Pregatirea Primirii Clientilor in Spatiile de Cazare la Hotelul Gorj

Cuprins proiect Cum descarc?

ARGUMENT
CAPITOLULI. ASPECTE GENERALE PRIVIND ORGANIZAREA ACTIVITATII LA HOTEL GORJ 
1.1. Prezentarea Hotelului Gorj Targu-Jiu
1.2. Servicii oferite de Hotel Gorj 
1.3. Importanta cazarii la Hotel Gorj
1.4. Cererea de servicii hoteliere
CAPITOLULII. ORGANIZAREA ACTIVITATII PRIVIND PREGATIREA PRIMIRII CLIENTILOR IN SPATIILE DE CAZARE
2.1.Etapele pregatirii primirii turistilor la desk-ul receptiei
2.2. Pregatirea primirii VIP-urilor, clientilor casei, grupurilor
2.3.Masuri de pregatire a primirii in celelalte compartimente
2.4. Etapele primirii propriu-zise
CAPITOLULIII.CONCLUZII SI PROPUNERI
BIBLIOGRAFIE
ANEXE


Extras din proiect Cum descarc?

ARGUMENT
Dezvoltarea si calitatea serviciului de cazare sunt dependente, in primul rand, de existenta unei baze tehnico-materiale de cazare (hoteluri, moteluri etc.) adecvate, cu dotari corespunzatoare, care sa ofere turistilor conditii optime si sa indeplineasca, dupa caz, si alte functii. In al doilea rand, serviciul de cazare este influentat de dotarea cu personal a capacitatilor de cazare, de nivelul de calificare a lucratorilor si de organizare a muncii in unitatile hoteliere.
In acest context, insuficienta spatiilor de cazare, echiparea lor necorespunzatoare, neconcordanta intre nivelul confortului oferit si exigentele turistilor, ca si numarul mic al lucratorilor sau slaba lor pregatire, influenteaza negativ calitatea prestatiei turistice si prin intermediul acesteia, dimensiunile circulatiei turistice si posibilitatile de valorificare a patrimoniului.
Industria hoteliera este considerata in cele mai multe tari ca o activitate distincta a economiei care inglobeaza ansamblul activitatilor desfasurate in spatiile de cazare, acele prestatii oferite turistului pe timpul si in legatura cu ramanerea lui in unitatile hoteliere.
Continutul industriei hoteliere a evoluat paralel cu dezvoltarea capacitatilor de cazare si implicarea lor in activitatea turistica, imbogatindu-se cu noi functii si forme de prestatii. Industria hoteliera, desi nu priveste in exclusivitate asigurarea necesarului de spatii si servicii de cazare pentru turisti, manifesta multa receptivitate fata de nevoile acestora si evolueaza in interdependenta cu activitatea turistica.
O alta dimensiune a acestei relatii este pusa in valoare de faptul ca aproape 70% din existentul de spatii de cazare se afla amplasat in zone de interes turistic. In felul acesta servirea turistilor se inscrie, tot mai frecvent, ca functie a unitatilor hoteliere.
Legatura dintre activitatea turistica si industria hoteliera este complexa, de profunzime si se desfasoara in ambele sensuri. Pe de o parte, industria hoteliera se dezvolta ca urmare a circulatiei turistice si pe de alta parte, dezvoltarea turismului este conditionata de exigenta unor spatii de cazare, de gradul lor de echipare, de calitatea si varietatea prestatiilor oferite.
Industria hoteliera si respectiv calitatea serviciului de cazare influenteaza nu numai dezvoltarea turismului, in general, ci si eficienta acestei activitati. Prin atractia exercitata, serviciile de cazare asigura o buna valorificare a potentialului turistic, a disponibilitatilor de forta de munca, a capacitatii bazei tehnico-materiale, conducand la realizarea unei eficiente superioare de exploatare. De asemenea, complexitatea serviciilor de cazare si diversitatea lor reprezinta un factor de prestigiu in turism.
La randul ei, industria hoteliera suporta influenta dezvoltarii turistice. De fapt, ea evolueaza sub incidenta unui complex de factori si fenomene socio-economice in cadrul carora circulatia turistica detine un loc important. Cresterea numarului de turisti si a exigentelor acestora, determina eforturi de adaptare din partea industriei hoteliere, eforturi care se materializeaza in aparitia de unitati hoteliere cu functii complexe, care sa se adreseze diferitelor categorii de turisti prin diversificarea gamei serviciilor oferite.
CAPITOLUL I. ASPECTE GENERALE PRIVIND 
ORGANIZAREA ACTIVITATII LA HOTEL GORJ 
1.1.Prezentarea Hotelului Gorj Targu-Jiu
Hotelul Gorj din Targu-Jiu este amplasat pe calea Eroilor, nr.6,
in imediata vecinatate a parcului municipal, unde se gasesc operele marelui sculptor Constantin Brancusi.
Este o constructie inalta de 48 m, cea mai inalta constructie civila din Oltenia si care aminteste prin formele sale arhitecturale de influenta Coloana Infinitului, capodopera universala, daruita municipiului Targu- Jiu de Constantin Brancusi.
Hotelul Gorj este structurat pe 12 nivele cu cate 11 camere si cate un apartament pe fiecare etaj, insumand 288 de locuri de cazare, iar impreuna cu spatiul generos al receptiei si sectorul de alimentatie publica constituie cea mai mare structura de primire turistica din municipiul Targu-Jiu si Judetul Gorj.
Dupa structura spatiilor de cazare hotelul Gorj practica urmatoarele tarife de cazare:


Fisiere in arhiva (1):

  • Pregatirea Primirii Clientilor in Spatiile de Cazare la Hotelul Gorj.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!