Portofoliu de evaluare finală - DPPD

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 3 fișiere: doc, ppt
Pagini : 106 în total
Cuvinte : 17222
Mărime: 1.84MB (arhivat)
Publicat de: Ioan Viorel B.
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gheorghe Simionescu
Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau, Departamentul pentru Pregatirea Personalului didactic, Nivelul1, promotia 2005-2008.

Extras din proiect

I. DENUMIREA:

Constituirea de Grupuri Locale de Tineret în mediul rural

II. JUSTIFICAREA PROIECTULUI:

Se vorbeşte permanent de lărgirea cadrului posibilităţilor de petrecere a timpului liber al tinerilor, afirmându-se existenţa diferitelor modalităţi care le permite acestora interacţionarea cât şi educarea. Însă, mediul rural nu poate oferi toate aceste perspective. Astfel, pentru a oferi un cadru propice socializării se oferă modelul Grupului Local de Tineret, care poate oferi spre asimilare şi utilizare un întreg pachet de abilităţi sociale care nu se pot învăţa pe băncile nici unei şcoli, abilităţi care în viaţa profesională şi personala au o importanţă enormă. De asemenea, acestea oferă o alternativă de petrecere a timpului liber într-un mod plăcut, antrenant, si totodată antrenant.

Activităţile pe care le propunem nu concurează nimic din ceea ce există deja la nivel local. Ceea ce propunem are caracter socio-cultural – deci urmărim o schimbare socială printr-o propunere cu caracter cultural de masă – şi se detaşează de practicile curente în serviciile sociale publice şi private româneşti în general, nu doar în zona care ne interesează. Metodele de intervenţie folosite sunt adaptate după experienţele căpătate în diverse stagii, cursuri, proiecte multilaterale în diverse ţări europene la care membrii echipei de proiect şi voluntarii din preajma noastră au participat.

Proiectul urmăreşte creşterea nivelului participării şi încrederii. Promovăm o altă abordare în privinţa participării tinerilor la viaţa comunităţii. Vrem să facem proba că, fără multe resurse şi lucrând cu persoanele potrivite, o anumită parte a experienţelor pe care un adolescent le poate înregistra se poate îmbogăţi semnificativ. Echipa de proiect va asigura coagularea unor grupuri de iniţiativă pentru participarea tinerilor la viaţa comunităţii şi, împreună cu acestea, vor crea cadrul potrivit pentru ca alţi adolescenţi de acolo să-şi poată exprima şi exersa practic interesele ca membri ai comunităţii. În acest fel se va propune o soluţie de rezolvare a unei probleme comune: aceea a nivelului extrem de scăzut al respectului de sine a adolescenţilor din mediul rural, atât în context individual cât şi ca prezenţă în comunitate. Echipa de proiect şi-a propus să contribuie la situarea adecvată a tânărului din localitatea vizată prin introducerea unor elemente care să-l repoziţioneze, dar şi la repoziţionarea comunităţii şi a locului de baştină în judecăţile de valoare ale celor implicaţi.

III. SCOPUL SI OBIECTIVELE PROIECTULUI:

SCOPUL:

Întărirea capacităţii de acţiune în comunitate a tinerilor si a grupurilor de tineri care dezvolta proiecte de acţiune socio-culturală.

OBIECTIVE:

- Identificarea si promovarea tinerilor si grupurilor de tineri ce demonstrează iniţiativă în activitatea socio-culturală;

- Ridicarea nivelului educaţional al tinerilor, profesional şi social prin participarea la diferite sesiuni de training;

- Crearea posibilităţii de dezvoltare a persoanelor din grupurile ţintă prin instruire şi informare: tehnici de conducere, responsabilităţi sociale, deprinderi de lucru individual şi în echipă şi capacităţi manageriale.

- Dezvoltarea iniţiativelor comunitare ale tinerilor din mediul rural în localităţile vizate de proiect;

- Promovarea valorilor umane pe principii de competenţă şi eficienţă;

- Stimularea implicării comunitare şi a participării active a tinerilor la viaţa civică;

- Dezvoltarea capacităţii grupurilor de iniţiativă pentru acţiunea de tineret pentru gestionarea eficientă a propriilor proiecte.

IV. ECHIPA DE PROIECT:

- Coordonator proiect: Banu Ioan Viorel;

- Directorul scolii: Ion Picu;

- Un profesor de sport: Anghel Ionuţ;

- Un profesor de muzică: Andreiş Liviu;

- Un profesor de desen: Baciu Nicoleta;

- Consilier juridic: avocat Blanaru Cristian – se va ocupa de întocmirea contractelor de sponsorizare cu firmele;

- Consilier psihopedagog: Covaci Marius – se va ocupa de realizarea chestionarelor care vor fi aplicate elevilor;

- Contabil: Popescu Sorin – se va ocupa de înregistrarea evidentei contabile

- Sponsori: Arttrain (Fundaţie cu sediul in Belgia);

Preview document

Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 1
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 2
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 3
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 4
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 5
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 6
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 7
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 8
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 9
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 10
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 11
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 12
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 13
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 14
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 15
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 16
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 17
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 18
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 19
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 20
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 21
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 22
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 23
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 24
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 25
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 26
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 27
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 28
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 29
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 30
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 31
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 32
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 33
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 34
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 35
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 36
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 37
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 38
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 39
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 40
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 41
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 42
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 43
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 44
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 45
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 46
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 47
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 48
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 49
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 50
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 51
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 52
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 53
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 54
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 55
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 56
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 57
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 58
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 59
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 60
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 61
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 62
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 63
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 64
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 65
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 66
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 67
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 68
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 69
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 70
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 71
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 72
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 73
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 74
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 75
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 76
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 77
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 78
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 79
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 80
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 81
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 82
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 83
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 84
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 85
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 86
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 87
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 88
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 89
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 90
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 91
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 92
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 93
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 94
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 95
Portofoliu de evaluare finală - DPPD - Pagina 96

Conținut arhivă zip

  • Portofoliu de Evaluare Finala - DPPD
    • Partea 1.doc
    • Partea 2.doc
    • Prezentare Proiect Educational.ppt

Alții au mai descărcat și

Managementul Carierei

“Experienţa nu este ceea ce ţi se întâmplă, ci ceea ce înţelegi din ce ţi se întâmplă.” Aldous HUXLEY INTRODUCERE Într-o lume a afacerilor...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Portofoliu de Evaluare Finală

PSIHOLOGIA EDUCATIEI ANALIZA PRODUSELOR ACTIVITĂTII UNUI ELEV a)Testul „Luscher” - I.A.-12 ani Utilizand mult culoarea albastra, putem spune...

Portofoliu de Evaluare Finală

PERSONALITATEA PROFESORULUI SI A ELEVULUI Formarea personalitatii elevilor nu se poate realiza decat prin educatori cu o temeinica pregatire...

Portofoliu de evaluare finală - identificarea profilului intelectual al unui adolescent

I. ELEMENTE SEMNIFICATIVE DIN PORTOFOLIILE DISCIPLINELOR DPPD 1. PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI - IDENTIFICAREA PROFILULUI INTELECTUAL AL UNUI ADOLESCENT...

Portofoliu de Evaluare Finală

I. PSIHOLOGIA EDUCAȚIEI 1. Obiectul și importanța psihologiei școlare Psihologia este știința care acordă o atenție deosebită descrierii și...

Ai nevoie de altceva?