastre. Referitor la furnizor, prin folosirea unui site web, putem vedea modelele si linia de produse, calitatea, pretul si onorariul, costul livrarii, disponibilitatea, termenii de plata, garantiile si serviciile oferite dupa vanzare.
Un mare numar de furnizori au liste de produse (cataloage) on-line si ofera mijloace de comanda si plata on line. Acesta este un mare avantaj privind raportul cost/eficienta : putem comanda oricand dorim, la orice ora, iar plata se poate face on-line.
o Cercetare si dezvoltare - cunoastere de tehnologii noi si relevante ce sunt disponibile sau vor fi, ce descoperiri stiintifice s-au facut si ce idei inovatoare sau prelucrari au fost elaborate si care e impactul lor asupra planului companiei pentru noi produse si servicii. Acesta include acesarea regulata a website-urilor ce apartin :
- industriei si asociatiilor profesionale din turism;
- companiilor individuale implicate in turism;
- competitorilor;
- organizatiilor de cercetare;
- unor publicatii (reviste electronice) si periodice din domeniul turismuli;
- universitatilor si colegiilor;
- organizatiilor stiintifice;
- departamentelor gurvernamentale si agentiilor responsabile pentru dezvoltarea industriala , cercetare, dezvoltare si inovare
1.2 Planul propus
Datorita evolutiei extraordinare din ultimii ani a pietei on-line de produse si servicii turistice dorim sa apelam la crearea unei pagini web. Crearea si lansarea site-ului va avea urmatoarele directii de actiune :
o Marketing si promovare
Marketingul face produsele si serviciile atractive pentru cumparatori si incurajeaza oamenii sa le cumpere. De obicei marketingul presupune stabilirea unei imagini pentru afacere, promovarea ei prin folosirea reclamei si a altor mijloace. In scopul promovarii produselor si serviciilor se foloseste tot mai mult Internetul, ca dovada avem faptul ca in 2002 18% din oamenii peste 16 ani foloseau Internetul pentru servicii online.
Obiectivele de promovare prin utilizarea site-urilor web si a email-urilor includ :
- stabilizarea si intarirea numelui si imaginii societatii;
- folosirea marketingului on-line pentru a atrage noi clienti;
- extindrea pietei ;
- fidelizarea clientilor existenti prin furnizarea acestora de noi informatii legate de activitatea firmei si de produsele oferite;
- crearea mai multor oportunitati pentru a patrunde pe noi piete;
- monitorizarea comportamentului clientilor vis-a-vis de produsele cumparate si de preferinte.
Planul de marketing va fi regandit si completat astfel incat sa cuprinda si mijloacele de promovare on-line in strategia propusa.
o Comunicare 
Internetul este un mijloc foarte important pentru a comunica cu clientii, furnizori, distribuitori, salariati ai firmelor si organizatiilor, agentii guvernamentale. Cele mai importante actiuni pe care vrem sa la dezvoltam prin intermediul site-ului sunt:
- primirea comenzilor;
- primirea cererilor pentru informatii si furnizarea lor;
- scrisori electronice trimise ca fisiere atasate email-urilor, documente care pot apoi fi imprimate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de E-Business.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!