Planeta copiilor - Parc de distracții

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 26 în total
Cuvinte : 6347
Mărime: 39.69KB (arhivat)
Publicat de: Ilarie Pintilie
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. Cap. I Descrierea generală a afacerii 3
  2. 1.1. Descrierea afacerii în care se doreşte să se intre 3
  3. 1.2. Descrierea generală a produselor care se vor vinde 3
  4. a) Utilizări eventuale ale produsului 3
  5. b) Motive pentru care clienţii vor cumpăra produsul 4
  6. c) Părerile unor consumatori despre produsul propus 4
  7. Cap. II Descrierea detaliată a produselor(fezabilitatea produsului) 4
  8. 2.1. Stadiul de elaborare 4
  9. 2.2. Fotografii şi specificaţii aferente 4
  10. 2.3. Puncte tari şi puncte slabe 11
  11. a) Puncte tari 11
  12. b) Puncte slabe 11
  13. Cap. III Evaluarea preliminară a pieţei(fezabilitatea de marketing) 12
  14. 3.1. Mărimea şi tendinţele pieţei 12
  15. a) Potenţialul total al pieţei 12
  16. b) Volumul de vânzări trecute şi prezente 13
  17. c) Estimarea vânzărilor viitoare în unităţi fizice şi valorice 13
  18. 3.2. Determinarea cotei de piaţă 13
  19. 3.3. Evaluarea concurenţei 14
  20. a) Identificarea competitorilor direcţi 14
  21. b) Modalităţi prin care se pot depăşi avantajele competitive ale concurenţilor 14
  22. 3.4. Tactici de marketing 15
  23. a) Metodele şi tehnicile folosite pentru a vinde şi distribui produsul 15
  24. b) Efortul promoţional necesar pentru susţinerea metodei de vânzări aleasă 15
  25. c) Serviciile oferite şi garanţiile postvânzare 17
  26. Cap. IV Evaluarea procesului de producţie(fezabilitatea tehnică) 17
  27. 4.1. Specificaţii de producţie 17
  28. 4.2. Cantităţi de materiale necesare şi furnizorii 17
  29. 4.3. Timpul necesar şi structura calificării 18
  30. 4.4. Echipamente necesare 18
  31. 4.5. Spaţiile de producţie necesare 19
  32. Cap. V Evaluarea factorului uman(fezabilitatea factorului uman) 19
  33. 5.1. Fondatorii firmei, pregătirea şi experienţa lor 19
  34. 5.2. Situaţia principalelor calificări necesare 20
  35. 5.3. Cerinţele manageriale necesare şi responsabilităţile managerilor 20
  36. 5.4. Relaţiile organizaţionale şi potenţialul de dezvoltare organizaţională 22
  37. Cap. VI Evaluarea financiară(fezabilitatea financiară) 23
  38. 6.1. Estimarea mărimii fondurilor necesare 23
  39. 6.2. Compararea cu alternativa cumpărării unei afaceri 23
  40. 6.3. Estimarea surselor posibile de finanţare 24
  41. Cap. VII Riscuri şi probleme majore 24
  42. 7.1. Piata foarte mica 24
  43. 7.2. Incapacitatea de a produce la un pret competitiv 24
  44. 7.3. Imposibilitatea de a introduce si un alt produs pe langa cel existent 24
  45. 7.4. Lipsa controlului productiei 25
  46. 7.5. Imposibiitatea realizarii unei cresteri rapide 25
  47. Bibliografie 26

Extras din proiect

CAPITOLUL I

Descrierea generala a afacerii

1.1. Descrierea afacerii in care se doreste sa se intre: ”Planeta copiilor”

Firma S.C. "PLANETA COPIILOR " S.A., domeniul de afaceri in care ne-am lansat fiind acela de prestari servicii,mai precis afacerea noastra va consta in oferirea de jocuri pentru copii prin intermediul unui parc de distractii.

Am ales ca forma juridica de infiintare Societatea pe actiuni , acestea din urma fiind impartite intre cei patru actionari: F Madalina, G Andreea , G Ramona si R Madalina. datorita avantajelor pe care le are:

- posibilitatea de a atrage capitaluri mai mari;

- durata potentiala de viata mai ridicata a firmei;

- transferabilitatea proprietatii;

- posibilitatea superioara de valorificare a talentului, cunostintelor si deprinderilor intreprinzatorilor.

Capitalul social al firmei este de 1.300.000.000 lei vechi ,impartit in 13.000 actiuni si se compune din:

Aport in natura :teren, sediu mobilat-800 milioane lei

Aport in numerar:500 milioane lei (125 milioane de la fiecare asociat),

In Romania, la momentul actual nu mai exista parcuri de distractii pentru copii cu caracter permanent (cum este al nostru) , ceea ce va reprezenta un avantaj pentru firma noastra , avantaj pe care il vom valorifica , venind pe piata cu un parc de distractii la inaltimea asteptata potentialilor clienti.

1.2. Descrierea generala a serviciilor ce se vor vinde

a) Utilizari eventuale ale produsului;

b) Motive pentru care clientii vor cumpara serviciul;

c) Parerile unor consumatori despre serviciul propus.

Firma noastra va oferi o gama foarte variata de servicii pentru copii care sa le stimuleze imaginatia,creativitatea, sa le satisfaca nevoia de miscare si sa-i determine sa isi consume energia tipica varstei.

Serviciile noastre vor fi diferentiate pe categorii de varsta in functie de gradul de pericol potential asociat unui anumit serviciu,al dimensiunii obiectului ce va sta la baza serviciului ,al usurintei folosirii uni anumit produs.

Astfel in parcul nostru vom pune la dispozitia vizitatorilor o srie de atractii precum:carusele,masinute,"roti ale soarelui",trenulete,topogane,leagane, " pereti pentru micuti alpinisti",spatii pentru role si skateboard,mici teatre improvizate de papusi,topogane cu apa,joculete de tir cu sageti,"palaria nebuna","tuneluri cu povesti","nave spatiale",si multe altele.

Printre numeroasele motive ,pentru care copii vor veni in parcul nostru se vor regasi:dorinta de a intra in lumea mirifica a povestilor cu Alba ca Zapada si Scufita Rosie ,de a simti uimire si de a rade cu pofta invartindu-se in carusel si conducand masinute,de a socializa cu alti copii jucandu-se cu marionete si invatand impreuna sa mearga pe role,ascultand povesti,de a-si dezvolta imaginatia si inteligenta jucandu-se cu cuburi gigantice,incercand sa faca in echipe cate un puzle gigantic.

Adolescentii vor veni in parcul nostru pentru a se aventura pe muntii special construiti pentru ei,pentru a conduce masinute,a se invarti in "roti ale soarelui",a ametii de bucurie in "palarii nebune",a aluneca pe lungi si curbate topogane cu apa,acestea fiind doar o parte din distractia care ii astepta.

Sondaje efectuate asupra pietei tinta in legatura cu serviciile pe care dorim sa le oferim au relevat ca potentialii consumatori sunt entuziasmati de varietatea de jocuri oferite in special datorita caracterului lor de noutate cat si datorita incercarii noastre de a -i bucura pe copii indiferent daca au 5 sau 17 ani,prin servici adaptate varstei si, de ce nu , personalitatii lor.

Preview document

Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 1
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 2
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 3
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 4
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 5
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 6
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 7
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 8
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 9
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 10
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 11
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 12
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 13
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 14
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 15
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 16
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 17
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 18
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 19
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 20
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 21
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 22
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 23
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 24
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 25
Planeta copiilor - Parc de distracții - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Planeta Copiilor - Parc de Distractii.doc

Alții au mai descărcat și

Inițierea unei afaceri - SC Cool Park SRL

I. Descrierea generala a afacerii I.1 Descrierea afacerii în care se doreste sa se intre. SC COOL PARK SRL este o societate prestatoare de...

Studiu de fezabilitate - case la cheie

I. DESCRIEREA GENERALA A AFACERII 1.1. Descrierea afacerii in care doreste sa se intre Constructiile, la ora actuala, reprezinta o afacere destul...

Plan de Afaceri pentru Prestarea Serviciilor de Tip Rent A Car în Cadrul Fleet Management

CAPITOLUL I – Prezentarea generală a firmei Fleet Management Services 1.1 Scurt istoric şi obiectul de activitate al firmei Fleet Management...

Plan de Afaceri Service Auto SC NFS Tuning SRL

Structura planului de afacere I. Scurtă prezentare a firmei: • Denumire firmă: S.C. NFS TuNing S.R.L. • Sediul societății: Str. Bazalt,...

Casă la cheie

I. Descrierea generala a afaceri 1.1. Descrierea afacerii in care se doreste sa se intre. Ideea noastra de afacere se concretizeaza in...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Plan Afaceri - SC Fitness Center SRL

1.Sinteza planului de afaceri S.C. FITNESS CENTER S.R.L. Tulcea cu sediul în Tulcea, str.Babadag nr.16, judetul Tulcea, reprezentat prin Grigore...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Dubai

Introducere Dezvoltarea explozivă a Dubai-ului din ultimii ani în turism în special, şi în domeniul afacerilor imobiliare este un permanent...

Apariția și dezvoltarea marilor centre comerciale în România - studiu comparativ între Afi Palace Cotroceni și Promenada Mall Brăila

Introducere Un centru comercial este o clădire sau un grup de clădiri, împreună cu căile de acces și spațiile de parcare aferente, în care își...

Viena

Viena – taram de basm Austria este situatǎ în centrul Europei şi este o ţarǎ cu peisaje impresionante: începând cu munţii Alpi, cu dealurile...

Dubai

Capitolul I Descrierea destinatiei 1.1 Prezentare generala Dubai, este o eleganta destinatie care gazduieste intr-o imbinare armonioasa trecutul...

Dubai

Trebuie spus că Dubaiul nu seamănă cu nici un alt loc de pe Pământ. Este capitala mondială a vieţii pe picior mare; practic, atmosfera trepidează...

Proiect Bonsai

1. Prezentarea generală a magazinului Dream Decor SRL este compania care a creeat Conceptul Bonsai in 2008, fiind o companie romaneasca, activand...

Ai nevoie de altceva?