Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 2 fișiere: doc, ppt
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 4402
Mărime: 6.48MB (arhivat)
Publicat de: Alistar Filip
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Melinda Plescan
FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI GESTIUNEA AFACERILOR

Cuprins

  1. Cuprins 2
  2. SINTEZĂ 4
  3. Istoricul firmei: 4
  4. Ideea de afacere: 5
  5. Produsul: 5
  6. DESCRIEREA AFACERII 6
  7. Informaţii generale: 6
  8. Misiunea firmei: 8
  9. Viziunea firmei: 8
  10. Obiective: 8
  11. MACROMEDIUL FIRMEI 8
  12. Factorii politici: 8
  13. Factorii economici: 9
  14. 1. Recesiunea economica: 9
  15. 2. Inflaţia: 10
  16. 3. Şomajul: 11
  17. 4. Rata de schimb valutar: 12
  18. 5. Rata dobânzii la credite: 13
  19. Factori Sociali: 14
  20. Factori tehnologici: 14
  21. MICROMEDIUL FIRMEI 14
  22. Furnizori 14
  23. Clienţii 15
  24. Concurenţi direcţi: 15
  25. Concurenţi potenţiali: 15
  26. Statistici si evolutii: 16
  27. 1. Evoluţia CA, a datoriilor, a profitului net, activelor circulante şi imobilizate şi a capitalurilor proprii 16
  28. 2. Statistici firmă faţă de media pe judeţul Bihor: 16
  29. 3. Statistici firmă faţă de media pe domeniul său de activitate: 16
  30. ANALIZA DE MARKETING 17
  31. Mixul de marketing: 17
  32. Produsul: 17
  33. Preţul: 18
  34. Plasare: 18
  35. Promovarea: 18
  36. Personalul: 20
  37. Ciclul de viaţă al produsului: 21
  38. ANALIZA FINANCIARĂ 23
  39. Indicatori Financiari 23
  40. Indicatori de solvabilitate 23
  41. Indicatori de gestiune: 23
  42. Indicatori de rentabilitate 24
  43. Ipoteze care duc la previziuni: 25
  44. Previziuni: 25

Extras din proiect

SINTEZĂ

Istoricul firmei:

Din 1996, de când şi-a început activitatea pe piaţă auto orădeană, D&C Oradea, dealer autorizat Volkswagen şi Audi a cunoscut o evoluţie ascendentă.

Totul a început de la pasiunea pentru maşinile germane. Încă de la prima maşină vândută, D&C a arătat că este interesată de nevoile clienţilor săi şi cu trecerea timpului a dovedit acest lucru, deţinând în prezent locul 1 pe piaţă auto orădeană. În anul 1996, D&C pune bazele activităţii de reprezentare a concernului Volkswagen AG prin colaborarea cu Midocar Bucureşti şi organizează sistemul de vânzări de autoturisme noi.

În anul 1998 începe colaborarea cu Porsche România, unic importator Volkswagen şi Audi în România. Anul 2001 a însemnat un pas important în realizarea centrului Volkswagen: se finalizează şi se pune în funcţiune atelierul de tinichigerie a€“ vopsitorie.

Urmărind şi respectând noul concept al concernului Volkswagen, D&C a inaugurat în Oradea, în toamnă anului 2003 - Centrul Volkswagen (showroom, service, tinichigerie) cel mai complex centru auto datorită structurii, dimensiunilor, aspectului şi dotărilor pe care le are.

Prin acest centru auto, D&C dorea să ofere toate facilităţile pe care un "consumator" de autoturisme le doreşte. Este vorba de o investiţie pe un teren în suprafaţa de 14.000 mp, din care 3.000 mp construit, a cărui valoare se ridică la peste 2.000.000 euro şi care reprezenta, la acea vreme, cea mai mare în domeniul serviciilor auto din zonă.

În 21 iunie 2007, D&C şi Iberica Auto au inaugurat oficial în Oradea noile showroom-uri Audi şi SEAT, care se ridică la cele mai noi standarde corporate ale renumitilor producători auto. Cu o suprafaţa totală construită de peste 4.000 mp, noile showroom-uri reprezintă cea mai importantă investiţie a celor două companii, depăşind valoarea de 4,5 mil. euro. Suprafaţa destinată expunerii auto este de peste 450 mp, cea alocată serviciilor postvanzare fiind de 2.000 mp iar spaţiile de parcare însumează peste 250 locuri.

Desfăşurat pe o suprafaţa totală de peste 30.000 mp, grupul de firme D&C şi Iberica Auto formează, în acest moment, cea mai mare platformă de servicii auto din afară Bucureştiului.

Ideea de afacere:

Pentru a-şi creşte pe viitor cifra de afaceri şi profitul, firma ar putea să pătrundă şi pe piaţa de piese auto. În ideea atragerii clienţilor, întreprinderea poate oferi discount-uri proprietarilor autoturismelor ieşite din garanţie (vândute de D&C Impex).

Punerea în aplicare a acestei idei nu necesită surse de finanţare externe, fiind suficientă o sumă de aproximativ 50.000 euro, nesemnificativă în comparaţie cu investiţia necesară la deschiderea reprezentanţei (2 milioane euro). Va fi cu atât mai uşor de realizat firma dispunând de spaţiu pentru comercializare. Într-o eventual lipsă de lichidităţi, firma poate contracta un credit pe o perioadă de 10 ani pentru a acoperi viitoarele cheltuieli legate de extinderea obiectului de activitate.

Întreprinderea comercializează o gamă largă de produse adresate diverselor categorii de cumpărători, de la maşini uzuale cum ar fi: VW Polo, VW Golf, Audi A1, A3, A4 şi altele pentru cumpărători de rând, la maşini de ocazie sau de colecţie cum ar fi produsul care îl vom studia (Audi R8).

Produsul:

Audi R8:

Audi R8, printr-un limbaj al formelor noI, cu linii clare şi accente sportive, defineşte o nouă piatră de hotar pentru designul Audi. Unul dintre cele mai importante detalii sunt sideblades (diferenţiate cromatic, întăresc siluetă puternică a modelului şi arată potenţialul Audi R8). Acesta fascinează prin limbajul clar al formelor a maşinii privită din orice unghi inspiră putere şi dinamism. Grila marcantă singleframe şi cele patru cercuri amplasate pe capota motorului sunt detalii care încadrează Audi R8 în clasa supersportivelor.

Un produs similar întâlnit la unul dintre principalii concurenţi ai D&C Impex, Casa Auto, este Mercedes-Benz CL 500 4M care se remarcă imediat datorită design-ului: silueta în formă de săgeată dă impresia de deplasare înainte şi aspectul lat al şasiului oferă un sentiment relaxat atunci când te afli la volan.

Preview document

Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 1
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 2
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 3
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 4
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 5
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 6
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 7
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 8
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 9
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 10
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 11
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 12
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 13
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 14
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 15
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 16
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 17
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 18
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 19
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 20
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 21
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 22
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 23
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 24
Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei
    • Planul de afaceri SC D&C IMPEX S.R.L..ppt
    • SC D&C Impex SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Afaceri - SC Cafe TIM SRL

Sinteza planului Acest plan de afaceri s-a elaborat cu scopul de a evalua viabilitatea unei idei de afaceri si anume,deschiderea unui bar “Café...

Plan de afaceri - SC La Tata SA

CAPITOLUL 1: SINTEZA PLANULUI DE AFACERI Istoricul firmei si activitatea sa: S.C. La Tata S.A. s-a înfiintat în 15.03.1996, cu un capital social...

BRD-GSG

1.1 Criterii pe baza carora a fost aleasa firma Am ales sa execut practica la BRD-GSG,in urma convingerii ca in cadrul acestei mari companii pot...

Plan de Afaceri - SC Atlassib SRL

Istoric Voi incepe cu "momentul-cheie", adica liberalizarea economica de dupa Revolutia din Romania: au luat-o de jos, incepind "afacerea" cu un...

Proiect cu finanțare proprie - Student's Camp

Descriere: Asociatia Studentilor din Universitatea Oradea este persoana juridica de drept privat, cu scop nepatrimonial, independenta si apolitica;...

Plan de Afacere - Vel Pitar

5. Tipul activitatii principale si codul CAEN 1071-Fabricarea painii, fabricarea prajiturilor si a produselor proaspete de patiserie 6. Capital...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Plan de Afaceri - Restaurantul Delicious

Planul de afaceri : 1. La prima vedere pare a fi un plan bine structurat, complet, iar afacerea una cu perspective de viitor. 2. La o analiză...

Ai nevoie de altceva?