Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei

Cuprins proiect Cum descarc?

Cuprins 2
SINTEZA 4
Istoricul firmei: 4
Ideea de afacere: 5
Produsul: 5
DESCRIEREA AFACERII 6
Informatii generale: 6
Misiunea firmei: 8
Viziunea firmei: 8
Obiective: 8
MACROMEDIUL FIRMEI 8
Factorii politici: 8
Factorii economici: 9
1. Recesiunea economica: 9
2. Inflatia: 10
3. Somajul: 11
4. Rata de schimb valutar: 12
5. Rata dobanzii la credite: 13
Factori Sociali: 14
Factori tehnologici: 14
MICROMEDIUL FIRMEI 14
Furnizori 14
Clientii 15
Concurenti directi: 15
Concurenti potentiali: 15
Statistici si evolutii: 16
1. Evolutia CA, a datoriilor, a profitului net, activelor circulante si imobilizate si a capitalurilor proprii 16
2. Statistici firma fata de media pe judetul Bihor: 16
3. Statistici firma fata de media pe domeniul sau de activitate: 16
ANALIZA DE MARKETING 17
Mixul de marketing: 17
Produsul: 17
Pretul: 18
Plasare: 18
Promovarea: 18
Personalul: 20
Ciclul de viata al produsului: 21
ANALIZA FINANCIARA 23
Indicatori Financiari 23
Indicatori de solvabilitate 23
Indicatori de gestiune: 23
Indicatori de rentabilitate 24
Ipoteze care duc la previziuni: 25
Previziuni: 25


Extras din proiect Cum descarc?

SINTEZA
Istoricul firmei:
Din 1996, de cand si-a inceput activitatea pe piata auto oradeana, D&C Oradea, dealer autorizat Volkswagen si Audi a cunoscut o evolutie ascendenta. 
Totul a inceput de la pasiunea pentru masinile germane. Inca de la prima masina vanduta, D&C a aratat ca este interesata de nevoile clientilor sai si cu trecerea timpului a dovedit acest lucru, detinand in prezent locul 1 pe piata auto oradeana. In anul 1996, D&C pune bazele activitatii de reprezentare a concernului Volkswagen AG prin colaborarea cu Midocar Bucuresti si organizeaza sistemul de vanzari de autoturisme noi. 
In anul 1998 incepe colaborarea cu Porsche Romania, unic importator Volkswagen si Audi in Romania. Anul 2001 a insemnat un pas important in realizarea centrului Volkswagen: se finalizeaza si se pune in functiune atelierul de tinichigerie a?? vopsitorie. 
Urmarind si respectand noul concept al concernului Volkswagen, D&C a inaugurat in Oradea, in toamna anului 2003 - Centrul Volkswagen (showroom, service, tinichigerie) cel mai complex centru auto datorita structurii, dimensiunilor, aspectului si dotarilor pe care le are. 
Prin acest centru auto, D&C dorea sa ofere toate facilitatile pe care un "consumator" de autoturisme le doreste. Este vorba de o investitie pe un teren in suprafata de 14.000 mp, din care 3.000 mp construit, a carui valoare se ridica la peste 2.000.000 euro si care reprezenta, la acea vreme, cea mai mare in domeniul serviciilor auto din zona. 
In 21 iunie 2007, D&C si Iberica Auto au inaugurat oficial in Oradea noile showroom-uri Audi si SEAT, care se ridica la cele mai noi standarde corporate ale renumitilor producatori auto. Cu o suprafata totala construita de peste 4.000 mp, noile showroom-uri reprezinta cea mai importanta investitie a celor doua companii, depasind valoarea de 4,5 mil. euro. Suprafata destinata expunerii auto este de peste 450 mp, cea alocata serviciilor postvanzare fiind de 2.000 mp iar spatiile de parcare insumeaza peste 250 locuri. 
Desfasurat pe o suprafata totala de peste 30.000 mp, grupul de firme D&C si Iberica Auto formeaza, in acest moment, cea mai mare platforma de servicii auto din afara Bucurestiului. 
Ideea de afacere:
Pentru a-si creste pe viitor cifra de afaceri si profitul, firma ar putea sa patrunda si pe piata de piese auto. In ideea atragerii clientilor, intreprinderea poate oferi discount-uri proprietarilor autoturismelor iesite din garantie (vandute de D&C Impex). 
Punerea in aplicare a acestei idei nu necesita surse de finantare externe, fiind suficienta o suma de aproximativ 50.000 euro, nesemnificativa in comparatie cu investitia necesara la deschiderea reprezentantei (2 milioane euro). Va fi cu atat mai usor de realizat firma dispunand de spatiu pentru comercializare. Intr-o eventual lipsa de lichiditati, firma poate contracta un credit pe o perioada de 10 ani pentru a acoperi viitoarele cheltuieli legate de extinderea obiectului de activitate. 
Intreprinderea comercializeaza o gama larga de produse adresate diverselor categorii de cumparatori, de la masini uzuale cum ar fi: VW Polo, VW Golf, Audi A1, A3, A4 si altele pentru cumparatori de rand, la masini de ocazie sau de colectie cum ar fi produsul care il vom studia (Audi R8). 
Produsul:
Audi R8:
Audi R8, printr-un limbaj al formelor noI, cu linii clare si accente sportive, defineste o noua piatra de hotar pentru designul Audi. Unul dintre cele mai importante detalii sunt sideblades (diferentiate cromatic, intaresc silueta puternica a modelului si arata potentialul Audi R8). Acesta fascineaza prin limbajul clar al formelor a masinii privita din orice unghi inspira putere si dinamism. Grila marcanta singleframe si cele patru cercuri amplasate pe capota motorului sunt detalii care incadreaza Audi R8 in clasa supersportivelor. 
Un produs similar intalnit la unul dintre principalii concurenti ai D&C Impex, Casa Auto, este Mercedes-Benz CL 500 4M care se remarca imediat datorita design-ului: silueta in forma de sageata da impresia de deplasare inainte si aspectul lat al sasiului ofera un sentiment relaxat atunci cand te afli la volan.


Fisiere in arhiva (2):

  • Planul de Afaceri al SC D and C Impex SRL - Managementul Firmei
    • Planul de afaceri SC D&C IMPEX S.R.L..ppt
    • SC D&C Impex SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!