Extras din proiect
I.1.DATE GENERALE
RomTelecom este cea mai importanta companie de telecomunicatii din Romania, cu un portofoliu bogat de servicii de baza si servicii avansate pe care le ofera la cele mai inalte standarde de calitate.
Profilul Companiei
- Peste 4,2 milioane clienti,>19% grad de telefonizare
- Peste 65% digitalizare, peste 96% automatizare
- Peste 65.000 de telefoane publice cu cartela in toata tara
- Peste 30.000 de km de cablu cu fibra optica, WLL, toate tehnologiile moderne prezente
- Orientare ferma spre client, politica comerciala puternica, forta de munca inalt calificata
- Construim o cultura corporativa de piata, bazata pe eficienta, implicare activa in viata sociala, practici comerciale sanatoase
- Numeroase servicii si pachete lansate recent si in pregatire
- Tranzitie de la monopol la competitor, ca urmare a liberalizarii pietei de la 1 ianuarie, 2003
CU ROMTELECOM, LUMEA VA ESTE LA INDEMANA
Romtelecom ... infrastructură şi tehnologie de vârf
4,2 milioane de linii in serviciu si o retea automatizata (100%) si digitalizata (60%)
A fi client ROMTELECOM inseamna a avea si maine
garantia si siguranta comunicarii.
Un portofoliu de servicii care da putere comunicarii:
• servicii de telefonie fixa, telegrafie si circuite inchiriate
• 12 servicii de ultima generatie: ISDN, Voces Pro si Voces, Unitel, Telverde, Clip si Clir, Evricard, ConectO (Channel, ATM, Frame Relay si Tranzit IP)
A fi client ROMTELECOM inseamna a avea solutii complete de telecomunicatii pentru necesitatile prezente si viitoare.
Concentrare asupra cerintelor consumatorului:
• abonatul isi alege optional tipul de abonament
• tarife diferentiate pe paliere orare pentru convorbirile locale si interurbane
• tarife internationale reduse cu 20 pana la 45 de procente
• tarife reduse pentru accesul prin dial-up la Internet
• serviciul national de “informatii abonati”
• retea moderna de telefonie publica si o gama larga de cartele preplatite
A fi client ROMTELECOM inseamna a avea dreptul sa alegi si sa decizi.
I.2. SCURT ISTORIC
1881-1883- Se instaleaza primele linii telefonice, intai in Translivania, apoi la Bucuresti.
1930 - Se infiinteaza SART (“Societatea Anonima Romana de Telefoane”), cu peste 90% capital strain de la ITT (USA).
1949-1989 - Ministerul Postelor si Telecomunicatiilor inglobeaza compania de telefoane nationalizata, transformata in Directie PTT. Extinderi limitate de retea, slab progres tehnologic.
Decembrie 1989 - Infiintarea ROM-POST-TELECOM ca operator de telecomunicatii, posta si radiocomunicatii, separat de Minister. Serviciile cu valoare adaugata si terminalele liberalizate.
Iulie 1991-1996-Reorganizarea ROM-POST-TELECOM. Infiintarea ROMTELECOM ca operator de servicii de telecomunicatii,
Noiembrie 1997-ROMTELECOM devine societate nationala pe actiuni, in pregatirea privatizarii.
Decembrie 1998-Hellenic Telecommunications Organization OTE cumpara 35% din actiunile ROMTELECOM plus uzufrunct pentru inca 16%, platind USD 675 mil., preluand managementul companiei; contract de management pe 2 ani cu GTE (acum Verizon) din SUA.
Ianuarie 2003 OTE devine actionar majoritar, cu 54,01% din actiuni, contra USD 273 mil. Statul roman pastreaza restul de 45,99%.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Prezentarea Generala a SC Romtelecom SA Pitesti.doc