Diagnosticul activitati firmei Analiza mediului extern si a influentelor lui asupra firmei Analiza matriceala Elaborarea strategiei firmei
Descriere generala Nr. Crt. Elementul tipologic Descriere Observatii 1. Denumire, adresa, act de infiintare McDonald's Corporation, Calea Victorie nr. 2. Forma de proprietate si timpul de intreprindere Privat, S.R.L 3. Scurt istoric Afacerea McDonald's a inceput in anul 1940, primul restaurant fiind deschis de fratii Dick si Mac, MacDonald in San Bernardino din California, care avea la baza o linie de ansamblare a produselor. Succesul fratilor McDonald l-a atras pe Ray Kroc, un vanzator care a fost uimit de cererea enorma a baietilor de aparate pentru milkshake-uri. El a semnat un acord de franciza cu cei doi frati in 1954 si pana la sfarsitul deceniului respectiv, a deschis nu mai putin de 100 de restaurant. 4. Obiect de activitate Restaurant cu servire rapida de tip fast-food 5. Pozitia pe piata interna Lider in randul restaurantelor de tip fast-food 6. Tipul de productie/servicii Alimentara 7. Nomenclatorul produselor fabricate/ serviciilor prestate Fratii McDonald's 8. Complexitatea produsului/ serviciului reprezentativ Produse de tip fast-food 9. Caracteristicile proceselor tehnologice Complexe 10. Caracteristicile utilajelor Utilaje de ultima generatie 11. Caracteristici ale aprovizionarii Doare 30% din produse vin de afara tarii, restul fiind fabricate in Romania Doar in zilele de joi la ora 11 12. Caracteristici ale vanzarilor Vanzari directe 13. Caracteristici ale fortei de munca Personal tanar, lucreaza individual 14. Dispersia teritoriala a subunitatilor In prezent sunt 63 de restaurante Functiunile firmei: - Functiunea cercetare-dezvoltare - Functiunea de productie (prestari servicii) - Functiunea resurse umane - Functiunea contabila Lista aspectelor positive si negative specifice functiunii cercetare-dezvoltare : Nr. Crt. Enunt Cauza Efect (+) (-) (+) (-) (+) (-) 1. -gasirea unor noi spatii pentru aplasarea restaurantelor McDonald's -pentru a se extinde -cresterea numarului de consumatori -cresterea profitului 2. -comercializarea pe piata de noi produse -marirea game de produse -atragerea de noi clienti 3. -deschiderea a doua magazine apropriate -nefasta organizare -utilizarea resurselor fara a avea un castig mare Lista aspectelor pozitive si negative specifice productiei : Nr. Crt. Enunt Cauza Efect (+) (-) (+) (-) (+) (-) 1. -imbunatatirea produselor -dorinta de diversificare a clientilor -fidelizarea consumatorilor 2. -achizitionarea aparatura moderna -aparatura actuala este mai greu de utilizat. -diminuarea muncii personalului. 3. -comercializarea unor produse de sezon -dorinta clientilor de a incerca ceva nou, pe o perioada determinata -atragerea mai multor clienti in unele perioade ale anului
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.