Practică de specialitate

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 5346
Mărime: 94.30KB (arhivat)
Publicat de: Veronica V.
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lect. Univ. dr. Nicoleta Ciucescu

Cuprins

  1. I. Descrierea generala a intreprinderii:
  2. a) analiza mediului intreprinderii
  3. b) piata intreprinderii
  4. c) concurenta
  5. II. Prezentarea detaliată a administrării și desfășurării activității unei subdiviziuni din structura unei întreprinderi și/sau organizații: comercial, resurse umane, tehnic, marketing, cercetare-dezvoltare/ financiar-contabil. (LA ALEGERE).

Extras din proiect

I. Descrierea generala a intreprinderii

Societatea cu denumirea S.C MOBEXPERT SRL este o societate cu răspundere limitată înscrisă la Registrul Camerei de Comerț sub numarul: C.U.I J17/207/29.03.1993 Cod Fiscal R1321157 și se organizează potrivit legilor române în vigoare, ca societate cu răspundere limitată, în condițiile prezentului statut, de către Dan Sucu si Camelia Sucu. În toate facturile, publicațiile și alte acte emanind de la societate, denumirea va fi precedată sau urmată de cuvintele "Societate cu răspundere limitată" sau de inițialele "S.R.L.", de capitalul social și de numărul de înmatriculare în Registrul Comerțului. Sediul societății S.C MOBEXPERT SRL este în ROMÂNIA, orașul București, Șos. Fabrica de Glucoză, Nr. 21.

Societatea are urmatoarele obiecte de activitate:

-asigura consultanță tehnică și economică în domeniul industriei lemnului

-activitate de proiectare și cercetare în domeniul industriei lemnului

-execuții și comercializare de produse din lemn

-amenajari de interioare comerciale și locuințe

-proiectare, execuție și comercializare de decoruri interioare

Dan Șucu a început afacerea Mobexpert în anul 1993, cu un magazin de mobilier de birou. Activitatea de producție a fost demarată în 1994, odată cu fabricarea scaunelor de birou, fiind apoi dezvoltate secțiile de canapele și mobilier modern. În 1995, compania a început să distribuie prin rețeaua proprie de magazine și mobilier importat de la marii producători europeni.

Ulterior, achiziționând de la Fondul Proprietății de Stat pachetele majoritare de acțiuni de la trei importante fabrici de mobilier: Samus Dej, Ilefor Târgu Mureș și Mobstrat Suceava, compania și-a dezvoltat activitatea de producție și export. Grupul Mobexpert cuprinde în prezent 8 fabrici în patru centre de producție din București, Dej, Târgu Mureș și Suceava, printre acestea numărându-se: SamusMex, Studio Mex, Ilefor Mex, Modulo Mex, Confo Mex, Ergo Mex, Mureș Mex și Moldo Mex.

Situația principalilor indicatori economici

Echipa Mobexpert este formată din oameni cu valori puternice si standarde înalte. Mediul de lucru are capacitatea de a integra fiecare om ca parte a echipei. Nu există bariere între management si angajați, deoarece au convingerea ca forța exemplului stă la baza succesului. Fiecare este încurajat să aibă inițiative si să găsească noi căi spre a-si îndeplini sarcinile.

Politica comercială a Mobexpert este direcționată pe trei direcții comerciale:

-Mobexpert Gallery

-Mobexpert Class

-Mobexpert Office

MOBEXPERT GALLERY - magazine de mare suprafață pentru mobilierul de casă. Specializate inițial în fabricarea de mobilier de birou, secțiile de producție completate în 1996 prin achiziționarea celor 2 fabrici Samus Mex Dej și Ilefor Târgu Mureș, au avut întotdeauna aspiratia de a-și completa vânzările la export cu satisfacerea cerințelor cumparătorilor din România și pentru mobilier de casă. Trecerea mobilei prin verigi intermediare ca: agent de distributie, angrosist, detailist cu magazin, duce invariabil la preturi sporite. Statistica spune ca pentru mobilierul romanesc pretul la poarta fabricii reprezinta 40-60% din pretul de magazin. Nu este de mirare ca mobila de calitate devine un produs de lux. Necesitatea unei rețele proprii de desfacere, în care apropierea față de cumpărător prin prețurile de fabrică practicate să fie o politică obligatorie, a fost pasul logic de urmat. Așa a aparut conceptul Mobexpert Gallery - magazine de mare suprafață.

Conceptul Mobexpert Gallery a eliminat cheltuielile inutile, iar avantajele aduse prin investițiile în utilaje performante și sisteme moderne de proiectare pot ajunge la clienți nedistorsionate de adaosul comercial. Consecvenți principiului conform căruia numai cei putemici pot reduce prețurile fără să reducă din calitate, designerii și inginerii de la Mobexpert au creat în ultimii ani produse din ce în ce mai adaptate cererii dar și veniturilor din Romania. În magazinele de mare suprafata Mobexpert Gallery își găsesc locul, pe lângă produse fabricate pentru export sau special gândite pentru piața românească multe alte piese de mobilier realizate de mari producatori ai Europei, toate acestea fiind produse de calitate inalta și prețuri competitive. Pe lângă mobilier, magazinele Mobexpert Gallery au optat să comercializeze și complemente de mobilier ca: lenjerie, perde1e, prosoape, covoare, electrocasnice.

Bibliografie

I. www.mobexpert.ro

II. www.zf.ro

III. Deju Mihai, Harja Eugenia, Turcu Ovidiu- Leonard, Danu Marcela- Cornelia, Țimiraș Laura-Cătălina, Marketing, Concepte. Aplicații și studii de caz, Editura Alma Mater, Bacău, 2011;

Preview document

Practică de specialitate - Pagina 1
Practică de specialitate - Pagina 2
Practică de specialitate - Pagina 3
Practică de specialitate - Pagina 4
Practică de specialitate - Pagina 5
Practică de specialitate - Pagina 6
Practică de specialitate - Pagina 7
Practică de specialitate - Pagina 8
Practică de specialitate - Pagina 9
Practică de specialitate - Pagina 10
Practică de specialitate - Pagina 11
Practică de specialitate - Pagina 12
Practică de specialitate - Pagina 13
Practică de specialitate - Pagina 14
Practică de specialitate - Pagina 15
Practică de specialitate - Pagina 16
Practică de specialitate - Pagina 17
Practică de specialitate - Pagina 18
Practică de specialitate - Pagina 19
Practică de specialitate - Pagina 20
Practică de specialitate - Pagina 21
Practică de specialitate - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Practica de specialitate.docx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Practică de specialitate BRD

Capitolul 1 Prezentare generală a Băncii Romăne pentru Dezvoltare 1.1 Scurt istoric Conform Hotărârii Guvernamentale numărul 1178/2 noiembrie...

Practică de specialitate Contabilitate

INTRODUCERE Contabilitatea este o ramură a științei economice care se ocupă cu înregistrarea, clasificarea și raportarea tranzacțiilor financiare...

Caiet de practică de specialitate - managementul companiei Vodafone

Cap I Prezentarea Companiei VODAFONE VODAFONE este cea mai mare companie de comunicaţii mobile din lume având o gamă completă de servicii de...

Practică de Specialitate în Administrația Publică

1. Prezentarea instituţiei publice în care se desfăşoară practica 1.1. Denumirea instituţiei * PRIMĂRIA COMUNEI VULCANA-BĂI * Personalitate...

Practică de specialitate în management-marketing - SC Remar SA

Motivaţie şi explicaţii Introducere Din fragedă copilărie, am început să călătoresc cu familia, în special cu părinţii, şi odată cu trecerea...

Proiect de practică de specialitate - F.A.T.A. Asigurări

Un aspect esenţial în viaţa şi evoluţia omului, încă din cele mai vechi timpuri l-a constituit grija faţă de viitor, teama combinată cu precauţia...

Practică de specialitate

Introducere În cadrul acestei lucrări vor fi urmărite o multitudine de aspecte, acestea având rolul de a reflecta o imagine cât mai fidelă asupra...

Metodologia evaluării randamentului școlar la instruirea practică, învățământ special, meseria confecționer-imbrăcăminte

CAPITOLUL 1 Formularea ipotezei de lucru Cadrele didactice de toate tipurile şi nivelele de şcoală sunt cuprinse de atmosfera generală de înnoire...

Ai nevoie de altceva?