Plan de Management la SC Mob Confort SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2825
Mărime: 98.55KB (arhivat)
Publicat de: Didina Istrate
Puncte necesare: 7
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Iasi

Cuprins

  1. 1 Descrierea firmei 2
  2. 1.1 Domeniu de activitate 2
  3. 1.2 Dimensiune 2
  4. 1.3 Misiune 2
  5. 1.4 Obiective 2
  6. 1.5 Sistemul de valori 3
  7. Cap 2 Identificare si definirea problemelor 3
  8. 2.1 Identificarea problemei 3
  9. 2.2 Cauzele care au dus la probleme 4
  10. 2.3 Formularea obiectivelor 4
  11. 2.4 Analiza SWOT 5
  12. 2.5 Prezentarea solutiilor 6
  13. 2.5.1 Solutia 1 6
  14. 2.5.2 Solutia 2 6
  15. 2.5.3 Solutia 3 7
  16. 2.6 Descrierea criteriilor de decizie 8
  17. 2.7 Identificarea, argumentarea si prezentarea
  18. solutiei optime 8
  19. 2.8 Modalitati de evaluare/verificare a atingerii
  20. Obiectivelor 9
  21. Cap 3 Prezentarea concluziilor 10
  22. Bibliografie 11

Extras din proiect

S.C.MOB CONFORT S.R.L

1 Descrierea firmei

Domeniul de activitate:

Infiinţată în anul 2001, cu capital integral privat, MOB CONFORT SRL se ocupă cu producerea, distribuţia şi comercializarea mobilierului din MDF si PAL, melaminat cu finisaje din ABS si PVC, la cel mai bun raport calitate pret, pentru locuinţă, birou, pentru restaurante, hoteluri, a mobilierului pentru gradină, amenajări interioare complete, mobilier specializat pentru săli de conferinţă, săli de spectacole, mobilier pentru universităţi, şcoli şi grădiniţe.

Dimensiune:

SC Mob Confort SRL

Orientarea pragmatică în raport cu orientarea normativǎ ( accentul principal este pus pe indeplinirea cerinţelor clienţilor, rezultatele fiind mai importante decât respectarea riguroasă a procedurilor interne).

Societatea are 153 salariati , urmand a mai angaja un numar de 20 de personae pana la data de 30.12.2007 intrucat aceasta urmareste extinderea activitatii sale si in alte orase.

10% din totalul angajatilor vor avea posibilitatea sa avanseze in functie ca urmare a absolvirii unor cursuri de specializare, iar 5% dintre ei vor fi trimisi in strainatate la firmele cu care MOB CONFORT SRL este in parteneriat.

Misiune:

MOB CONFORT SRL, ce se ocupǎ cu producerea şi comercializarea mobilei, vine în întâmpinarea clienţilor săi , oferindu-le o gamă largă de produse de cea mai înaltă calitate, la preţuri accesibile, contribuind astfel la asigurarea unui climat confortabil in locuintele celor care le vor alege.

Obiective:

• penetrarea pe piata a marcii, în cel mai scurt timp, printr-o politica agresiva de distributie si de promovare (pull-push strategy);

• cresterea vanzarilor marcii într-un ritm lunar de 5%;

• castigarea unei cote de piata, în urmatorul an , de 10%;

• realizare unei rate a profitului de 15%;

• cresterea segmentului de piata în urmatorii 5 ani, cu 40% (prin diversificarea ofertei, atragerea clientilor micsti);

• cresterea loialitatii (fidelizarea) clientelei, cresterea achizitiilor efectuate de clientii existenti, atragerea de noi clienti si recuperarea investitiilor efectuate;

• utilizarea intr-o masura sporita a productiei autohtone de repere la standarde europene ;

• implementarea si mentinerea unui sistem adecvat al calitatii ;

implementarea de metodologii si proceduri de marketing privind comercializarea produselor., dezvoltarea activitatilor de promovare a investitiilor si elaborarea unor programe operationale regionale

Sistemul de valori al oraganizatiei

Valorile MOB CONFORT SRL reprezinta elementul esential al culturii organizationale fiind reprezentate de conceptii sau maniere de interpretare a ceea ce este bine, adevarat sau de dorit pentru societatea noastra.

MOB CONFORT SRL crede in valorile companiei pentru ca ele sunt fundamentul intregii activitati a angajatilor. Aceste valori, printre care performanta profesionala, inovatia si curajul ii ajuta sa evolueze si sa se diferentieze de celelalte companii.

Oamenii sunt cele mai importante valori, deoarece numai prin ei ca profesionisti firma poate evolua si construi servicii tot mai bune, de aceea tot ceea ce face firma este dedicat clientilor existenti si viitorilor clienti.

Dintre valorile esentiale amintim:

-Responsabilitate in atingerea obiectivelor

-Loialitate si dedicare in domeniul productiei pentru un success sigur

-Concentrare pe nevoile si preferintele clientilor

-deservirea intereselor clientilorsi cu scopul obtinerii de profit respectand normele etice si morale

2 Identificarea şi definirea problemei, respectiv a legăturilor acesteia cu alte probleme din cadrul organizaţiei:

Incepand cu anul 2006 MOB CONFORT SRL s-a confruntat cu o perioada de criza economica manifestata din cauza scaderii cifrei de afacere cu 15 % fata de aceeasi perioada a anului precedent si a migrarii unui segment important de clienti catre firme concurente ca urmare a cresterii preturilor materiilor prime si implicit a costurilor de productie. Ca urmare s-a redus si valoarea profitului obtinut de firma, ajungandu-se in ultima perioada a anului 2006 ca marimea cheltuielilor sa o depaseasca pe cea a veniturilor. Acest lucru a dus la inregistrarea de pierderi si ,implicit, la incapacitatea firmei de a-si onora obligatiile de plata fata de furnizorii sai cat si a platii salariilor angajatilor. Aceasta problema se afla intr-o stransa interdependenta cu o alta problema a organizatiei, slaba implementare a unui sistem de valori al organizatiei, concretizat in atentia scazuta acordata in momentul de fata angajatilor si distanta mare fata de putere

In concluzie firma nu a mai putut sa-si continuie activitatea la parametrii prognozati, intrand intr-un process de lichidare,iar in urma unei analize riguroase se va stabili daca firma mai poate fi redresata sau scoasa la vanzare, managerul fiind direct raspunzator de situatia in care se afla firma si impreuna cu colaboratorii sai vor trebui sa gaseasca solutiile optime pentru a scoate intreprinderea din criza

3. Cauzele care au condus la problemă

Potrivit datelor obtinute in urma studiului de caz efectuat si a analizei personale a managerului s-a ajuns la anumite concluzii identificandu-se astfel cauzele problemei.

Una dintre acestea, si poate cea mai importanta, a fost aparitia pe piata de noi firme concurente ce ofereau produse de o mai inalta calitate, si un raport pret-calitate mult mai avantajos decat cele oferite de MOB CONFORT SRL.

O alta cauza ce deriva de fapt din prima era scaderea considerabila a numarului clientilor. Acestia au preferat firmele care se implicau mai mult in multumirea clientilor si incercau sa aiba o relatie mai deschisa cu acestia dandu-le posibilitatea de a-si personaliza mobilierul dupa bunul lor plac.

Preview document

Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 1
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 2
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 3
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 4
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 5
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 6
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 7
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 8
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 9
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 10
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 11
Plan de Management la SC Mob Confort SRL - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Plan de Management la SC Mob Confort SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Managementului riscului

INTRODUCERE Actualitatea temei de cercetare. Riscul este o componenta fireasca a vieții economico-sociale, care are la origine cauze multiple și...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?