Plan de Management la SC Mob Confort SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

1 Descrierea firmei 2
1.1 Domeniu de activitate 2
1.2 Dimensiune 2
1.3 Misiune 2
1.4 Obiective 2
1.5 Sistemul de valori 3
Cap 2 Identificare si definirea problemelor 3
2.1 Identificarea problemei 3
2.2 Cauzele care au dus la probleme 4
2.3 Formularea obiectivelor 4
2.4 Analiza SWOT 5
2.5 Prezentarea solutiilor 6
2.5.1 Solutia 1 6
2.5.2 Solutia 2 6
2.5.3 Solutia 3 7
2.6 Descrierea criteriilor de decizie 8
2.7 Identificarea, argumentarea si prezentarea
solutiei optime 8
2.8 Modalitati de evaluare/verificare a atingerii 
Obiectivelor 9
Cap 3 Prezentarea concluziilor 10
Bibliografie 11


Extras din proiect Cum descarc?

S.C.MOB CONFORT S.R.L
1 Descrierea firmei
Domeniul de activitate: 
Infiintata in anul 2001, cu capital integral privat, MOB CONFORT SRL se ocupa cu producerea, distributia si comercializarea mobilierului din MDF si PAL, melaminat cu finisaje din ABS si PVC, la cel mai bun raport calitate pret, pentru locuinta, birou, pentru restaurante, hoteluri, a mobilierului pentru gradina, amenajari interioare complete, mobilier specializat pentru sali de conferinta, sali de spectacole, mobilier pentru universitati, scoli si gradinite.
Dimensiune:
SC Mob Confort SRL 
Orientarea pragmatica in raport cu orientarea normativa ( accentul principal este pus pe indeplinirea cerintelor clientilor, rezultatele fiind mai importante decat respectarea riguroasa a procedurilor interne). 
Societatea are 153 salariati , urmand a mai angaja un numar de 20 de personae pana la data de 30.12.2007 intrucat aceasta urmareste extinderea activitatii sale si in alte orase.
10% din totalul angajatilor vor avea posibilitatea sa avanseze in functie ca urmare a absolvirii unor cursuri de specializare, iar 5% dintre ei vor fi trimisi in strainatate la firmele cu care MOB CONFORT SRL este in parteneriat.
Misiune:
MOB CONFORT SRL, ce se ocupa cu producerea si comercializarea mobilei, vine in intampinarea clientilor sai , oferindu-le o gama larga de produse de cea mai inalta calitate, la preturi accesibile, contribuind astfel la asigurarea unui climat confortabil in locuintele celor care le vor alege.
Obiective:
o penetrarea pe piata a marcii, in cel mai scurt timp, printr-o politica agresiva de distributie si de promovare (pull-push strategy);
o cresterea vanzarilor marcii intr-un ritm lunar de 5%;
o castigarea unei cote de piata, in urmatorul an , de 10%;
o realizare unei rate a profitului de 15%;
o cresterea segmentului de piata in urmatorii 5 ani, cu 40% (prin diversificarea ofertei, atragerea clientilor micsti);
o cresterea loialitatii (fidelizarea) clientelei, cresterea achizitiilor efectuate de clientii existenti, atragerea de noi clienti si recuperarea investitiilor efectuate;
o utilizarea intr-o masura sporita a productiei autohtone de repere la standarde europene ;
o implementarea si mentinerea unui sistem adecvat al calitatii ;
implementarea de metodologii si proceduri de marketing privind comercializarea produselor., dezvoltarea activitatilor de promovare a investitiilor si elaborarea unor programe operationale regionale
Sistemul de valori al oraganizatiei
Valorile MOB CONFORT SRL reprezinta elementul esential al culturii organizationale fiind reprezentate de conceptii sau maniere de interpretare a ceea ce este bine, adevarat sau de dorit pentru societatea noastra.
MOB CONFORT SRL crede in valorile companiei pentru ca ele sunt fundamentul intregii activitati a angajatilor. Aceste valori, printre care performanta profesionala, inovatia si curajul ii ajuta sa evolueze si sa se diferentieze de celelalte companii.
Oamenii sunt cele mai importante valori, deoarece numai prin ei ca profesionisti firma poate evolua si construi servicii tot mai bune, de aceea tot ceea ce face firma este dedicat clientilor existenti si viitorilor clienti. 
Dintre valorile esentiale amintim:
-Responsabilitate in atingerea obiectivelor
-Loialitate si dedicare in domeniul productiei pentru un success sigur
-Concentrare pe nevoile si preferintele clientilor
-deservirea intereselor clientilorsi cu scopul obtinerii de profit respectand normele etice si morale
2 Identificarea si definirea problemei, respectiv a legaturilor acesteia cu alte probleme din cadrul organizatiei:
Incepand cu anul 2006 MOB CONFORT SRL s-a confruntat cu o perioada de criza economica manifestata din cauza scaderii cifrei de afacere cu 15 % fata de aceeasi perioada a anului precedent si a migrarii unui segment important de clienti catre firme concurente ca urmare a cresterii preturilor materiilor prime si implicit a costurilor de productie. Ca urmare s-a redus si valoarea profitului obtinut de firma, ajungandu-se in ultima perioada a anului 2006 ca marimea cheltuielilor sa o depaseasca pe cea a veniturilor. Acest lucru a dus la inregistrarea de pierderi si ,implicit, la incapacitatea firmei de a-si onora obligatiile de plata fata de furnizorii sai cat si a platii salariilor angajatilor. Aceasta problema se afla intr-o stransa interdependenta cu o alta problema a organizatiei, slaba implementare a unui sistem de valori al organizatiei, concretizat in atentia scazuta acordata in momentul de fata angajatilor si distanta mare fata de putere 
In concluzie firma nu a mai putut sa-si continuie activitatea la parametrii prognozati, intrand intr-un process de lichidare,iar in urma unei analize riguroase se va stabili daca firma mai poate fi redresata sau scoasa la vanzare, managerul fiind direct raspunzator de situatia in care se afla firma si impreuna cu colaboratorii sai vor trebui sa gaseasca solutiile optime pentru a scoate intreprinderea din criza 
3. Cauzele care au condus la problema
Potrivit datelor obtinute in urma studiului de caz efectuat si a analizei personale a managerului s-a ajuns la anumite concluzii identificandu-se astfel cauzele problemei.
Una dintre acestea, si poate cea mai importanta, a fost aparitia pe piata de noi firme concurente ce ofereau produse de o mai inalta calitate, si un raport pret-calitate mult mai avantajos decat cele oferite de MOB CONFORT SRL.
O alta cauza ce deriva de fapt din prima era scaderea considerabila a numarului clientilor. Acestia au preferat firmele care se implicau mai mult in multumirea clientilor si incercau sa aiba o relatie mai deschisa cu acestia dandu-le posibilitatea de a-si personaliza mobilierul dupa bunul lor plac.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Management la SC Mob Confort SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!