Practică de specialitate - American Experience Company

Proiect
7.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 6111
Mărime: 399.08KB (arhivat)
Publicat de: Eleonora Covaci
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1.Rezumat.

Organizaţia la care am efectuat stagiul de practică în perioada 27 mai – 17 iunie este American Experience Company.

Mai mult decat o “organizatie” pentru tineret, AE este un partener pentru toti tinerii care indraznesc sa-si depaseasca limitele, sa incerce experiente noi, sa-si ia soarta in propriile maini, sa-si construiasca o cariera sau sa urmareasca dobandirea unui stil de viata mai bun.

Stagiul de practică a fost efectuat la departamentul de relaţii internaţionale, sub îndrumarea lui George Cristian Nistor-director regional. Departamentul de relaţii internaţionale este cel mai important department al companiei deoarece intermediază activitatea celorlalte departamente cu mediul extern.American Experience este o companie multinaţională fiind membră a Camerei de comerţ din capitala Statelor Unite, Washington DC, a Camerei de comerţ din Ocean City, Maryland şi a American Chamber of Commerce în România. Activitatea principală a companiei este de a recruta tineri din România pentru o perioada determinată de timp, pentru a lucra în SUA. Aceste recrutari au caracter cultural şi educaţional. Departamentul de relaşii externe face legătura cu sponsorii americani, pregatind targul de job-uri, cand angajatorii din SUA vin în România pentru a se întîlni cu tinerii români, face programarile la ambasadă, rezervează biletele de avion la o firma din ţară sau din SUA,

2. Prezentarea generală a organizaţiei.

Date de identificare:adresă Iasi - Copou, Bulevardul Carol I, nr.3.

Scurt istoric: American Experience a fost infiintata in 2002, ca agentie de recrutare de personal din Europa de Est, pentru diferite pozitii sezoniere sau permanente in strainatate. American Experience este compania numărul 1 în România pe domeniul programelor de schimb cultural şi educaţional. A reuşit să devenă lider de piaţă în România pe acest segment şi să transmită experienţa americană celor peste 7500 de tineri care au plecat în Statele Unite prin American Experience. American Experience este membră a Camerei de comerţ din capitala Statelor Unite, Washington DC, a Camerei de comerţ din Ocean City, Maryland şi a American Chamber of Commerce în România.American Experience este prezenta in Romania in 15 centre: Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Oradea, Constanta, Targu-Mures, Craiova, Bacau, Suceava, Alba Iulia, Miercurea-Ciuc, Baia Mare, Brasov, Arad precum si in Republica Moldova prin biroul din Chisinau si este in continua extindere.

In plus, American Experience ofera un program de calitate, o oferta de joburi peste media pietei de Work and Travel si servicii complete.

Mai mult decat o “organizatie” pentru tineret, AE este un partener pentru toti tinerii care indraznesc sa-si depaseasca limitele, sa incerce experiente noi, sa-si ia soarta in propriile maini, sa-si construiasca o cariera sau sa urmareasca dobandirea unui stil de viata mai bun.

Firma functioneaza conform codului CAEN 7450 care reprezinta domeniul de activitate al entitatii: activitate de investigare, selectie, orientare si plasare a fortei de munca.

Misiunea AE: AE îşi propune să inspire, să încurajeze şi să impulsioneze tinerii să încerce experienţe noi, inedite de viaţă prin participarea la programe educative şi de muncă în străinatate.

Viziunea AE: Prin programele de schimb cultural, AE urmăreşte să contribuie la deschiderea tinerilor către alte culturi şi societăţi şi să le ofere acces la experienţa profesională relevantă în dezvoltarea unei cariere.

Structura Organizatorică American Experience:

Funcţii de management/Director Regional

Rol interpersonal

Integrare în structura organizaţiei

- Relaţii de: Subordonare: Director operaţional

- Coordonare: Marketing

- Colaborare: Manageri birou din alte regiuni, parteneri locali

- Înlocuieşte pe: Operator back-office

- Este înlocuit de: Director operaţional

Monitorizează activitatea biroului

- Oferă suport şi orientează angajaţii în muncă

- Rezolvă conflicte şi negociază

- Rezolvă plângeri

- Asistă personalul în rezolvarea problemelor de lucru

- Rezolvă plângerile sau problemele personalului

Preview document

Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 1
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 2
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 3
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 4
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 5
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 6
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 7
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 8
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 9
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 10
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 11
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 12
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 13
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 14
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 15
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 16
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 17
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 18
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 19
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 20
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 21
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 22
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 23
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 24
Practică de specialitate - American Experience Company - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Practica de Specialitate - American Experience Company.doc

Te-ar putea interesa și

Instrumente de creștere a gradului de satisfacție a angajaților

Capitolul I. Designul cercetării I.1. Metodologia de cercetare Metoda de cercetare utilizată a fost studiul de caz. În cadrul acesteia s-a...

Ai nevoie de altceva?