Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 3191
Mărime: 48.92KB (arhivat)
Publicat de: Valter Irimia
Puncte necesare: 8
DESPRE ROMTELECOM PITESTI

Extras din proiect

I.1.DATE GENERALE

RomTelecom este cea mai importanta companie de telecomunicatii din Romania, cu un portofoliu bogat de servicii de baza si servicii avansate pe care le ofera la cele mai inalte standarde de calitate.

Profilul Companiei

- Peste 4,2 milioane clienti,>19% grad de telefonizare

- Peste 65% digitalizare, peste 96% automatizare

- Peste 65.000 de telefoane publice cu cartela in toata tara

- Peste 30.000 de km de cablu cu fibra optica, WLL, toate tehnologiile moderne prezente

- Orientare ferma spre client, politica comerciala puternica, forta de munca inalt calificata

- Construim o cultura corporativa de piata, bazata pe eficienta, implicare activa in viata sociala, practici comerciale sanatoase

- Numeroase servicii si pachete lansate recent si in pregatire

- Tranzitie de la monopol la competitor, ca urmare a liberalizarii pietei de la 1 ianuarie, 2003

CU ROMTELECOM, LUMEA VA ESTE LA INDEMANA

Romtelecom ... infrastructură şi tehnologie de vârf

4,2 milioane de linii in serviciu si o retea automatizata (100%) si digitalizata (60%)

A fi client ROMTELECOM inseamna a avea si maine

garantia si siguranta comunicarii.

Un portofoliu de servicii care da putere comunicarii:

• servicii de telefonie fixa, telegrafie si circuite inchiriate

• 12 servicii de ultima generatie: ISDN, Voces Pro si Voces, Unitel, Telverde, Clip si Clir, Evricard, ConectO (Channel, ATM, Frame Relay si Tranzit IP)

A fi client ROMTELECOM inseamna a avea solutii complete de telecomunicatii pentru necesitatile prezente si viitoare.

Concentrare asupra cerintelor consumatorului:

• abonatul isi alege optional tipul de abonament

• tarife diferentiate pe paliere orare pentru convorbirile locale si interurbane

• tarife internationale reduse cu 20 pana la 45 de procente

• tarife reduse pentru accesul prin dial-up la Internet

• serviciul national de “informatii abonati”

• retea moderna de telefonie publica si o gama larga de cartele preplatite

A fi client ROMTELECOM inseamna a avea dreptul sa alegi si sa decizi.

I.2. SCURT ISTORIC

1881-1883- Se instaleaza primele linii telefonice, intai in Translivania, apoi la Bucuresti.

1930 - Se infiinteaza SART (“Societatea Anonima Romana de Telefoane”), cu peste 90% capital strain de la ITT (USA).

1949-1989 - Ministerul Postelor si Telecomunicatiilor inglobeaza compania de telefoane nationalizata, transformata in Directie PTT. Extinderi limitate de retea, slab progres tehnologic.

Decembrie 1989 - Infiintarea ROM-POST-TELECOM ca operator de telecomunicatii, posta si radiocomunicatii, separat de Minister. Serviciile cu valoare adaugata si terminalele liberalizate.

Iulie 1991-1996-Reorganizarea ROM-POST-TELECOM. Infiintarea ROMTELECOM ca operator de servicii de telecomunicatii,

Noiembrie 1997-ROMTELECOM devine societate nationala pe actiuni, in pregatirea privatizarii.

Decembrie 1998-Hellenic Telecommunications Organization OTE cumpara 35% din actiunile ROMTELECOM plus uzufrunct pentru inca 16%, platind USD 675 mil., preluand managementul companiei; contract de management pe 2 ani cu GTE (acum Verizon) din SUA.

Ianuarie 2003 OTE devine actionar majoritar, cu 54,01% din actiuni, contra USD 273 mil. Statul roman pastreaza restul de 45,99%.

Preview document

Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 1
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 2
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 3
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 4
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 5
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 6
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 7
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 8
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 9
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 10
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 11
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 12
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 13
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 14
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 15
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 16
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 17
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 18
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 19
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 20
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 21
Prezentarea generală a SC Romtelecom SA Pitești - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Prezentarea Generala a SC Romtelecom SA Pitesti.doc

Alții au mai descărcat și

Politica firmei Romtelecom SA în domeniul culturii organizaționale - cale de creștere a performanțelor acesteia

1.1. Aspecte teoretice privind managementul culturii organizationale Cultura organizationala reprezinta unul dintre conceptele importante care...

Rolul managerului în economia de piață

Argument Managementul modern implică un mare număr de abilităţi şi orientări, dintre care multe presupun abilităţi legate de statistică,...

Rolul managerului în eficientizarea activității firmei - SC Piatra Mare SA Brașov

INTRODUCERE PREZENTAREA CONTEXTULUI GENERAL AL MANAGEMENTULUI ROMÂNESC Procesul de tranziţie la economia de piaţă în ţara noastră implică...

Studiu de Caz - SC Schaeffler România SRL

SCHAEFFLER ROMÂNIA: “together we move the world” (împreună miscăm lumea) În viziunea unui fost longeviv conducător de ţară (cu stil de conducere...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Managementul Producției

1.1 ABORDAREA ÎNTREPRINDERII INDUSTRIALE ÎN VIZIUNE CIBERNETICĂ O clasă importantă de sisteme o reprezintă sistemele cibernetice, ce au...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Fenomenul de Delocalizare și Impactul asupra României

Outsourcing, offshore, onshore, insourcing, delocalizare, externalizare sau near-shore, right-shore, optolocalizare . Confuzia între toţi aceşti...

Fundamentarea Planului de Afaceri

Introducere In prezent, in economia de piata actuala, firmele sunt tot mai mult obligate sa-si restructureze obiectivele si strategiile. Anterior...

Managementul Calitatii, Aspecte Teoretico-Metodologice

1.1. CONCEPTUL DE CALITATE 1.1.1. Definitie Cunoasterea în orice domeniu, deci si în ceea ce priveste calitatea porneste de la întelegerea...

Firmele multinaționale

Una dintre cele mai mari forte de presiune cu care se confrunta evolutia tarilor si a uniunilor de comert international este reprezentata de...

Ai nevoie de altceva?