Cuprins
- Cap. I Descrierea generală a afacerii 3
- 1.1. Descrierea afacerii în care se doreşte să se intre 3
- 1.2. Descrierea generală a produselor care se vor vinde 3
- a) Utilizări eventuale ale produsului 3
- b) Motive pentru care clienţii vor cumpăra produsul 4
- c) Părerile unor consumatori despre produsul propus 4
- Cap. II Descrierea detaliată a produselor(fezabilitatea produsului) 4
- 2.1. Stadiul de elaborare 4
- 2.2. Fotografii şi specificaţii aferente 4
- 2.3. Puncte tari şi puncte slabe 11
- a) Puncte tari 11
- b) Puncte slabe 11
- Cap. III Evaluarea preliminară a pieţei(fezabilitatea de marketing) 12
- 3.1. Mărimea şi tendinţele pieţei 12
- a) Potenţialul total al pieţei 12
- b) Volumul de vânzări trecute şi prezente 13
- c) Estimarea vânzărilor viitoare în unităţi fizice şi valorice 13
- 3.2. Determinarea cotei de piaţă 13
- 3.3. Evaluarea concurenţei 14
- a) Identificarea competitorilor direcţi 14
- b) Modalităţi prin care se pot depăşi avantajele competitive ale concurenţilor 14
- 3.4. Tactici de marketing 15
- a) Metodele şi tehnicile folosite pentru a vinde şi distribui produsul 15
- b) Efortul promoţional necesar pentru susţinerea metodei de vânzări aleasă 15
- c) Serviciile oferite şi garanţiile postvânzare 17
- Cap. IV Evaluarea procesului de producţie(fezabilitatea tehnică) 17
- 4.1. Specificaţii de producţie 17
- 4.2. Cantităţi de materiale necesare şi furnizorii 17
- 4.3. Timpul necesar şi structura calificării 18
- 4.4. Echipamente necesare 18
- 4.5. Spaţiile de producţie necesare 19
- Cap. V Evaluarea factorului uman(fezabilitatea factorului uman) 19
- 5.1. Fondatorii firmei, pregătirea şi experienţa lor 19
- 5.2. Situaţia principalelor calificări necesare 20
- 5.3. Cerinţele manageriale necesare şi responsabilităţile managerilor 20
- 5.4. Relaţiile organizaţionale şi potenţialul de dezvoltare organizaţională 22
- Cap. VI Evaluarea financiară(fezabilitatea financiară) 23
- 6.1. Estimarea mărimii fondurilor necesare 23
- 6.2. Compararea cu alternativa cumpărării unei afaceri 23
- 6.3. Estimarea surselor posibile de finanţare 24
- Cap. VII Riscuri şi probleme majore 24
- 7.1. Piata foarte mica 24
- 7.2. Incapacitatea de a produce la un pret competitiv 24
- 7.3. Imposibilitatea de a introduce si un alt produs pe langa cel existent 24
- 7.4. Lipsa controlului productiei 25
- 7.5. Imposibiitatea realizarii unei cresteri rapide 25
- Bibliografie 26
Extras din proiect
CAPITOLUL I
Descrierea generala a afacerii
1.1. Descrierea afacerii in care se doreste sa se intre: ”Planeta copiilor”
Firma S.C. "PLANETA COPIILOR " S.A., domeniul de afaceri in care ne-am lansat fiind acela de prestari servicii,mai precis afacerea noastra va consta in oferirea de jocuri pentru copii prin intermediul unui parc de distractii.
Am ales ca forma juridica de infiintare Societatea pe actiuni , acestea din urma fiind impartite intre cei patru actionari: F Madalina, G Andreea , G Ramona si R Madalina. datorita avantajelor pe care le are:
- posibilitatea de a atrage capitaluri mai mari;
- durata potentiala de viata mai ridicata a firmei;
- transferabilitatea proprietatii;
- posibilitatea superioara de valorificare a talentului, cunostintelor si deprinderilor intreprinzatorilor.
Capitalul social al firmei este de 1.300.000.000 lei vechi ,impartit in 13.000 actiuni si se compune din:
Aport in natura :teren, sediu mobilat-800 milioane lei
Aport in numerar:500 milioane lei (125 milioane de la fiecare asociat),
In Romania, la momentul actual nu mai exista parcuri de distractii pentru copii cu caracter permanent (cum este al nostru) , ceea ce va reprezenta un avantaj pentru firma noastra , avantaj pe care il vom valorifica , venind pe piata cu un parc de distractii la inaltimea asteptata potentialilor clienti.
1.2. Descrierea generala a serviciilor ce se vor vinde
a) Utilizari eventuale ale produsului;
b) Motive pentru care clientii vor cumpara serviciul;
c) Parerile unor consumatori despre serviciul propus.
Firma noastra va oferi o gama foarte variata de servicii pentru copii care sa le stimuleze imaginatia,creativitatea, sa le satisfaca nevoia de miscare si sa-i determine sa isi consume energia tipica varstei.
Serviciile noastre vor fi diferentiate pe categorii de varsta in functie de gradul de pericol potential asociat unui anumit serviciu,al dimensiunii obiectului ce va sta la baza serviciului ,al usurintei folosirii uni anumit produs.
Astfel in parcul nostru vom pune la dispozitia vizitatorilor o srie de atractii precum:carusele,masinute,"roti ale soarelui",trenulete,topogane,leagane, " pereti pentru micuti alpinisti",spatii pentru role si skateboard,mici teatre improvizate de papusi,topogane cu apa,joculete de tir cu sageti,"palaria nebuna","tuneluri cu povesti","nave spatiale",si multe altele.
Printre numeroasele motive ,pentru care copii vor veni in parcul nostru se vor regasi:dorinta de a intra in lumea mirifica a povestilor cu Alba ca Zapada si Scufita Rosie ,de a simti uimire si de a rade cu pofta invartindu-se in carusel si conducand masinute,de a socializa cu alti copii jucandu-se cu marionete si invatand impreuna sa mearga pe role,ascultand povesti,de a-si dezvolta imaginatia si inteligenta jucandu-se cu cuburi gigantice,incercand sa faca in echipe cate un puzle gigantic.
Adolescentii vor veni in parcul nostru pentru a se aventura pe muntii special construiti pentru ei,pentru a conduce masinute,a se invarti in "roti ale soarelui",a ametii de bucurie in "palarii nebune",a aluneca pe lungi si curbate topogane cu apa,acestea fiind doar o parte din distractia care ii astepta.
Sondaje efectuate asupra pietei tinta in legatura cu serviciile pe care dorim sa le oferim au relevat ca potentialii consumatori sunt entuziasmati de varietatea de jocuri oferite in special datorita caracterului lor de noutate cat si datorita incercarii noastre de a -i bucura pe copii indiferent daca au 5 sau 17 ani,prin servici adaptate varstei si, de ce nu , personalitatii lor.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Planeta Copiilor - Parc de Distractii.doc